چرا كانال هاي فروش نكته بعدي در بازاريابي سهامداران است

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

چرا كانال هاي فروش نكته بعدي در بازاريابي سهامداران است

عبارت “قيف فروش“اين ممكن است براي شما جديد باشد. اين يك فناوري بازاريابي است كه دهه ها در دنياي آفلاين وجود داشته است. همچنين يك فناوري است كه فروشندگان آنلاين محصولات به طور معمول از آن استفاده مي كنند.” اين راهي است كه فروشنده مي تواند از افرادي كه به سايت آنها مراجعه مي كنند …

چرا كانال هاي فروش نكته بعدي در بازاريابي سهامداران است https://hillbilly.ir/چرا-كانال-هاي-فروش-نكته-بعدي-در-بازاريا/ https://hillbilly.ir/چرا-كانال-هاي-فروش-نكته-بعدي-در-بازاريا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 22 Dec 2020 11:46:09 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing virtual assistant https://hillbilly.ir/چرا-كانال-هاي-فروش-نكته-بعدي-در-بازاريا/

چرا كانال هاي فروش نكته بعدي در بازاريابي سهامداران است

عبارت “قيف فروش“اين ممكن است براي شما جديد باشد. اين يك فناوري بازاريابي است كه دهه ها در دنياي آفلاين وجود داشته است. همچنين يك فناوري است كه فروشندگان آنلاين محصولات به طور معمول از آن استفاده مي كنند.” اين راهي است كه فروشنده مي تواند از افرادي كه به سايت آنها مراجعه مي كنند …

چرا كانال هاي فروش نكته بعدي در بازاريابي سهامداران است

عبارت “قيف فروش“اين ممكن است براي شما جديد باشد. اين يك فناوري بازاريابي است كه دهه ها در دنياي آفلاين وجود داشته است. همچنين يك فناوري است كه فروشندگان آنلاين محصولات به طور معمول از آن استفاده مي كنند.”

اين راهي است كه فروشنده مي تواند از افرادي كه به سايت آنها مراجعه مي كنند پول بيشتري كسب كند.

آنچه جديد است اين است كه بازاريابان شركت هاي وابسته اكنون نيز براي افزايش سود خود شروع به استفاده از قيف هاي فروش مي كنند.

دو نوع قيف فروش كلي وجود دارد:

1. سركوب چند محصول

مسيري وجود دارد كه هميشه با افرادي مانند JVZoo ، Warrior Plus و گاهي در ClickBank استفاده مي شود.

اينجا جايي است كه شما يك كالاي جلوي ارزان قيمت خريداري مي كنيد و سپس با انواع پيشنهادهاي گران فروشي و يكبار مصرف روبرو مي شويد كه براي تقسيم شما با پول بيشتر طراحي شده است.

هدف اين نوع قيف فروش سريع چندين محصول به شما است ، قبل از اينكه وقت داشته باشيد تا گزينه هاي خود را در نظر بگيريد.

در اين پيشنهادات اغلب تايمرهايي نشان داده مي شود كه چه مدت زمان براي تصميم گيري باقي مانده ايد يا به شما گفته مي شود كه مقادير محدودي در دسترس است.

2. سركوب محصول منفرد

قيف نوع دوم فروش يك محصول به شما است.

هدف از قيف اين است كه شما را مرتبا در معرض محصول قرار داده و توضيح دهيد كه چرا ، در صورت لزوم ، براي شما يا شركت شما مفيد است.

اين امر اغلب با فريب بازديدكننده براي ثبت نام در يك محصول رايگان و سپس ارسال يك سري ايميل براي توصيف مزاياي محصولي كه مي خواهيد بفروشيد ، انجام مي شود.

يك روش معمول كمتر ، ارائه آموزش و اطلاعات رايگان به مشتريان بالقوه صرف نظر از اينكه در نهايت خريد مي كنند يا نه.

از قيف هاي فروش استفاده مي شود

اگر تا به حال چيزي را در يك جايگاه آنلاين پول ساز خريداري كرده ايد ، قبلاً با فروش چندين محصول مواجه شده ايد.

آنها اغلب طعم بدي بر جاي مي گذارند و در نهايت به اين نتيجه مي رسند كه شما را تحت تعقيب قرار مي دهند تا هزينه هاي بسيار بيشتري را از آنچه در نظر داريد خرج كنيد. اين مي تواند تا حدودي كينه در شما ايجاد كند.

اگر به اين احساس پي ببريد ، آيا آن چيزي است كه مي خواهيد در مشتريان خود متمايز شويد؟

فراموش نكنيد كساني كه به پيشنهادات شما نگاه مي كنند افراد واقعي هستند و نه كارت اعتباري پا دار.

با مشتريان بالقوه خود همان گونه رفتار كنيد كه دوست داريد فروشنده با شما رفتار كند.

به همين دليل قيف نوع دوم را ترجيح مي دهم.

فروش سختي وجود ندارد. شما به مشتريان بالقوه خود چيزي رايگان مي دهيد تا در خانه آنها را فريب دهيد.

از آنجا ، شما مي توانيد آنها را با پيشنهاد خود و اينكه چرا ممكن است مناسب آنها باشد آشنا كنيد.

شما در تلاش هستيد تا آنها را متقاعد كنيد كه آنچه شما ارائه مي دهيد زندگي آنها را آسان مي كند يا مشكلي را براي آنها حل مي كند.

اگر آنها خريدي انجام دهند ، تصميم خريد را گرفته اند.

شما با استفاده از برخي از تاكتيك هاي كاذب كمبود مانند تايمر شمارش معكوس يا گفتن تعداد محدودي از نسخه هاي موجود ، آنها را مجبور به تصميم گيري نكرديد.

از آنجايي كه مشتري احتمالي تصميم خريد را با شرايط خود گرفته است ، احساس خوبي نسبت به تصميم خريد خواهد داشت.

شما اعتماد آنها را جلب خواهيد كرد و مي توانيد از اين رابطه براي ايجاد ارتباط بيشتر با آنها استفاده كنيد تا بتوانيد در آينده با موفقيت بيشتري پيشنهادهاي ديگر را به آنها ارائه دهيد.

بنابراين اين رابطه چگونه با بازاريابي وابسته ارتباط دارد؟

به طور كلي ، بازارياب هاي وابسته به پيوندها و منابعي مانند تبليغات تصويري و ايميل هايي كه مي توانند ارسال كنند ، دسترسي دارند.

اين موارد براي هدايت بازديد به نمايش استفاده مي شوند.

با اين حال ، وقتي مشتري بالقوه يك صفحه فشرده را خريداري يا ثبت نام مي كند ، به ليست ايميل فروشندگان تغيير مي كند نه به ليست وابسته.

اين بدان معني است كه شركت وابسته دسترسي به اين امكان را براي هميشه از دست داده و اين فروشنده است كه مي تواند آن مشتري را هر از چند گاهي به بازار عرضه كند.

شبكه هاي وابسته بهتر ، شركت هاي وابسته را نيز در كانال فروشنده فروش پرداخت مي كنند.

بنابراين بله ، شما مي توانيد از چند محصول كارمزد بگيريد.

اما آنچه شما بعنوان يك بازارياب وابسته نمي دانيد اين است كه آيا فروشنده محصولي را ارائه مي دهد كه در قيف فروش “عمومي” نيست به افرادي كه در ليست آنها هستند وجود دارد.

بنابراين ممكن است در نتيجه كارمزد خود را از دست دهيد.

به طور معمول قيف فروش با كالايي با قيمت پايين آغاز مي شود ، محصولات با قيمت بالاتر را در قيف ارائه مي دهد و در انتهاي قيف با يك يا چند محصول با قيمت بالا به اوج خود مي رسد.

اينجاست كه فروشندگان بيشترين سود خود را مي برند. فروش يك محصول واحد با قيمت بالا در مقايسه با ده ها محصول با بليط پايين بسيار آسان تر است.

فروشنده كاملاً مجاز است محصولي را كه در آن كميسيون دريافت نخواهيد كرد به بازار عرضه كند.

به هر حال ، آنها ليست ايميل را دارند كه خريداران اكنون در آن مشترك شده اند.

بنابراين ، براي مقابله با اين موضوع ، بازاريابان وابسته كانال هاي فروش خود را ايجاد كرده اند.

آنها كالاي جلو ، فروش و هر كالاي گران قيمت را براي تبليغ انتخاب مي كنند.

همه اينها مي تواند از فروشندگان مختلف باشد. اما شما ، شركت وابسته ، ممكن است فكر كنيد كه برخي محصولات بهتر از محصولات موجود در قيف فروشنده ، مكمل يكديگر هستند.

بله ، مشتري احتمالي در معرض قيف هر فروشنده و همچنين شركت وابسته قرار خواهد گرفت.

اما اين شركت وابسته مي داند كه فروش هر محصولي در قيف خود كارمزدي ايجاد مي كند.

با اين حال ، من هنوز هم فكر مي كنم كه يك مسير تحول محصول واحد ، رويكرد ارجح از ديدگاه ارتباط با مشتري است.

اگر مشتري بالقوه در نهايت پيشنهاد شما را خريداري نكرد ، همچنان ليست ايميل خود را داريد. وقت آن رسيده بود كه نمايشي متفاوت را براي آنها تبليغ كنيم.

شما مي توانيد دقيقاً مانند ليست ايميل خود ، هرچه مي خواهيد براي اين مشتريان بالقوه بازاريابي كنيد.

بنابراين بهترين مزاياي ساخت كانال هاي فروش خود عبارتند از:

  • مي توانيد چشم اندازهايي را به ليست ايميل خود اضافه كنيد

  • ليست ايميل شما يك دارايي تجاري كاملاً متعلق به شماست. مفيد بودن آن به هوي و هوس يا تغييرات الگوريتم گوگل ، فيس بوك يا هر شخص ديگري بستگي ندارد.

  • بازاريابي از طريق ايميل هنوز هم بهترين روش كسب درآمد اينترنتي است.

  • شما مي توانيد براي مشتركين خود هرچه مي خواهيد بازاريابي كنيد.

  • شما مي توانيد قيف هاي فروش منحصر به فرد خود را با تركيب محصولات انواع فروشندگان ايجاد كنيد

  • به عنوان يك بازارياب شركت وابسته ، هرگز نبايد افراد را مستقيماً به يك پيشنهاد بفرستيد. شما به فروشنده اجازه دسترسي تنها به آن شخص را مي دهيد.

    هميشه بايد ابتدا افراد را به يك صفحه فشرده بفرستيد – يك صفحه شما هستيد متعلق به خود – و پس از ثبت نام در آنجا ، شما فقط آنها را به پيشنهاد شركت وابسته خود مي فرستيد.

    به اين ترتيب ، او آدرس ايميل آنها را گرفت و آنها اكنون بخشي از آن هستند 100٪ مالكيت دارايي هاي تجاري – ليست ايميل شما.

    چگونه مي توان يك قيف فروش ساخت؟

    اگر از وردپرس استفاده مي كنيد ، افزونه هايي وجود دارند كه صفحات optin و انواع ديگر صفحات تبديل را ايجاد مي كنند.

    اما ايجاد يك قيف واقعي فروش كار آساني نيست. اين افزونه ها براي ايجاد صفحات منفرد و نه يك قيف كامل عالي هستند. مي توان اين كار را انجام داد ، اما شما بايد بسيار منظم باشيد و نحوه ارتباط هر صفحه با صفحه ديگر را پيگيري كنيد.

    روش ديگر استفاده از سرويسي مانند Clickfunnels است كه منحصراً براي ساخت قيفهاي فروش طراحي شده است. اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد پيوندي براي بررسي در CV من وجود دارد.

    با چنين سرويسي ، شما حتي به وب سايت خودتان هم احتياج نداريد. اين ابزار مي تواند همه كارها را براي شما انجام دهد.

    اميدوارم فارغ از اينكه در نهايت از چه ابزاري براي ايجاد آنها استفاده كرده ايد ، اكنون مزاياي ايجاد كانال هاي فروش خود را مشاهده خواهيد كرد.

    https://hillbilly.ir/چرا-كانال-هاي-فروش-نكته-بعدي-در-بازاريا/feed/ 0

    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.