راهنماي مبتديان در بازاريابي ديجيتال
ديجيتال ماركتينگ چيست و چه نيازهايي دارد؟ براي اتصال محصولات به مشتريان بالقوه، بسياري از تكنيك هاي ديجيتال استفاده مي شود. از آنجا كه اكنون زمان يافتن مدرن ترين مصرف كنندگان در اينترنت و جلب توجه آنها است، محصولات بايد به صورت آنلاين نيز فروخته شوند. به طور كلي، تكنيك هاي مربوط به اصطلاح گسترده …
راهنماي مبتديان در بازاريابي ديجيتال https://hillbilly.ir/راهنماي-مبتديان-در-بازاريابي-ديجيتال/ https://hillbilly.ir/راهنماي-مبتديان-در-بازاريابي-ديجيتال/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 24 Nov 2021 14:11:41 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18473
راهنماي مبتديان در بازاريابي ديجيتال
ديجيتال ماركتينگ چيست و چه نيازهايي دارد؟ براي اتصال محصولات به مشتريان بالقوه، بسياري از تكنيك هاي ديجيتال استفاده مي شود. از آنجا كه اكنون زمان يافتن مدرن ترين مصرف كنندگان در اينترنت و جلب توجه آنها است، محصولات بايد به صورت آنلاين نيز فروخته شوند. به طور كلي، تكنيك هاي مربوط به اصطلاح گسترده …
راهنماي مبتديان در بازاريابي ديجيتال
ديجيتال ماركتينگ چيست و چه نيازهايي دارد؟
براي اتصال محصولات به مشتريان بالقوه، بسياري از تكنيك هاي ديجيتال استفاده مي شود. از آنجا كه اكنون زمان يافتن مدرن ترين مصرف كنندگان در اينترنت و جلب توجه آنها است، محصولات بايد به صورت آنلاين نيز فروخته شوند. به طور كلي، تكنيك هاي مربوط به اصطلاح گسترده تري به نام بازاريابي ديجيتالي ايجاد مي شود.
زمان زيادي نمي برد، بياييد در مورد تكنيك ها صحبت كنيم در مورد و نحوه دقيق كار آنها صحبت كنيد.
SEO – بهينه سازي موتورهاي جستجو
بر اساس ويكي پديا، سئو فرآيندي است كه بر روي ديد يك وب سايت يا صفحه وب در نتايج موتور جستجوي بدون پرداخت تأثير مي گذارد.
به عبارت ساده، صحبت در مورد يك تجارت آنلاين، وب سايتي كه محصولات/خدمات را مي فروشد، مشترياني كه به دنبال همين هستند و پلتفرمي كه اين دو را به هم متصل مي كند. اين دامنه موتور جستجو است (كه در بيشتر موارد گوگل است). سئو فرآيندي است كه شامل بهينهسازي وبسايت فروشنده بر اساس دستورالعملهاي يك موتور جستجو ميشود تا زماني كه مشتريان سعي ميكنند آن را با استفاده از كلمات كليدي جستجو كنند، مورد پسند موتورهاي جستجو قرار گيرد.
به علاوه سئو را مي توان به دو دسته تقسيم كرد.
- سئو روي صفحه – اين منجر به تغييرات زيادي در وب سايت مي شود از جمله متا تگ ها، توضيحات متا، درج كلمه كليدي، بهينه سازي محتوا، سرعت وب سايت، محتواي كمتر و بسياري موارد ديگر.
- سئوي خارج از صفحه – سئوي خارج از صفحه درباره ايجاد لينك است. خير اين بزرگترين تصور غلط در مورد SEO Off Page است. لينك بيلدينگ بخش مهمي است، اما نشانكگذاري اجتماعي و بازاريابي رسانههاي اجتماعي نقش مهمي در ايجاد قدرت دارند.
SEM – بازاريابي موتورهاي جستجو
موتورهاي جستجوي زيادي وجود دارند كه پلتفرم هاي تبليغاتي را براي بازاريابي موتورهاي جستجو ارائه مي دهند. گوگل ادوردز محبوب ترين از همه است، تبليغات جستجوي ياهو و تبليغات بينگ در يك دسته قرار مي گيرند. كلمات كليدي و استراتژي هاي مناقصه دو عامل اصلي هستند كه موفقيت يك كمپين SEM را تعيين مي كنند.
SMM- بازاريابي رسانه هاي اجتماعي
برخلاف SEM، SMM نيازي به استفاده از پلتفرم تبليغاتي ندارد. با اين حال، آنها بخشي از SMM هستند، همچنين مي توان از سايت هاي رسانه هاي اجتماعي براي به اشتراك گذاشتن محتواي تبليغاتي استفاده كرد كه به گونه اي ايجاد شده است كه كاربران تمايل به اشتراك گذاري همان يا بازديد از سايت هاي مرتبط با آن را داشته باشند.
بازاريابي محتوا
به عبارت ديگر مي توان آن را بازاريابي آموزنده ناميد. راهي براي يك برند يا شركت براي ايجاد محتوايي كه خوانندگان خود را بدون اجبار به فروش آگاه مي كند، اما آنها را تشويق مي كند تا چيزي بهتر را در زندگي انتخاب كنند. (شايد براي شما بخريد)
اين اطلاعات كمي از دنياي ديجيتال ماركتينگ است. از برخي يا همه آنها استفاده كنيد تا شاهد رشد كسب و كار آنلاين خود باشيد. اگر هنوز با مشكلي روبرو هستيد و آماده دريافت كمك حرفه اي براي كمپين بازاريابي ديجيتالي آينده خود هستيد، هميشه با يك رهبر و فرد شناخته شده صحبت كنيد. شركت سئو تا شاهد وقوع جادو باشيم
https://hillbilly.ir/راهنماي-مبتديان-در-بازاريابي-ديجيتال/feed/ 0