آيا به دنبال مشتري هاي بيشتري هستيد؟ به ويديوي وب برويد

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

آيا به دنبال مشتري هاي بيشتري هستيد؟ به ويديوي وب برويد

مشتريان شما را از كجا پيدا مي كنند؟ در سال 2012 ، بيش از هر زمان ديگر ، تجار بايد در جايي باشند كه مشتريان بالقوه شما در جستجوي محصول يا خدمات شما هستند. اما پول محدود بازاريابي خود را كجا قرار مي دهيد؟ اين چاپ نيست ، نامه مستقيم نيست ، صفحات زرد نيست …

آيا به دنبال مشتري هاي بيشتري هستيد؟ به ويديوي وب برويد https://hillbilly.ir/آيا-به-دنبال-مشتري-هاي-بيشتري-هستيد؟-به/ https://hillbilly.ir/آيا-به-دنبال-مشتري-هاي-بيشتري-هستيد؟-به/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 30 Dec 2020 17:36:39 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing videos https://hillbilly.ir/آيا-به-دنبال-مشتري-هاي-بيشتري-هستيد؟-به/

آيا به دنبال مشتري هاي بيشتري هستيد؟ به ويديوي وب برويد

مشتريان شما را از كجا پيدا مي كنند؟ در سال 2012 ، بيش از هر زمان ديگر ، تجار بايد در جايي باشند كه مشتريان بالقوه شما در جستجوي محصول يا خدمات شما هستند. اما پول محدود بازاريابي خود را كجا قرار مي دهيد؟ اين چاپ نيست ، نامه مستقيم نيست ، صفحات زرد نيست …

آيا به دنبال مشتري هاي بيشتري هستيد؟ به ويديوي وب برويد

مشتريان شما را از كجا پيدا مي كنند؟

در سال 2012 ، بيش از هر زمان ديگر ، تجار بايد در جايي باشند كه مشتريان بالقوه شما در جستجوي محصول يا خدمات شما هستند. اما پول محدود بازاريابي خود را كجا قرار مي دهيد؟ اين چاپ نيست ، نامه مستقيم نيست ، صفحات زرد نيست و قطعاً بازاريابي تلفني نيست. شما به اندازه كافي باهوش هستيد كه مي دانيد وب جايي است كه مشتريان بالقوه شما به نظر مي رسند.

وب سايت شركت شما در اين عصر تمركز بازاريابي شماست. اين ساده ترين راه براي دستيابي به مشتريان بالقوه براي شناختن شركت شما و آنچه مي توانيد به آنها ارائه دهيد است. و هنگامي كه آنها به سايت شما مي رسند ، بايد مزاياي انتخاب شركت شما را ببينند – و آنها بايد آن را به شكلي كه دوست دارند ببينند.

از اين گذشته ، ما اكنون در جهاني زندگي مي كنيم كه مردم آنچه را كه اكنون به دنبال آن هستند مي خواهند و اگر ظرف چند ثانيه آن را پيدا نكنيم ، به سادگي به جاي ديگري خواهيم گشت.

بنابراين پيام شما بايد روشن ، مختصر و قانع كننده باشد. در عرض چند ثانيه ، بازديد كنندگان وب سايت شما تشخيص مي دهند كه مي توانيد به آنها كمك كنيد.

و چگونه مردم سريعترين و كاملترين تصوير را از آنچه شما براي تأمين نيازهاي آنها داريد ، بدست مي آورند؟ پاسخ: فيلم آنلاين.

چرا يك ويديو در وب سايت خود قرار دهيد؟

اگر درباره انقلاب در ويديوي وب چيزي نمي دانيد ، پس متوجه نمي شويد.

بيش از 7 سال پيش ، يوتيوب براي ميزباني ويدئوهاي وب رايگان راه اندازي شد و در اين مدت كوتاه ، مردم اكنون بيش از 2 ميليارد فيلم در روز را مشاهده مي كنند – فقط در YouTube! تقريبا اين دو مخاطب نخست وقت براي سه شبكه اصلي تلويزيوني به طور مشترك.

روزانه صدها هزار فيلم در YouTube بارگذاري مي شود. در واقع ، هر دقيقه 24 ساعت فيلم در YouTube بارگذاري مي شود.

در حالي كه اين آمار حيرت آور است ، ممكن است بپرسيد ، “اين چگونه بر كسب و كار من تأثير مي گذارد؟”

در اين شرايط دشوار اقتصادي ، اكثر شركت ها دريافتند كه رقابت براي خريداران شديدتر از هر زمان ديگري است. امروز جلوتر از رقابت در تمايز كسب و كار و جذب مشتري امري حياتي است. خريداران باهوش اينترنت امروزه روز به روز وب سايت هاي ديگري را مي بينند. سايتهايي كه بينندگان “هك” مي كنند پيام خود را به روشي تعاملي ارائه مي دهند.

فيلم ها در وب به دليل روشي منحصر به فرد درگير كردن بازديد كننده و تبديل سايت شما به يك جايگزين تعاملي و سرگرم كننده براي يك وب سايت استاندارد مبتني بر متن ، يك رسانه قدرتمند بازاريابي آنلاين هستند. در حقيقت ، وب سايت هاي متني تك بعدي به رديابي تبديل شده اند. از اين گذشته ، متن نياز به كار و انرژي بازديدكننده دارد.

در مقابل ، ويدئوهاي وب به بيننده اين امكان را مي دهد كه درست مثل وقتي كه به آنها مي دهيد ، بنشيند و پيام شما را جذب كند. براي برقراري ارتباط در چند لحظه جذاب مي تواند چندين پاراگراف يا حتي صفحه متن باشد. فيلم هاي وب بازديدكنندگان وب سايت شما را كه پيام شما را دريافت مي كنند ، جذب و سرگرم مي كنند.

اما حرف ما را خيلي جدي نگيريد.

نويسنده ، جيسون پرسكوت ، در گزارشي در ماه مه 2010 ، مي گويد ، “بازاريابي ويديويي به يكي از بهترين ابزارهاي تبليغاتي در وب تبديل شده است. فيلم هاي با اجراي خوب مي توانند سريعتر از هر رسانه تبليغاتي (تمركز من) توجه را به خود جلب كنند زيرا ويديوها ادامه مي يابند جذب eMarketer كاربران اينترنت نشان مي دهد كه 66.7٪ از 147.5 ميليون كاربر اينترنت در ايالات متحده ماهانه ويديو را در اينترنت مشاهده مي كنند. تا سال 2014 ، eMarketer تخمين مي زند كه اين تعداد به 77٪ از كاربران اينترنت (193.1 ميليون نفر) افزايش يابد.

“ويدئو آنلاين به دليل گسترش سريع پيشرفت فناوري در باند پهن و ويدئو ، سر به فلك كشيده است. اين امر منجر به توليد فيلم هاي برتر و مقرون به صرفه ، افزايش ترافيك گسترده به سايت هاي اشتراك ويديو و پذيرش آنلاين فيلم به جريان اصلي شده است.

“مصرف كنندگان فيلم ها را در وب سايت ها ، صفحات فرود ، صفحات نتايج جستجو ، ايميل ها و سايت هاي اشتراك ويديو مي پذيرند زيرا بسيار جذاب و قابل توضيح هستند. ويدئو اطلاعات را به سرعت و با دقت انتقال مي دهد ، كه اين يك ابزار عالي براي بازاريابان است زيرا مصرف كنندگان مي خواهند در مورد شركت هايي كه با آنها تجارت مي كنند و محصولات بيشتر بدانند / خدماتي كه مي خرند. ” ويدئو يك رسانه فراموش نشدني است. مطالعه اي كه توسط دانشكده تجارت Wharton انجام شد نشان داد كه فيلم در طي يك ارائه زنده 50 درصد درك و ماندگاري را بهبود مي بخشد. مطالعات ديگر نشان داد كه فيلم نسبت به چاپ 72 درصد تصميمات خريد را تسريع مي كند. (مرا متمركز كن)

چه كسي ويديوي وب را در سايت خود قرار مي دهد – و چرا؟

جواب هاي كوتاه: همه بازاريابان باهوشي كه در اينترنت حضور دارند و به اين دليل كه كار مي كند!

نويسنده مارك رابرتسون در مورد گزارش بازاريابي شرپا اظهار داشت كه بازارياباني كه در حال حاضر از اين ويدئو در سايت هاي خود استفاده مي كنند از نتايج كاملاً راضي هستند و انتظار دارند در آينده از آن استفاده كنند. وي همچنين گزارش داد كه در يك نظرسنجي كه توسط PermissionTV انجام شده است ، آمده است: “بيش از دو سوم مديران ارشد بازاريابي و رسانه ها ، ويدئوي آنلاين را به عنوان كانون اصلي برنامه هاي بازاريابي ديجيتال و بودجه سال 2009 خود شناسايي كرده اند. بيش از دو سوم اظهار داشتند كه قصد دارند پروژه هاي ويديويي آنلاين را در نيمه اول سال جاري راه اندازي كنند.” .

در واقع ، ويديو اكنون ويژگي سريعترين رشد وب سايتهاي تجارت كوچك است.

اخيراً ، جفري گراو ، تحليلگر ارشد eMarketer ، تحليلي عميق در مورد استفاده از فيلم هاي آنلاين در تجارت نوشت. وي خاطرنشان كرد كه خرده فروشان “به سرعت فيلم ها را به سايت هاي خود اضافه مي كنند. آنها دريافتند كه فيلم ها نرخ تبديل فروش را افزايش مي دهند.”

و آينده براي ويديوهاي كسب و كار وب بزرگتر به نظر مي رسد. بازرگان MultiChannel گزارش مي دهد كه ويدئو براي وب سايت هاي تجاري “ضروري” است و اصرار دارد كه دارندگان سايت “بايد” برنامه ويديويي سايت شما را اجرا كنند. … فيلم ها مي توانند به فروش بيشتر سايت شما كمك كنند. خرده فروشان آموخته اند كه … ( ويدئو (كليپ ها مي توانند تبديل وب سايت را تقويت كنند. “

در حقيقت ، گزارشي با استفاده از همين عنوان از نويسنده مارك آر. رابرتسون ، جوهر تقاضاي فزاينده ويدئوي وب را بريده است. “هر شكلي از تبليغات كه تصور تجار محلي با هزينه بالا را به خود جلب كند بايد مقرون به صرفه باشد. با استفاده از اين معيار ، فيلم آنلاين داغ است.”

به جزئيات بياييد “اگر نمي توانيد در نتيجه افزايش تبديل تبديل كنيد ، براي كسب و كارهاي كوچك ادامه تبليغات آنلاين دشوار خواهد بود. مشاغل كوچك به ندرت اين لوكس را دارند كه پول خود را به كمپين هاي آگاهي از برند بريزند. به همين دليل اين افزايش هزينه ها هيجان انگيز است – اين نشان مي دهد تبليغات در سراسر كشور” اينترنت با بسياري از مشاغل كوچك كار مي كند. در تجربه من ، صاحبان مشاغل كوچك به ندرت بر اساس احساسات غريزي تصميمات بازاريابي مي گيرند. و حتي وقتي اين كار را مي كنند ، تمركز آنها به سرعت از جديد بودن متوسط ​​به اثربخشي اندازه گيري شده تغيير مي كند ، در نهايت چيزي قابل اندازه گيري است كميت كننده خط آخر تصميمات هزينه هاي آنها را هدايت مي كند.

“آمار تبديل بسيار چشمگير است. 35.5٪ از كليك ها منجر به اقدامات تبديل شده است.” (تأييد به او)

وي نتيجه گيري مي كند: “شركت هاي كوچك بيشتري دلارهاي تبليغاتي خود را در اينترنت خرج مي كنند ، ويدئو را به صورت آنلاين اجرا مي كنند و جستجو را هدف قرار مي دهند … كه منجر به نرخ كليك بهتر و نرخ تبديل بالاتر مي شود.” (مرا متمركز كن).

با نگاهي قدرتمند به پاسخ مصرف كننده به فيلم آنلاين ، سالي ايوانز از مطالعه اخير بازاريابي شرپا مي گويد. او مي گويد ، “ديوانه كننده است كه بيشتر به عنوان بازارياب درگير ويديوي آنلاين نشويد. چرا؟ مطالعه آنها نشان داد كه نمايش يك ويديو در يك تبليغ مي تواند پاسخ دهي را 49.5٪ افزايش دهد.” (مرا متمركز كن)

در يك مقاله سفيد اخير ، نويسنده جاستين فاستر چندين گزارش در مورد افزايش تبديل از استفاده از ويدئو در وب سايت ها به اشتراك گذاشت. چند نمونه:

Rich Lessberance ، مدير فروش وب سايت و فروش وب سايت Circuit City ، گفت: “تاكنون ، فيلم ها موفقيت آميز بوده اند. آزمايش آنها در صفحات محصولات لپ تاپ باعث افزايش تبديل و در برخي موارد فروش لوازم جانبي 12٪ شده است.”

“ما آزمايش A / B را در 50،000 بازديد از صفحه جزئيات محصول eBags انجام داديم و نرخ تبديل را در Omniture اندازه گيري كرديم تا تأثير ويدئو را در سطح صفحه محصول پيگيري كنيم. آنچه كشف كرديم اين است كه نرخ تبديل 50.1٪ براي آن دسته از كاربراني كه در مقايسه ويديو روي دكمه” پخش “كليك كرده اند ، افزايش يافته است در گروه كنترل ، و 138.9٪ براي آن دسته از كاربراني كه كل فيلم را تماشا كرده اند در مقايسه با گروه كنترل. “ديويد ويتزگ ، مدير تجارت و تجارت الكترونيكي در ShopNBC.com.

ماير گنيويش ، بنيانگذار و رئيس جمهور ، مي گويد: “Ice.com ، تنها خرده فروش آنلاين جواهرات ، 40٪ افزايش نرخ تبديل محصولات برجسته در فيلم هاي آنلاين را نشان مي دهد.”

ترجمه: مشتريان شما قبل از تصميم گيري در مورد بازاريابي ، فيلم ها را در وب مشاهده مي كنند. و آنها بر اساس آن ويديوها خريد مي كنند.

اما اين هنوز هم يك منطقه وسيع و دست نخورده است كه احتمالاً رقباي شما از آن استفاده مي كنند نه سود بردن از. با ادغام فيلم هاي وب در سايت خود ، شما را از رقباي خود متمايز مي كند.

اما مزاياي ويديوي وب به همين جا ختم نمي شود.

اول ، ويديوي وب شما مي تواند بخشي دائمي از تلاش هاي فروش شما باشد. در حالي كه يك قطعه پست الكترونيكي يا حتي يك تبليغ تلويزيوني ممكن است براي مدت زمان محدودي تجارت ايجاد كند ، ويديوي وب در سايت شما باقي مي ماند و آن را تا زماني كه دوست داريد به شما مي فروشد.

نه تنها فيلم هاي وب كار بهتري در فروش به مشتريان شما دارند بلكه در وهله اول به آنها كمك مي كند تا به سايت شما بروند. قرار دادن يك فيلم در سايت شما مي تواند به طور قابل توجهي رتبه بندي موتور جستجو در سايت شما را بهبود بخشد.

جيمز برچيل ، كارشناس بازاريابي اينترنتي اظهار داشت ، “اكنون بازاريابي ويدئويي در وب يك تجارت بزرگ است كه استراتژي جستجوي جهاني جديد Google شامل ويدئوهايي در نتايج جستجو است. طبق داده هاي جستجوي اخير ، 53 برابر احتمال دارد كه ويديوي شما در صفحه 1 از Google (براي عبارت انتخابي شما) به جاي اينكه فقط از يك متن متناسب استفاده كنيد. “

اون رو ديدي؟ 53 برابر بهتر!

در مقاله اي ديگر ، بورچل آنچه را كه در كل مي دانيم روشن مي كند. “اين ويدئو به جايي نمي رسد. آنلاين است و براي ماندن است. در حقيقت فقط بهتر مي شود. بنابراين هر استراتژي بازاريابي ، صرف نظر از اهدافش ، بايد به نوعي ويديو را شامل شود.”

و حالا چي؟

اكنون كه مي دانيد بايد در وب سايت شركت خود و ساير سايت ها نيز فيلم داشته باشيد ، اكنون چه مي شود؟

يكي از كليدها اين است كه فيلم شما به صورت حرفه اي ساخته شده است ، همانطور كه تصوير شركتي شما شايسته آن است. تجهيزات حرفه اي در حال ارزان شدن هستند بنابراين لازم نيست فيلم حرفه اي شما گران باشد. چندين شركت توليد فيلم وجود دارد كه مي توانند كار را براي شما انجام دهند ، اما مانند هميشه ، منابع را بررسي كنيد و شركتي را تجربه كنيد. اين يك كار دانش آموز دبيرستاني در خيابان با دوربين فيلمبرداري ارزان نيست …

https://hillbilly.ir/آيا-به-دنبال-مشتري-هاي-بيشتري-هستيد؟-به/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.