7 روند بازاريابي مشاغل كوچك براي جذب مشتري در سال 2021

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

7 روند بازاريابي مشاغل كوچك براي جذب مشتري در سال 2021

شيوه كار بازاريابي اساساً روز به روز به دليل تعداد زياد افرادي كه از اينترنت استفاده مي كنند و همچنين وابستگي به فناوري هاي جديد در حال تغيير است. با توجه به اين موضوع، در اينجا مي خواهم 7 شيوه جذاب بازاريابي را كه بايد در سال 2021 براي كسب و كار كوچك خود دنبال …

7 روند بازاريابي مشاغل كوچك براي جذب مشتري در سال 2021 https://hillbilly.ir/7-روند-بازاريابي-مشاغل-كوچك-براي-دنبال-ك/ https://hillbilly.ir/7-روند-بازاريابي-مشاغل-كوچك-براي-دنبال-ك/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 13 Dec 2020 23:04:28 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/7-روند-بازاريابي-مشاغل-كوچك-براي-دنبال-ك/

7 روند بازاريابي مشاغل كوچك براي جذب مشتري در سال 2021

شيوه كار بازاريابي اساساً روز به روز به دليل تعداد زياد افرادي كه از اينترنت استفاده مي كنند و همچنين وابستگي به فناوري هاي جديد در حال تغيير است. با توجه به اين موضوع، در اينجا مي خواهم 7 شيوه جذاب بازاريابي را كه بايد در سال 2021 براي كسب و كار كوچك خود دنبال …

7 روند بازاريابي مشاغل كوچك براي جذب مشتري در سال 2021

شيوه كار بازاريابي اساساً روز به روز به دليل تعداد زياد افرادي كه از اينترنت استفاده مي كنند و همچنين وابستگي به فناوري هاي جديد در حال تغيير است. با توجه به اين موضوع، در اينجا مي خواهم 7 شيوه جذاب بازاريابي را كه بايد در سال 2021 براي كسب و كار كوچك خود دنبال كنيد، به اشتراك بگذارم.

1. بازاريابي از طريق ايميل ماركتينگ

بازاريابي از طريق ايميل همچنان يك كانال ارتباطي حياتي براي تعامل با مشتريان است و همچنان يك استراتژي مهم است كه هر كسب و كار كوچك بايد آن را اجرا كند. هر ايميلي كه يك بازارياب B2B ارسال مي كند براي ايجاد ارتباط هاي واجد شرايط تر با مشتريان خود است كه داراي هزينه مقرون به صرفه و بازدهي بالا باشد.

اگر از اين بازاريابي به روش صحيح استفاده مي كنيد، پس مي توانيد به راحتي مشتريان يا مشتريان بالقوه ارزشمندي را به دست بياوريد و آگاهي از برند خود را گسترش دهيد. اما اگر پيام هاي بازاريابي شما مرتبط نيست و به راحتي در دستگاه هاي تلفن همراه خوانده مي شود، مي توانيد انتظار داشته باشيد كه مصرف كنندگان به جلو حركت كنند. از آنجا كه راز ايجاد با ارزش ترين كمپين هاي بازاريابي از طريق ايميل، ارائه اطلاعات مربوط به مشتريان و همچنين راحت بودن تلفن همراه است.

نتايج بازاريابي خود را با استفاده از اين تكنيك هاي ساده شرح داده شده در زير افزايش دهيد:

دوست موبايل باشيد

اگر ايميل هاي شما براي موبايل مناسب نيستند، ممكن است فرصت تعامل با مشتريان يا مشتريان بالقوه خود را از دست داده و نتيجه بگيريد.

از فناوري هوش مصنوعي استفاده كنيد

با استفاده از هوش مصنوعي مي توانيد موثرترين روند بازاريابي از طريق ايميل را پياده سازي كرده و ايميل هاي خود را شخصي تر و انساني تر نشان دهيد.

2. تبليغات ويدئويي

مردم وقت ندارند كه مطالب طولاني ارسال شده روي صفحه نمايش كوچك تلفن هوشمند را بخوانند. بنابراين امروزه افراد ويدئوها را در اينترنت تنظيم مي كنند. از آنجا كه آنها مي توانند ويدئوها را در هر زمان و هر مكان تماشا كنند، شما همچنين مي توانيد از محتواي ويدئويي براي جذب مشتري جديد و افزايش تبديل براي كاشت ويديو در صفحه Lead يا Lead استفاده كنيد.

براي حفظ بينش تازه، مشاغل كوچك بايد به بازاريابي ويدئويي توجه داشته باشند و شما مي توانيد براي گسترش اعتبار برند خود و ايجاد آگهي هاي جديد، ويدئوها را در اينستاگرام و فيس بوك به همراه هشتگ به اشتراك بگذاريد. اين نرخ باز و همچنين نرخ كليك را افزايش مي دهد.

3 – وبلاگ نويسي مهمان

وبلاگ نويسي مهمان فرايند ايجاد محتواي آموزشي و انتشار آن در ساير سايت هاي معتبر است كه پست هاي مهمان را مي پذيرند. اين به شما كمك مي كند تا رتبه سايت خود را در سئو بسيار بهتر كنيد و از نظر تجاري رتبه سئو خود را افزايش دهيد. اين سوخت براي نصب رشته هاي با كيفيت در خط لوله شما مي شود.

اگر وبلاگ نويسي مهمان به درستي انجام شده باشد، مي توانيد از اين مزايا بهره مند شويد كه در زير توضيح داده شده است:

  • به شما كمك مي كند ترافيك خود را بدست آوريد و براي مخاطبان خود برجسته باشيد.
  • يك روش اساسي براي تأثيرگذاري بر ديگران، چه در رابطه با تجارت آنها.
  • شما تعداد زيادي بازديد كننده هدفمند را به وب سايت هاي شركت خود خواهيد فرستاد.

همچنين مي توانيد از وب سايت هاي باكيفيت بك لينك بگيريد.

  • آگاهي از برند را ايجاد كرده و در نهايت مخاطبان خود را افزايش دهيد.
  • نتايج خود را به حداكثر برسانيد.

از طريق وبلاگ نويسي مهمان، شما اين فرصت را پيدا مي كنيد كه با بسياري از نويسندگان برتر محتواي وبلاگ و وبلاگ نويسان مرتبط با حوزه خود ارتباط برقرار كنيد.

4. بازاريابي از طريق شبكه هاي اجتماعي

هر تجارت كوچك به مشتري نياز دارد. بدون داشتن مشترياني واجد شرايط، بقا در دراز مدت براي مشاغل كوچك دشوار خواهد بود. هنگامي كه از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك استفاده مي كنيد، مي توانيد به راحتي به مشتريان هدف خود برسيد و اين قدرت را به شما مي دهد تا درباره مشتريان و علايق آنها بيشتر بدانيد و همچنين يك رابطه طولاني مدت ايجاد كنيد.

اكثر تبليغات شبكه هاي اجتماعي در مقايسه با تبليغات سنتي ارزان نيستند، بنابراين مجبور نيستيد براي ملاقات مخاطبان بيشتر و كمك به آنها براي رشد مشتري خود و كسب اعتبار بيشتر، دلار زيادي را هدر دهيد.

اگر مي خواهيد كمپين كسب و كار كوچك خود را بهينه كنيد، اين روش هاي زير را امتحان كنيد:

  • اهداف و مقاصد را تعيين كنيد
  • تلاش خود را بر روي شبكه هاي منتخب متمركز كنيد
  • استفاده از تبليغات اجتماعي پولي
  • بازخورد مخاطبان را جمع آوري كنيد

5. پخش زنده

پخش زنده ويدئو فرايند انتقال تصاوير زنده يا همان لايو از طريق اينترنت به مشتريان بالقوه يا مشتريان فعال است. پخش زنده ابزاري قدرتمند براي برقراري ارتباط با مخاطبان هدف شماست. Facebook Live و اينستاگرام براي اكثر مردم و بازاريابان در سراسر جهان براي جلب مخاطبان خود و رونق كسب و كارشان انتخابي است.

ظهور فيس بوك لايو و اينستاگرام فقط به معني سرگرمي كاربران نيست. امروزه، اين امر در حال تغيير شيوه بازاريابي كسب و كارهاي كوچك در شبكه هاي اجتماعي براي ارتباط با پيروان خود و يافتن مشاغل جديد است.

6. بازاريابي تأثيرگذار

بازاريابي تأثيرگذار يك روش بسيار موثر براي ايجاد اعتماد و تبليغات برند شما از طريق تأثيرگذارهاي خاص است. اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا به شبكه هاي برخي از بيشترين افراد در شبكه هاي اجتماعي دسترسي پيدا كنيد.

بازاريابي اينفلوئنسر شامل استفاده از مدافعان اصلي برند براي انتقال پيام شما به بازار بزرگتر به روش ارگانيك و افزايش آگاهي از نام تجاري و يا محصولات شما است. در صورت نياز به تبليغ محصولات يا خدمات خود، بازاريابي اينفلوئنسر ممكن است بهترين گزينه براي مشاغل كوچك باشد.

7. هايپر ماركتينگ داخلي

بازاريابي محلي نوعي هدف گذاري بسيار بالا است و كلمه اي از بازاريابي است كه بر روي يك شهر، محله يا منطقه خاص تمركز دارد. اين يك روش عالي براي افزايش حضور تجاري شما در زمينه بازاريابي تخصصي و به دست آوردن علاقه و تجارت آنها است.

مي توانيد از تبليغات جستجوي اينترنتي براي جابجايي بازديد كنندگان محلي به محل كار خود استفاده كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه تبليغات براي مشتريان محلي واقعاً بهينه شده است. براي تبليغات آنلاين، فناوري تلفن همراه ابزاري قدرتمند است و شما مي توانيد با استفاده از كانال هاي رسانه هاي اجتماعي در شهر خود نيز تجربه و بررسي مشتريان خود را بدست آوريد.

در پايان، اجراي اين روند بازاريابي براي تجارت كوچك خود كه به شما در يافتن مشتري و چشم انداز و همچنين رشد و بازگشت سرمايه كمك مي كند، شروع كنيد. بنابراين، اطمينان حاصل كنيد كه تجارت شما حاوي اين گرايش هاي ارزشمند بازاريابي است كه مي تواند اطمينان حاصل كند كه شما كسب و كار خود را به سطح بالاتري مي رسانيد.

https://hillbilly.ir/7-روند-بازاريابي-مشاغل-كوچك-براي-دنبال-ك/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.