چگونه از Pinterest براي وبلاگ، تجارت يا غيرانتفاعي خود استفاده كنيد

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

چگونه از Pinterest براي وبلاگ، تجارت يا غيرانتفاعي خود استفاده كنيد

Pinterest از بسياري جهات به دنياي بازاريابي آنلاين اميد مي دهد و راهي عالي براي افزايش قدرت ترافيك وب سايت شما ارائه مي دهد. استفاده از اين پلت فرم بسيار آسان است و براي برجسته كردن بهترين محتواي وب سايت شما طراحي شده است. هر وب سايتي كه به صورت آنلاين تجارت مي كند، مي …

چگونه از Pinterest براي وبلاگ، تجارت يا غيرانتفاعي خود استفاده كنيد https://hillbilly.ir/چگونه-از-pinterest-براي-وبلاگ،-تجارت-يا-غيرانت/ https://hillbilly.ir/چگونه-از-pinterest-براي-وبلاگ،-تجارت-يا-غيرانت/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 03 Nov 2021 14:47:49 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17429

چگونه از Pinterest براي وبلاگ، تجارت يا غيرانتفاعي خود استفاده كنيد

Pinterest از بسياري جهات به دنياي بازاريابي آنلاين اميد مي دهد و راهي عالي براي افزايش قدرت ترافيك وب سايت شما ارائه مي دهد. استفاده از اين پلت فرم بسيار آسان است و براي برجسته كردن بهترين محتواي وب سايت شما طراحي شده است. هر وب سايتي كه به صورت آنلاين تجارت مي كند، مي …

چگونه از Pinterest براي وبلاگ، تجارت يا غيرانتفاعي خود استفاده كنيد

Pinterest از بسياري جهات به دنياي بازاريابي آنلاين اميد مي دهد و راهي عالي براي افزايش قدرت ترافيك وب سايت شما ارائه مي دهد. استفاده از اين پلت فرم بسيار آسان است و براي برجسته كردن بهترين محتواي وب سايت شما طراحي شده است. هر وب سايتي كه به صورت آنلاين تجارت مي كند، مي تواند از ايجاد يك پينترست فعال بهره مند شود، اگرچه همه وب سايت ها نبايد از Pinterest به يك روش استفاده كنند.

پينترست مكاني را براي شما فراهم مي كند تا پيوندهاي خود را جمع آوري و كامپايل كنيد كه بر اساس دسته بندي كه انتخاب مي كنيد تجزيه مي شوند. به عبارت ديگر، اين در مورد ارتباطات عميق و حركات دست خلاقانه است. جنبه بصري شبيه به يك دفترچه يا كلاژ آنلاين است، به همين دليل است كه كاربران به آن تكيه مي كنند! پينترست دنيايي از ليست آرزوها، لباس هاي مورد علاقه، ايده هاي زيبا و محتواي منظم است. اين روياي يك فروشنده بود.

يكي از بهترين ويژگي‌هاي Pinterest توانايي آن در ايجاد مخاطبي درگيرتر از طريق “repins” است – كه كاربران واقعي هستند كه محتواي خود را وبلاگ مي‌كنند و آن را در هيئت مديره خود ارسال مي‌كنند. كاربران در يافتن جايگاه‌هاي جديدي كه فكر نمي‌كرديد جذاب باشند بسيار خوب هستند و بازاريابان اغلب محصولاتي را براي گروه‌هاي خاصي پيدا مي‌كنند كه ممكن است به آن‌ها نگاه نكرده باشند.

اگر مطمئن نيستيد كه چگونه از Pinterest براي افزايش ديد، ترافيك يا افزايش فروش وب سايت خود استفاده كنيد، در اينجا يك آغازگر سريع و كوتاه در مورد انواع وب سايت آورده شده است.

پينترست براي وبلاگ نويسان

در حالي كه Pinterest به طور كلي بر روي تصاوير تمركز مي كند، بسياري از وبلاگ نويسان در هدف قرار دادن مخاطبان خود با شروع نمودارهايي در مورد موضوعاتي كه مي خواهند در مورد آنها بنويسند موفق شده اند. Pinterest بهترين كار خود را با محتوايي كه به اشتراك گذاري آسان است انجام مي دهد. ايده خوبي است كه وبلاگ نويسان ديگري را براي ارتباط با آنها در Pinterest پيدا كنيد و از آنها بخواهيد نمودارها را به اشتراك بگذارند. با استفاده از اشتراك‌گذاري تابلو، مي‌توانيد ديگران را در هيئت مديره Pinterest خود مشاركت دهيد و محتواي جديدي براي دنبال‌كنندگان فعال خود بدون نياز به وبلاگ‌نويسي در طول روز ايجاد كنيد.

از آنجايي كه Pinterest يك شبكه رسانه اجتماعي قابل مشاهده است، نمي توانيد در وبلاگ هايي با تصاوير قابل مشاهده پست كنيد. موتورهاي جستجو به دنبال محتواي بصري هستند، بنابراين اگر يك پست وبلاگي بدون عكس نوشته‌ايد، اكنون زمان سرمايه‌گذاري روي هنر زيبا است!

تيتر اغلب به اندازه تصويري كه انتخاب مي كنيد مهم است. Pinterest به شما امكان مي دهد عنوان خود را بنويسيد و آن را در وبلاگ خود دانلود نكنيد. خلاق باشيد و موضوعات مختلف را تجربه كنيد. شما نمي توانيد با پاسخ دادن به سوالات جذاب يا قول دادن به نحوه درست كردن “بهترين قهوه اي در جهان” اشتباه كنيد. همچنين بهترين مكان براي شروع يك ميم درباره برند يا محصول شما است.

پينترست براي تجارت

شركت ها مي توانند يكي از دو روش را با پين هاي خود انتخاب كنند. دسته بندي محصولات خود و نزديك شدن به Pinterest به عنوان يك كاتالوگ آنلاين بزرگ با برچسب گذاري هر يك از محصولات خود آسان است. در واقع، بسياري از شركت ها به عنوان يك حساب تجاري وارد پينترست مي شوند و پينترست را براي تبليغ محصولات و فروش جديد انتخاب مي كنند.

شركت هاي ديگر از رويكرد متفاوتي استفاده مي كنند. آنها جداول مبتني بر موضوع ايجاد مي كنند و گاهي اوقات كاربران خود را براي شركت در پست دعوت مي كنند. گاهي اوقات يك شركت نموداري را با نحوه ساخت آن از طريق فالوورهاي فعال خود مي سازد يا يك مسابقه عكس برگزار مي كند. هرچه بيشتر درگير شويد، احتمال اينكه افراد كسب و كار شما را در پينترست دنبال كنند، بيشتر مي شود و به برند شما علاقه مند مي شوند، شايد حتي علاقه مند شوند.

اگر مي‌خواهيد با استفاده از Pinterest موفقيت واقعي كسب كنيد، فقط محصولات خود را پست نكنيد و آنها را فراموش نكنيد. راه بهتري پيدا كن اگر خدماتي را مي فروشيد، تصاوير را با كلمه “SEO” تزريق نكنيد – هيچ كس نمي خواهد آن نوع تصوير را تكرار كند و شما با ديگران تعامل نخواهيد داشت. اگر يك شركت چوب هستيد، بزرگ‌ترين و بدترين درخت‌هايي را كه تا به حال مجبور به كشيدن آن شده‌ايد، برجسته كنيد. اگر در حال فروش غذاي لذيذ هستيد، كمپوست و تصاويري از توليد غذا را اضافه كنيد. اگر خدمات تجاري مي فروشيد، ميم ها و اينفوگرافيك هاي سرگرم كننده اي ايجاد كنيد كه مسائل و راه حل ها را برجسته مي كند. اگر خرده‌فروش هستيد، جدولي درست كنيد كه دكوراسيون اتاق فانتزي خود را برجسته كند. يك نمودار براي فصل ها و تعطيلات تنظيم كنيد. از كاربر دعوت كنيد تا پين محصول شما را براي استفاده بالا بياورد.

Pinterest به فروشندگان اين امكان را مي دهد كه ارزش دلار را براي محصولاتي كه براي نمايش انتخاب مي كنيد نقل قول كنند، اما آنها را يك بار جايگذاري نكنيد زيرا در محصولات ديگر گم مي شوند. چند محصول را براي برجسته كردن هر روز انتخاب كنيد و تا جايي كه مي توانيد آنها را روي تخته هاي زيادي بچسبانيد. بهترين چيز در مورد اين ويژگي اين است كه مردم كليك كرده و خريد مي كنند.

Pinterest براي سازمان هاي غير انتفاعي

شركت هاي غير انتفاعي مي توانند با استفاده از Pinterest كارهاي بزرگي براي هدف خود انجام دهند. مطمئن شويد كه فضاي داخلي جذاب، جالب، چشم نواز و منحصر به فرد است. پينترست بايد بيانيه ماموريت شما را با نمودار مربوطه نشان دهد كه مسائلي را كه سازمان شما مي خواهد حل كند را نشان مي دهد.

دفتر يك سازمان غيرانتفاعي بايد پر از اميد، اطلاعات و اقدام باشد. خدماتي را كه براي شما سودي ندارند برجسته كنيد. اينفوگرافيك ها و ميم هايي ايجاد كنيد كه توضيح دهد چرا به غيرانتفاعي نياز داريد. اعمال خود و چهره خندان كارمندان خود را نشان دهيد.

فراموش نكنيد كه Pinterest به كاربران اجازه مي‌دهد تا اقلام را براي فروش نمايش دهند. سازمان‌هاي غيرانتفاعي مي‌توانند از اين طريق با افزودن دلار به تصاوير موجود كمك‌هاي مالي جمع‌آوري كنند. از جذاب ترين عكسي كه داريد استفاده كنيد و به كاربران بگوييد كه اين كمك 25 دلاري به كجا خرج مي شود – براي خريد يك جفت كفش، براي سير كردن يك خانواده گرسنه در نيويورك، يا ارسال سيم به سربازاني كه در عراق مي جنگند.

همانطور كه مي بينيد، Pinterest يك شبكه اجتماعي متنوع و سرگرم كننده است كه شامل مواردي است كه مي توانيد به جهان نشان دهيد. با ساير كاربران ارتباط برقرار كنيد و به انجمن هاي مشترك بپيونديد تا ديد خود را افزايش دهيد. به دليل ماهيت اعتيادآور آن، به زودي خواهيد ديد كه كاربران در سراسر جهان پين شما را «دوست دارند» و نظراتي را مي‌گذارند كه به شما در مورد تلاش‌هاي تبليغاتي آينده بازخورد مي‌دهد. اطمينان حاصل كنيد كه رشد خود را زير نظر داريد، آنچه را كه درست است نظارت مي كنيد و به طور مداوم تمام محتوايي را كه براي شما جذاب است تغيير دهيد تا دنبال كنندگان خود را درگير نگه داريد و ترافيك را به وب سايت خود هدايت كنيد.

https://hillbilly.ir/چگونه-از-pinterest-براي-وبلاگ،-تجارت-يا-غيرانت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.