بازاريابي دندانپزشكي و رسانه هاي اجتماعي

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

۵ بازديد

بازاريابي دندانپزشكي و رسانه هاي اجتماعي

چرا حضور رسانه هاي اجتماعي براي همه نوع كسب و كار مهم است؟ پاسخ ساده است ؛ شما بايد جايي باشيد كه مشتريان شما هستند. براي فروش دندانپزشكي ، بايد جايي باشيد كه بيمار در آن قرار دارد. اگر مي خواهيد در يك صنعت بسيار رقابتي موفق شويد، بايد از هر ابزار ممكن براي داشتن …

بازاريابي دندانپزشكي و رسانه هاي اجتماعي https://hillbilly.ir/بازاريابي-دندانپزشكي-و-رسانه-هاي-اجتم/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-دندانپزشكي-و-رسانه-هاي-اجتم/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 23 Oct 2021 12:21:29 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=16759

بازاريابي دندانپزشكي و رسانه هاي اجتماعي

چرا حضور رسانه هاي اجتماعي براي همه نوع كسب و كار مهم است؟ پاسخ ساده است ؛ شما بايد جايي باشيد كه مشتريان شما هستند. براي فروش دندانپزشكي ، بايد جايي باشيد كه بيمار در آن قرار دارد. اگر مي خواهيد در يك صنعت بسيار رقابتي موفق شويد، بايد از هر ابزار ممكن براي داشتن …

بازاريابي دندانپزشكي و رسانه هاي اجتماعي

چرا حضور رسانه هاي اجتماعي براي همه نوع كسب و كار مهم است؟ پاسخ ساده است ؛ شما بايد جايي باشيد كه مشتريان شما هستند. براي فروش دندانپزشكي ، بايد جايي باشيد كه بيمار در آن قرار دارد.

اگر مي خواهيد در يك صنعت بسيار رقابتي موفق شويد، بايد از هر ابزار ممكن براي داشتن ظاهري رقابتي استفاده كنيد و در اين عصر، اولويت اول در دسترس بودن رسانه هاي اجتماعي است.

راه هاي زيادي وجود دارد كه رسانه هاي اجتماعي مي توانند به شما و دندانپزشكي شما كمك كنند. براي ذكر چند مورد:

1. وب سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مي توانند منبع سرنخ هاي با كيفيت يا بيماران جديد باشند.

2. هنگامي كه با يك سايت رسانه اجتماعي مانند فيس بوك روبرو مي شويد، مي توان از آن به گونه اي استفاده كرد كه به شما امكان مي دهد با بيماران يا مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد يا با آنها ارتباط برقرار كنيد.

3. اين ابزار قدرتمندي است كه به شما امكان مي‌دهد مطب دندانپزشكي خود را بفروشيد و راهي براي به اشتراك گذاشتن محتواي مرتبط و ارزشمند است.

4. اين مي تواند بستري باشد كه در آن مي توانيد ايده ها و پيشنهادات خوبي در مورد فعاليت يا كسب و كار خود داشته باشيد.

امروز، بياييد در مورد آنچه كه بايد انجام دهيد تا در استفاده از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي در عمل خود موفق باشيد، صحبت كنيم. من آن را 3 C استراتژي رسانه هاي اجتماعي در دندانپزشكي مي نامم.

شكسته شده

شما نيازي به ايجاد يك حساب كاربري در هر پلتفرمي نداريد. شما مي توانيد با يك يا دو سايت رسانه اجتماعي شروع كنيد و اين همان چيزي است كه اكثر بيماران شما از آن استفاده مي كنند. با انجام اين كار، زمان بيشتري را به حضور منظم در اين يكي دو پلتفرم مورد استفاده خود اختصاص مي دهيد.

از ابزارهاي زمان بندي استفاده كنيد تا بتوانيد چندين حساب را در يك مكان مديريت كنيد. ابزارهاي بسيار خوبي در اينترنت مانند Hootsuite و بافرها وجود دارد كه مي‌توانند پست‌ها را سازماندهي و منتشر كنند و ايده‌هايي درباره فالوورهايتان به شما ارائه دهند.

فهرست

در معاملات هميشه توصيه مي كنند از قانون 80/20 پيروي كنيد. 80 درصد از مقالات شما براي مخاطبان شماست. كبد بايد چيزي باشد كه براي بيمار شما مفيد باشد و هميشه بايد به مطب دندانپزشكي شما متصل باشد. اين مي تواند راهنمايي در مورد چگونگي مراقبت از سلامت دهان و دندان خود باشد يا مي توانيد مستقيماً با پرسش و پاسخ همراه باشيد. 20 درصد ديگر محتوا براي تبليغ كسب و كار شما مانند اجراي يك مسابقه، ارسال پست در مورد نرخ هاي تبليغاتي يا شايد بازديد مجازي از مطب دندانپزشك است.

مراقبت از مشتري

همچنين بايد مطمئن شويد كه همه پيام‌هاي موجود در شبكه‌هاي اجتماعي در سريع‌ترين زمان ممكن پاسخ داده مي‌شوند. شما مي توانيد از پاسخگوي خودكار استفاده كنيد و اين ويژگي را مي توان در فيس بوك پيدا كرد و باعث مي شود بيماران احساس كنند كه شما هميشه در خدمت هستيد.

وقتي همه چيز شكست مي خورد، شايد بهترين راه براي مديريت بازاريابي رسانه هاي اجتماعي اين باشد كه اجازه دهيد يك متخصص به شما كمك كند. مواقعي وجود دارد كه بهترين گزينه براي دندانپزشكان است كه زمان رسيدگي به جنبه تجاري را ندارند. داشتن رسانه هاي اجتماعي ديگر گزينه اي براي مرتبط ماندن با فعاليت شما نيست.

شبكه هاي اجتماعي زمان بسيار خوبي براي درخشندگي دندان ها است. اين فقط در مورد فروش دندان نيست. اين واقعاً يك رابطه بين بيمار و بيمار در آينده است. ارتباط محلي با رسانه هاي اجتماعي به ايجاد اين عمل به عنوان بخشي از جامعه كمك مي كند. استفاده از شادترين بيماران به عنوان محتوا در نمايه شما راهي آسان براي شروع است.

در اينجا يك مثال آورده شده است، پس از اينكه شخصي روكش اهدا كرد، مي‌توانيد در ازاي اين كه به شما اجازه ارسال تصاوير قبل و بعد از دندان‌هايش را بدهيد، به او تخفيف بدهيد (يا فقط بخواهيد). آنها حتي مي توانند ناشناس بمانند. چنين بازاريابي به شما اين امكان را مي دهد كه از يك رويكرد روزانه براي محتواي ارزشمندي كه بازار هدف خود را هدف قرار مي دهد استفاده كنيد.

https://hillbilly.ir/بازاريابي-دندانپزشكي-و-رسانه-هاي-اجتم/feed/ 0

چگونه دندان هایمان را سفید کنیم؟

برای دانستن اینکه، چگونه دندان هایمان را سفید کنیم، روش های مختلفی وجود دارد، ما در ادامه به بررسی روشهای آسان و طبیعی که به سفید شدن دندان‌ها کمک می‌کند می‌پردازیم و شما می‌توانید در خانه، اقدامات لازم برای سفید شدن دندانهای زرد را انجام دهید.

 

1. برای سفید شدن دندانها از روغن های گیاهی استفاده کنید

یکی از راه‌های سفید کردن دندان های زرد، استفاده از روغن‌های گیاهی است. روغن کشیدن به دندان ها یکی از روش های باستانی شستشوی دهان و دندان با کمک روغن های طبیعی است.

در این روش برای از بین بردن کثیفی، باکتری ها و باقی مانده غذا در لابلای دندان از روغن های قوی گیاهی استفاده میشود. روغن کشیدن دندان به هیچ عنوان جایگزین مناسبی برای مسواک و نخ دندان نیست. بهترین دندانپزشکان تهران

اما برخی تحقیقات نشان می دهد که شستن دهان با روغن های خاص، به سفید شدن دندان ها کمک می‌کند. هیچ شواهدی مبنی بر نا کار آمد بودن این روش در دسترس نیست. پس استفاده از روغن ها، جهت سفید کردن دندانها، ضرری ندارد.

برای امتحان کردن این روش، ده دقیقه پس از مسواک زدن دهان را با روغن بشویید و سپس آن را از دهان خود خارج کنید. روغن های مناسب برای کشیدن روغن به دندان عبارتند از:

  • روغن نارگیل
  • روغن آفتابگردان
  • روغن کنجد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.