10 كاري كه در بازاريابي ديجيتال نبايد انجام دهيد

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

۷ بازديد

10 كاري كه در بازاريابي ديجيتال نبايد انجام دهيد

بازاريابي ديجيتال يك روش بازاريابي است كه در آن از دستگاه هاي الكترونيكي مختلف مانند رايانه ، تلفن هاي گران قيمت ، تبلت و غيره استفاده مي كنيم. همچنين نياز به استفاده از برنامه هاي نرم افزاري ، برنامه ها و بسترهاي فناوري مانند ايميل ، وب سايت ها ، رسانه هاي اجتماعي و غيره …

10 كاري كه در بازاريابي ديجيتال نبايد انجام دهيد https://hillbilly.ir/10-كاري-كه-در-بازاريابي-ديجيتال-نبايد-ان/ https://hillbilly.ir/10-كاري-كه-در-بازاريابي-ديجيتال-نبايد-ان/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 18 Oct 2021 15:45:24 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=16523

10 كاري كه در بازاريابي ديجيتال نبايد انجام دهيد

بازاريابي ديجيتال يك روش بازاريابي است كه در آن از دستگاه هاي الكترونيكي مختلف مانند رايانه ، تلفن هاي گران قيمت ، تبلت و غيره استفاده مي كنيم. همچنين نياز به استفاده از برنامه هاي نرم افزاري ، برنامه ها و بسترهاي فناوري مانند ايميل ، وب سايت ها ، رسانه هاي اجتماعي و غيره …

10 كاري كه در بازاريابي ديجيتال نبايد انجام دهيد

بازاريابي ديجيتال يك روش بازاريابي است كه در آن از دستگاه هاي الكترونيكي مختلف مانند رايانه ، تلفن هاي گران قيمت ، تبلت و غيره استفاده مي كنيم. همچنين نياز به استفاده از برنامه هاي نرم افزاري ، برنامه ها و بسترهاي فناوري مانند ايميل ، وب سايت ها ، رسانه هاي اجتماعي و غيره دارد. بازاريابي ديجيتال يك امر بزرگ است كه مي توانيم در آن گم شويم.

با همه پيشرفت ها و تغييرات فناوري ، همگام شدن با آخرين روندها و روندهاي ثبت شده در بازاريابي ديجيتال دشوار است. استراتژي هاي بازاريابي ديجيتال شامل بازاريابي ديجيتال ، بازاريابي با موبايل و تكنيك هاي بازاريابي آنلاين از انواع مختلف است كه همگي مي توانند گيج كننده و خسته كننده باشند.

شما نه تنها بايد بدانيد در دنياي تجارت ديجيتال چه كار كنيد ، بلكه بايد بدانيد كه چه كارهايي را نبايد انجام دهيد. در زير ليستي از ده موردي است كه نبايد براي حركت در دنياي بازاريابي ديجيتال انجام دهيد.

1. چشمان خود را بر روي بازاريابي تلفن همراه ببنديد – تعداد افرادي كه زمان زيادي را از طريق تلفن همراه در اينترنت صرف مي كنند با سرعت هشداردهنده اي در حال افزايش است. اگر يك كسب و كار آنلاين داريد ، ديگر نمي توانيد در زرادخانه هاي بازاريابي ديجيتال در برابر دستگاه هاي تلفن همراه مقاومت كنيد. اولين قدم اين است كه وب سايت تلفن همراه خود را دوستانه كنيد. بسياري از برنامه هاي سازنده وب سايت مانند وردپرس داراي افزونه و عملكرد خودكار هستند كه اين كار را براي شما انجام مي دهند. همچنين مي توانيد يك خط كد به وب سايت خود اضافه كنيد كه وب سايت شما را با ابزارهاي مورد استفاده طراحي مي كند. فراموش نكنيد كه وب سايت خود را بر روي تلفن همراه خود آزمايش كنيد تا دقيقاً بدانيد مردم چگونه آن را مي بينند. تجربه خريد از طريق تلفن همراه را به تنهايي پشت سر بگذاريد تا دقيقاً بدانيد چه كار كنيد.

2. رسانه هاي اجتماعي بيش از حد – رسانه هاي اجتماعي در حال حاضر بخشي از اينترنت هستند ، نمي توانيد انتظار داشته باشيد كه در همه وب سايت هاي اجتماعي ساخته شده باشند. شما بايد 2 يا 3 وب سايت برتر را انتخاب كنيد و شروع به ساختن نام تجاري خود و ايجاد حضور اجتماعي خود كنيد. از پركاربردترين سايت هاي اجتماعي تا به امروز مي توان به Facebook ، Twitter ، LinkedIn و Pinterest اشاره كرد. من بيشتر ترافيك اجتماعي خود را از طريق Facebook و Pinterest دريافت مي كنم. پس از آن Google ، Tumblr و Instagram دنبال مي شوند. اگر بازار هدف خود را مي شناسيد ، مي توانيد به سايت هاي اجتماعي دسترسي پيدا كنيد كه احتمال مشاركت آنها در آنها بيشتر است.

3. بارگذاري بيش از حد اطلاعات – دنياي بازاريابي ديجيتال آنقدر باز است كه ما به راحتي در اطلاعات گم مي شويم. من ، و بسياري ديگر ، در دام زمان زيادي براي جمع آوري اطلاعات از منابع مختلف در زمينه هاي مختلف ايجاد يك تجارت آنلاين قرار گرفته ام. ما بايد تمركز خود را بيشتر كنيم و فقط بايد آنچه را كه براي موفقيت در ايجاد كسب و كار خود بايد بياموزيم ، بياموزيم. چند منبع براي اين اطلاعات پيدا كنيد و براي يادگيري نكات و نكات زير به آنها بپيونديد.

4. نداشتن يك وب سايت دوستانه-بسياري از ما وسوسه مي شويم بزرگترين ، درخشان ترين و محبوب ترين وب سايت را ايجاد كنيم ، اما اين يك اشتباه بزرگ است. شما مي خواهيد طراحي وب سايت شما ساده ، جهت يابي آسان و كاربر پسند باشد. فقط موارد لازم را براي اطلاع مشتريان خود اضافه كنيد. شما مي خواهيد محتواي اضافي براي ارائه اطلاعات به بازديدكنندگان خود اضافه كنيد ، اما مطمئن شويد كه مستقيماً به وب سايت شما پيوند دارد. وب سايت خود را با تبليغات بي شمار ، اطلاعات بي معني يا مراحل اضافي براي نزديك شدن به تماس خود شلوغ نكنيد. ويژگي هاي سرگرم كننده و ويژگي هاي اضافي فقط مشتريان شما را گيج كرده و ممكن است آنها را به وب سايت هاي ديگر منتقل كند.

5. پيگيري نكردن تغييرات SEO – سئو براي وب سايت شما آنقدر مهم است كه قوانين و مقررات دائما در حال تغيير است. يك منبع SEO خوب پيدا كنيد و به طور مرتب آن را دنبال كنيد تا از تغييرات مطلع شويد تا بتوانيد تنظيمات لازم را در وب سايت خود انجام دهيد.

6. عدم استفاده از بازاريابي چشمي – با استفاده از بازاريابي چشمي ، مي توانيد نرخ تبديل خود را تا 86 درصد افزايش دهيد. اين يك آمار شگفت انگيز است. يك ويديو در محل نشيمن و / يا صفحه اصلي خود قرار دهيد. به صورت استراتژيك تصاوير با كيفيت را در وبلاگ و محتواي خود قرار دهيد. تا حد امكان در بازاريابي رسانه هاي اجتماعي از تصاوير بصري استفاده كنيد. اينفوگرافيك خود را براي وبلاگ و رسانه هاي اجتماعي خود ايجاد كرده و استفاده كنيد. ابزارهاي رايگان براي ايجاد اينفوگرافيك وجود دارد. در پست هاي خود از تصاوير يا تصاوير جذاب استفاده كنيد. اين ممكن است به معني تفاوت در خواندن يا رد مقاله شما باشد. مقالات همراه با تصاوير را مشاهده كنيد. آيا تصوير شما را به داخل متن مي كشاند و باعث مي شود كه بخواهيد آن را بخوانيد يا به شما اجازه مي دهد تا ورق بزنيد. به نوع تصوير مورد استفاده و احساس يا اقدامي كه براي شما ايجاد مي كند توجه كنيد. قرار دادن يك ويدئوي خوب در صفحه اصلي يا صفحه فرود شما نيز تفاوت زيادي ايجاد مي كند. مردم سريعتر از خواندن پيامها به آنها پاسخ مي دهند و ممكن است عامل تصميم گيري در مورد ماندن يا ترك آنها باشد. با فيلم لذت ببريد اما ارسال پيام خود را فراموش نكنيد. تصوير و صداي شما نيز به شما كمك مي كند با خود ارتباط برقرار كنيد. شما همچنين مي خواهيد با يك روش بازاريابي نسبتاً جديد به نام بازاريابي ميم شروع كنيد. اين موقعيت ها و زندگي طنز آميز را با تصاوير طنز و / يا احساسي تركيب مي كند.

7. عدم آزمايش و نظارت – از ابزارهاي رايگان Google براي تجزيه و تحليل آمار و بازديدكنندگان خود استفاده كنيد. Google Analytics مي تواند به شما كمك كند وب سايت خود را در بالاترين سطح عملكرد خود قرار دهيد. تبليغات ، صفحات وب ، جعبه هاي متني و غيره را آزمايش كنيد.

8- برقراري ارتباط – انجام تجارت با افراد ديجيتالي بسيار متفاوت از توانايي صحبت حضوري با آنها است. براي مردم سخت تر است كه به يك صفحه اعتماد كنند تا يك شخص واقعي ، بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه همه تلاش خود را براي ايجاد اين رابطه اعتماد و احترام انجام مي دهيد. به همه درخواست هاي ايميل سريع و دقيق پاسخ دهيد. به من اعتماد كنيد – اگر مي گوييد كاري را انجام مي دهيد ، مطمئن شويد كه آن را انجام مي دهيد. تغيير نكنيد – اگر هر هفته ايميل ارسال مي كنيد ، كار را به تعويق نيندازيد و يك هفته را شروع كنيد. به روز رساني منظم وبلاگ و اطلاعات مربوط به محصولات شما. اجازه ندهيد وب سايت شما خشك شود. در مورد رسانه هاي اجتماعي خود صبور باشيد. به همه سوالات و نظرات به موقع پاسخ دهيد. به مردم اطلاع دهيد كه شما در كنار آنها هستيد و مي توانيد به آنها اعتماد كنيد.

9. تمركز بيش از حد بر روي ترافيك و عدم تبديل كافي به عنوان ترافيك ، منبع حيات يك تجارت آنلاين است ، اما شما همچنين بايد بر ترافيك با كيفيت و هدفمند تمركز كنيد. ورود 1000 بازديد كننده به وب سايت شما سود چنداني نخواهد داشت مگر اينكه آنها به آنچه شما ارائه مي دهيد علاقه مند باشند. در گروه ها و انجمن هايي شركت كنيد كه افراد به خدمات شما علاقه مند هستند. اگر محصولات و خدمات B2B را ارائه مي دهيد ، به گروه ها و بحث با صاحبان مشاغل خانگي بپيونديد. همه ما به ترافيك بيشتري نياز داريم اما بايد ترافيكي را كه مي توانيم بفروشيم هدف قرار دهيم.

10. مطالعه كوركورانه در دام ها-راه اندازي يك كسب و كار آنلاين و تبديل آن به اولويت در دنياي بازاريابي ديجيتال ايده خوبي نيست. شما بايد از قبل برنامه ريزي كنيد و در مورد محل مورد نظر خود تحقيق كنيد. بدانيد مشتريان شما چه كساني هستند و كجا آنها را پيدا كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه محصول يا خدماتي را ارائه مي دهيد كه قابل فروش است. كمي خود را براي غرق شدن در دنياي بازاريابي ديجيتال آماده كنيد.

اين كاستي ها رايج است اما بايد برطرف شود. اگر در تلاش براي ايجاد يك كسب و كار آنلاين هستيد ، بايد در مورد آن مطلع باشيد و بايد مدام تمرين كنيد و ياد بگيريد. بازاريابي ديجيتال از دهه 90 راه زيادي را طي كرده است و ما بايد با آن رشد و تكامل پيدا كنيم. گاهي اوقات بسيار زياد خواهد بود ، اما مي توانيد براي برنده شدن و ايجاد يك تجارت آنلاين موفق تلاش كنيد.

https://hillbilly.ir/10-كاري-كه-در-بازاريابي-ديجيتال-نبايد-ان/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.