به گزارش خبرنگار آنلاين ، ميلاد محمدي مدافع چپ تيم ملي فوتبال ايران پس از خروج از تيم گنت بلژيك در باشگاه A. اك به توافق رسيد و ديروز براي امضاي قرارداد و انجام آزمايش پزشكي به يونان سفر كرد. محمدي پس از ورود به يونان به خبرنگاران يوناني گفت: خوب. قبل از آمدن به …

براي انتخاب تيم آ.اك با انصاريفرد و حاج صفي مشورت كردم – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://online-mag.ir/2021/09/براي-انتخاب-تيم-آ-اك-با-انصاريفرد-و-حاج/ Thu, 16 Sep 2021 11:50:03 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/09/براي-انتخاب-تيم-آ-اك-با-انصاريفرد-و-حاج/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، ميلاد محمدي مدافع چپ تيم ملي فوتبال ايران پس از خروج از تيم گنت بلژيك در باشگاه A. اك به توافق رسيد و ديروز براي امضاي قرارداد و انجام آزمايش پزشكي به يونان سفر كرد. محمدي پس از ورود به يونان به خبرنگاران يوناني گفت: خوب. قبل از آمدن به …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، ميلاد محمدي مدافع چپ تيم ملي فوتبال ايران پس از خروج از تيم گنت بلژيك در باشگاه A. اك به توافق رسيد و ديروز براي امضاي قرارداد و انجام آزمايش پزشكي به يونان سفر كرد.

محمدي پس از ورود به يونان به خبرنگاران يوناني گفت: خوب. قبل از آمدن به اين تيم با كريم انصاري فرد و Evsan Haji Safi صحبت و مشورت كردم.

وي افزود: از بودن در كنار دو كاپيتان ايران بسيار خوشحالم و بي صبرانه منتظر بازي با آنها هستم.

به گزارش خبرنگار آنلاين ، ع. انتظار مي رود قرارداد محمدي با. فينال امروز امضا شد و تعداد بازيكنان ايراني تيم يونان به سه نفر افزايش يافت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.