يك استراتژي تجاري منحصر به فرد براي زنان در تجارت
چگونه يك طرح تجاري شخصي مي تواند به نفع نام تجاري شما باشد شما فرصتي دوم براي اظهار نظر اول نمي دهيد. اين واقعيت گفته نشده است و براي شما و شركت شما صادق است ، به عنوان مثال ، اگر يك فروشگاه داريد ، مي دانيد كه اگر كسي در اولين ملاقات خود نرسد …
يك استراتژي تجاري منحصر به فرد براي زنان در تجارت https://hillbilly.ir/يك-استراتژي-تجاري-منحصر-به-فرد-براي-زنا/ https://hillbilly.ir/يك-استراتژي-تجاري-منحصر-به-فرد-براي-زنا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 05 Aug 2021 08:01:23 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media strategy https://hillbilly.ir/يك-استراتژي-تجاري-منحصر-به-فرد-براي-زنا/
يك استراتژي تجاري منحصر به فرد براي زنان در تجارت
چگونه يك طرح تجاري شخصي مي تواند به نفع نام تجاري شما باشد شما فرصتي دوم براي اظهار نظر اول نمي دهيد. اين واقعيت گفته نشده است و براي شما و شركت شما صادق است ، به عنوان مثال ، اگر يك فروشگاه داريد ، مي دانيد كه اگر كسي در اولين ملاقات خود نرسد …
يك استراتژي تجاري منحصر به فرد براي زنان در تجارت
چگونه يك طرح تجاري شخصي مي تواند به نفع نام تجاري شما باشدشما فرصتي دوم براي اظهار نظر اول نمي دهيد. اين واقعيت گفته نشده است و براي شما و شركت شما صادق است ، به عنوان مثال ، اگر يك فروشگاه داريد ، مي دانيد كه اگر كسي در اولين ملاقات خود نرسد ، مي رود و ممكن است هرگز بازنگردد. آنها حتي ممكن است به چند دوست بگويند. اما اگر زمان اولين بازديد آنها از فروشگاه را داشته باشيد ، مشتريان خود را تا پايان عمر خواهيد داشت. و من تكرار مي كنم ، اين بدان معناست كه شما بايد براي اين چيزها هزينه كنيد. اما اگر شما كارمند خدمات مشتري هستيد چه؟ كسي كه اميدوار است رهبر ، سخنران ، نويسنده ، سرگرم كننده ، مربي باشد؟ شايد شما در ساختن نام تجاري خود از طريق مارك تجاري و وب سايت هاي سخت تلاش كرده ايد. اما نمره شما فقط نصف است. زيرا اگر مي خواهيد برجسته باشيد و به پايگاه مشتري كامل خود برسيد ، بايد براي درك ، توسعه و حفظ نام تجاري خود سخت كار كنيد. در حالي كه يك نام تجاري شخصي براي همه كارآفرينان اعم از زن يا مرد مهم است ، واقعيت اين است كه زنان اغلب خود را ملايم و ملايم مي دانند. بنابراين در حالي كه همه مي توانند از توصيه هايي كه من به اشتراك مي گذارند بهره مند شوند ، من شما را تشويق مي كنم كه به ويژه به زنان گوش دهيد (به طوري كه آنها اعتماد به نفس خود را براي صحبت كردن و برجسته شدن نشان دهند).!). چرا به استراتژي منحصر به فرد برند نياز داريد؟
زنان اغلب از من مي پرسند “نقش يك برند خاص در شركت من چيست؟” برندها نياز به كار و تلاش دارند و مديران تجاري با ROI سازگار هستند. بنابراين آنها اغلب مي خواهند بدانند چگونه از كسب و كار برند خود سود ببرند ، قبل از تلاش. به طور خلاصه ، يك نام تجاري شخصي نماينده شركت شما است و مردم بر اساس آن قضاوت خواهند كرد. واقعيت اين است كه مردم كتابها را از روي جلد آنها قضاوت مي كنند. بنابراين ايجاد برند مانند پوششي براي كسب و كار شما است. شما مي خواهيد اين جلد نه تنها برجسته باشد ، بلكه واقعاً نشان دهد كه شما كي هستيد و منظور شركت شما چيست. و چه به صورت ساده و چه مستقيم ، اكثر مردم بر اين باورند كه انجام يك كار همه چيز را برآورده مي كند. امئو چه مبهم باشد ، چه تنبل باشد و چه فاقد ماركي باشد كه ايجاد كرده ايد ، مطمئناً در كار شما نمايان مي شود. از سوي ديگر ، هنگامي كه نام تجاري خود را بر اساس نام تجاري خود تنظيم مي كنيد ، ممكن است نه تنها با افراد مناسب ارتباط برقرار كنيد ، بلكه آنها را به طرفداران بي چون و چرا تبديل كنيد. بنابراين اين “دليل” توسعه يك استراتژي نام تجاري واحد است. در مورد نحوه ساخت كت دم مارك دار در وب سايت ما بيشتر بدانيد. بياييد وارد “روش” شويم. نام خود را ايجاد كنيد
اگر تمام سفر با يك قدم شروع مي شود ، اولين قدم در اين سفر ، به دست آوردن نام تجاري شما است. يعني اعتماد به نفس داريد. نياز به معرفي دارد. صداقت در همه جنبه هاي اعتماد واقعي مشتري مهم است.
اين مي تواند براي زني كه اغلب فرصت طلب است و با همه چيز بزرگ شده است دشوار باشد.به همين دليل است كه بايد مخاطبان هدف خود را در نظر بگيريد. هنگام ايجاد يك نام تجاري ، بايد بهترين مشتريان خود را شناسايي كنيد. و سپس بدانيد كه تنها بهترين مشتريان شما اهميت دارند. همه به شما نياز ندارند و مهم نيست. فراموش نكنيد افرادي كه برند شما را دريافت نمي كنند ممكن است به هيچ عنوان مشتري نباشند. پس مطمئن باشيد كه چه كسي هستيد. مانانا! شخصيت خود را حفظ كنيد و از به اشتراك گذاشتن آن با جهان نترسيد. آنچه را كه شما را منحصر به فرد مي كند ، بگيريد و آن را با جهان به اشتراك بگذاريد. بخوانيد: 8 اشتباه برند خاص كه به كسب و كار شما آسيب مي رساند
زياده روي در يك نام تجاري خاص مي تواند براي مشتري كشنده باشد. اما چگونه مي توانيد آنها را حذف كنيد تا به كسب و كار شما آسيب نرسانند؟ در اينجا برخي از نقص هاي اصلي نام تجاري وجود دارد كه نبايد از آنها اجتناب كرد .. در اينترنت بيشتر بخوانيد. نمونه هايي از ايجاد برند و ايجاد كسب و كار و كارهاي شما
در نقش من ، كلاه زيادي بر سر مي گذارم. آژانس مستقر در كانادا كليه خدمات مورد نياز شما در بازاريابي ديجيتال را ارائه مي دهد: طراحي گرافيك و گرافيك ، طراحي وب سايت و توسعه شخصي ، بازاريابي SEO و SEM ، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي ، نوشتن داخلي ، نوشتن ، خبرنامه و بحث استراتژي. و در حالي كه همه كلاه هايم را دوست دارم ، فكر مي كنم كار مورد علاقه من اين است كه با صاحبان مشاغل كوچك و كارآفرينان فردي همكاري كنم تا به آنها در شناسايي مارك ها و متخصصان كمك كنم و به آنها كمك كنم. از آن به خوبي استفاده كنيد. اين براي زنان بسيار مفيد است كه وقت “آه” داشته باشند تا به وضوح توضيح دهند كه كي هستند و چه چيزي ارائه مي دهند. به عنوان مثال ، دوست و مشتري نزديك ما (بازنشسته) دانا اسميتس زني است كه با نام تجاري خود مي نشيند ، غذا مي خورد و زندگي مي كند. “شاهزاده سرخ” هميشه يك مثال درخشان بوده است. با نام تجاري و كل عمر خود يك نام تجاري شخصي ايجاد مي كند. كاترين يك رهبر ارشد و مشاور منابع و پرفروش ترين نويسنده و نويسنده است. او همچنين خالق يك برند الكتريكي منحصر به فرد است كه حرفه اي و لطف را در هر كاري كه انجام مي دهد ، گنجانده است. اينها شامل وبلاگهاي اغلب جالب و حضور طولاني مدت در رسانه هاي اجتماعي است كه او را به عنوان يك متخصص معرفي مي كند. و وقتي در مورد آن صحبت كرديم ، پذيرش بسيار مهم بسيار مهم بود. به عنوان مثال ، مشتريان. ما Evon Duma از نشان دادن طرف بازي نمي ترسيم! در مورد شركت خود ، رهبر Duma Evon ، با ارائه خدمات جدي به كارآفريناني كه به دنبال بهبود مهارت هاي ارتباطي خود هستند ، از تغيير رويكرد در كار مشتريان خود قدرداني مي كند. شخصيت و خانواده ، مشخصات او را انتخاب كنيد اشتباه نكنيد: Evon يك كارآفرين بسيار حرفه اي است و نكات و راهكارهاي شگفت انگيزي براي تقسيم رشته خود به عنوان يك متخصص در زمينه خود دارد (به عنوان مثال ، به لينك هاي ايجاد مهارت در وب سايت ما مراجعه كنيد.اما اين بدان معنا نيست كه او بايد مارك شخصي خود را به عنوان چيزي كه دوست ندارد بپوشد. توصيه هاي شغلي براي زنان در تجارت
بنابراين هنگامي كه كمي شفافيت در مورد نام تجاري خود داريد ، مرحله بعدي چيست؟ در اينجا چند روش آزمايش شده براي ايجاد نام تجاري شما وجود دارد: بهبود رسانه هاي اجتماعي
بهترين راه براي استفاده م mediaثر از رسانه هاي اجتماعي در بازاريابي ، وفاداري و ايجاد ارتباطات واقعي است. رسانه هاي اجتماعي ابزاري براي فروش كسب و كار شما نيستند. در عوض ، زمان سرگرم كننده اي را براي به اشتراك گذاشتن نام تجاري خود ارائه مي دهد. حضور منظم در رسانه هاي اجتماعي به شما امكان مي دهد حافظه نام تجاري خود را تقويت كرده و “دانش ، مانند اعتماد” پيروان خود را توسعه دهيد. چند نكته در مورد چگونگي ايجاد يك استراتژي موثر در رسانه هاي اجتماعي با ما در اينترنت ياد بگيريد كه يك استراتژي ايجاد كنيد كه به خوبي كار مي كند
يك استراتژي محتوا خوب به دلايل زيادي مهم است كه يكي از آنها ايجاد يك نام تجاري حرفه اي و شخصي است. همه ما عبارت “محتوا پادشاه است” را مي شناسيم ، بنابراين نبايد تعجب كرد كه محتواي خوب نوشته شده يكي از مهمترين عناصر وب سايت و ابزارهاي بازاريابي شما است. در حال حاضر ، استراتژي هاي داخلي براي شركت هاي مختلف يكسان نخواهد بود. اينها ممكن است شامل موارد زير باشد:
محتواي وب سايت
صفحه ثبت نام وبينار / Teleseminar
صفحه فروش محصولات و خدمات
وبلاگ ها و مقاله هاي روزنامه
ايميل / خبرنامه بازاريابي
مقالاتي كه در شبكه هاي اجتماعي منتشر شده است
بيانيه مطبوعاتي
تجهيزات چاپ
در نهايت ، هدف كلي اين است كه نام تجاري خود را به نمايش بگذاريد ، مشتريان بيشتري را جذب كنيد ، تبديل كنيد و در نهايت تجارت خود را توسعه دهيد. اگر تازه وارد بازاريابي داخلي شده ايد ، منابع بسيار خوبي براي كمك به شما در شروع كار داريم:
چگونه مي توان يك وبلاگ داخلي ايجاد كرد تا مخاطبان مورد نظر خود را جذب كند
نحوه تغيير ثبت نام ايميل براي مشتريان بدون احساس تنبلي
نحوه كار و ترويج بازاريابي داخلي
ستايش را با لطف بپذيريد
اين يك جنايت شخصي من است و من فكر مي كنم بسياري از موارد عليه بسياري از زنان است. گاهي اوقات پاسخ دادن به ستايش سخت است ، اما من واقعاً شما را تشويق مي كنم كه يك لحظه وقت بگذاريد و آن را بپذيريد. وقتي ديگران مي دانند ، قدرداني از آنچه هستيد ، قدرداني است. پس از ستايش سكوت نكنيد ، بلكه با فضل تحسين كنيد و دستاوردهاي خود را متوقف نكنيد! اگر فقط دستاوردهاي خود را ليست كرده و اجازه مي دهيد پس انداز شوند ، مغرور نشويد. جامعه خود را پيدا كنيد
در بازار هدف شما به اين ترتيب مي توانيد وقت خود را با افرادي بگذرانيد كه ممكن است به مارك خاص شما پاسخ دهند. همه جذاب نيستند ، بنابراين مشتريان خود را در جاي مناسب قرار دهيد. مخلوط كردن آب با روغن فقط مشكلات غير ضروري را ايجاد مي كند. با قرار دادن خود در جاي مناسب و اجازه دادن به خود براي درخشيدن با نام تجاري قوي خود ، شما را به سمت مشتريان بالقوه خود سوق مي دهد. برعكس – تلاش براي داشتن همه چيز براي همه – منجر به موانعي مي شود كه مي توان به بهترين نحو از آنها جلوگيري كرد.مي توانيد از طريق رسانه هاي اجتماعي و رويدادها با جامعه خود ارتباط برقرار كنيد و اهميت يك گروه سرگرم كننده فيس بوك را دست كم نگيريد! با كارشناسان برندسازي همكاري كنيد
اگر كارآفرين هستيد ، مطمئن نيستم كه در هيچ كاري مهارت داريد. اما آنچه انجام مي دهيد ممكن است مارك و بازاريابي نباشد. فراموش نكنيد ، نام تجاري شخصي و حرفه اي به زمان و تلاش زيادي نياز دارد. همچنين مي تواند كمي ترسناك باشد. اگر اعداد و ارقام توجه شما را جلب كرد ، حساب شما تمام مي شود و اگر مدت طولاني غرق شويد ، مديريت خانه به پايان مي رسد. به همين ترتيب ، اغلب ايده خوبي است كه اگر مي خواهيد تجارت يا بازاريابي كنيد ، وقت خود را به اين كار مهم اختصاص ندهيد. اين به تيم ما اين امكان را مي دهد تا با نكات و استراتژي هاي برندسازي در گام بعدي به شما كمك كند. من مشتاقانه منتظر كسب اطلاعات بيشتر در مورد اهداف تجاري شما هستم! موفقيت در تجارت ، سوزان
.