ستاد كرونا قرنطينه كرد؛ مردم تعطيل!

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

۹ بازديد

به گزارش مجله آنلاين ؛ در ابتدا ، آماري كه شنيدم اعداد و ارقام بود ، اما وقتي هر روز به آنها گوش مي دهم ، ممكن است كمي چشمك زن باشد ، اما اين اعداد و اعداد شامل چه كساني است؟ ؟؟ چرا ما هنوز آنها را نديده ايم؟ اما با گذشت زمان متوجه …

ستاد كرونا قرنطينه كرد؛ مردم تعطيل! https://online-mag.ir/2021/08/ستاد-كرونا-قرنطينه-كرد؛-مردم-تعطيل/ مجله آنلاين Tue, 17 Aug 2021 03:21:12 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/08/ستاد-كرونا-قرنطينه-كرد؛-مردم-تعطيل/ به گزارش مجله آنلاين ؛ در ابتدا ، آماري كه شنيدم اعداد و ارقام بود ، اما وقتي هر روز به آنها گوش مي دهم ، ممكن است كمي چشمك زن باشد ، اما اين اعداد و اعداد شامل چه كساني است؟ ؟؟ چرا ما هنوز آنها را نديده ايم؟ اما با گذشت زمان متوجه …

به گزارش مجله آنلاين ؛ در ابتدا ، آماري كه شنيدم اعداد و ارقام بود ، اما وقتي هر روز به آنها گوش مي دهم ، ممكن است كمي چشمك زن باشد ، اما اين اعداد و اعداد شامل چه كساني است؟ ؟؟ چرا ما هنوز آنها را نديده ايم؟ اما با گذشت زمان متوجه شدم كه وقتي ما و عزيزانمان را شامل مي شويم اين اعداد جمع مي شوند. كرونا شيوه جديدي از زندگي را براي ما ايجاد كرده است. در دو سال گذشته ، ما هر روز در يك ساعت مشخص منتظر يك عدد چهار رقمي بوديم. اين خبر بدي را نشان مي دهد.يا تعداد مرگ و مير ناشي از عروق كرونا ، تعداد بيماران يا تعداد نهايي افرادي كه به اندازه كافي بيمار هستند تا در بخش مراقبت هاي ويژه باشند بيمارستان من بستري هستم. اين اعداد مبناي اندازه گيري شده اند. خدمات پيك مختلف كرونا آمد و رفت ، اما همه آنها با معيارهاي يكساني اندازه گيري شدند. كي مي خواهيد بگوييد بيماري شما چقدر جدي است؟ من قبلاً همين آمار را نقل مي كردم ، اما چگونه مي توانم اين اعداد را از ده ها به صدها كاهش دهم؟

به گفته كارشناسان بيماري هاي عفوني ، حدود دو سال طول كشيد تا سرانجام به اوج بيماري عروق كرونا قلب رسيد. بيمارستان كشور با بدترين و بدترين موج بيماري ما محاصره شده بود. اما كساني كه قله هاي مختلف بيماري را گزارش كرده اند ، گفتند كه تنها راه حل تعطيلي ملي است ، يا همانطور كه قفل آن گفته است. تجربه آغاز كرونا ، و تا حدي موضوع محاصره آوريل 1999 ، ممكن است خوب نبوده باشد.چون بسته است شغل ها ، آموزش ، و … مشكلات ماه هاي آينده دولت ايجاد شده براي جبران آن و پرداخت انواع غرامت بيكاري اين يكي از چالش هاي اصلي شد و تلاطم زيادي را براي جبران آن ايجاد كرد. به هر حال ، تعطيل كردن چنين تجربه اي ممكن است كمي ترسناك به نظر برسد. با اين حال ، پس از يك جلسه طولاني و بررسي كامل ، تعطيلات ادگار دگاس در تهران و آربورتس به مدت شش روز متوالي بسته شد ، شايد دومين تجربه تعطيلات در سراسر كشور. تصميم گرفته شد كه همه كارها به جز گروه 1 تعطيل شود ، همه ما در خانه قرنطينه شويم و شهر آرام باشد ، مانند آوريل 1999 ، اما آنچه در نهايت ديديم مورد انتظار بود. تمام شد.اوضاع بدتر شد و شهر سكوت كرد ، اما برعكس جاده اين كشور پر از آشفتگي بود و صف طولاني خودروها در شمال كشور به نقل قول تبديل شد رسانه ها ايشد.

تعطيلات به پايان رسيده است ، اما در نهايت ، عاطفه عابديني ، دبير كميته علمي ستاد كرونا ، به خبرنگاران در مجله آنلاين در مورد پيامدهاي اين تعطيلات گفت. تعطيلي شش روزه تهران و آلبولتز در مبارزه با اين بيماري كاملاً بي تأثير بود و به نوعي بيماران تهراني را فقط در شهرهاي شمال كشور گسترش داد.

دبير كميته علمي ايالتي كرونا گفت: “وقتي صحبت از قرنطينه مي شود ، به اين معني است كه مردم بايد در خانه بمانند ، كه معلوم مي شود با سفر اشتباه گرفته مي شود.” مشاهده شده است كه چند روز آخر تعطيلات به مردم اين فرصت را داده است كه به شهرهاي ديگر سفر كنند. اين اتفاق مي افتد حتي اگر جريمه اي براي تخلفات رانندگي در نظر گرفته شود ، مردم مايل به پرداخت جريمه براي دان هستند ، اما مجبور به سفر هستند.

اما اين تنها چيزي نبود.چند روز سر و صدا گذشت محرم و مراسم عزاداري بيدار شد هيئت هاي مذهبي به دنبال راه هايي براي رعايت پروتكل هاي بهداشتي بودند تا اينكه ستاد ملي كرونا جلسه اي تشكيل داد و مراحل خاصي را اعلام كرد. در اين سياست ها آمده بود كه هيئت هاي مذهبي بايد مراسم خود را در خارج از منزل برگزار كنند ، تمام فاصله هاي اجتماعي را رعايت كنند و غيره.حالا همه منتظر ماه هستند محرم تا شب اول محرم آنچه ما ديديم دقيقاً برعكس آنچه گفته شد بود. هيئت امام حسين (ع) با اعتقادات خرافاتي مبني بر اينكه كرونا يا بيماري وجود ندارد دور هم جمع شدند و با در نظر گرفتن اين مراسم مراسم را برگزار كردند. از سوي ديگر ، عده اي از اين فرصت استفاده كردند و به جزاير واقع در جنوب كشور و شهرهاي ساحلي در قسمت شمالي رفتند. با نگاهي به آمار بيماران و كشته شدگان در يك زمان ، چند روز گذشته سپري شده است و ما از كسر يكي از اين اعدام دريغ نكرده ايم.

بهشت   زهرا

وضعيت اكنون از بين رفته است كه روزانه 600 نفر مي ميرند و تقريباً صداي همه شنيده مي شود. برخي مي گويند نسبت افرادي كه از پروتكل هاي بهداشتي پيروي مي كنند كاهش يافته است ، در حالي كه برخي ديگر مي گويند وارد كردن و توليد حجم كم واكسن هاي داخلي باعث اين امر شد ، برخي فقط گفتند “محاصره” ، اما در همه نقاط محاصره.

سرانجام ، دفتر مركزي كرونا تصميم گرفت چند روز بخوابد ، اما ملي بود. روز شنبه (23 آگوست) اعلام كرديم كه از 16 اوت تا 20 آگوست يك تعطيلات ملي را تجربه مي كنيم كه ممكن است از ترس آوريل سال گذشته كمي تعطيلات را بچشد. هنوز تعطيلات شروع نشده است و عصر همان روز (يكشنبه 23 اوت) عكسي منتشر شد كه همه را متعجب كرد. اين ميزان غافلگيري نه تنها براي پزشكان و مقامات ، بلكه براي افراد مشهور و همه كساني كه آمده بودند. او حمله اي را آغاز كرد.اين دوباره جاده او شمالي در كشوري بود كه نمي خواست از كرونا خلاص شود. اما شايد آنها مي خواستند.با اين حال ، برخي از اتومبيل ها مي توانند راحت نفس بكشند. جاده ندادند.

حتي وسط خبر هم آمدم. در سفر به مازندران ، افراد غير بومي از مسير اصلي به محل سكونت خود در روستا منحرف مي شوند. بنابراين پس از استراحت آرام ، آنها مي توانند در ساحل تفريح ​​كنند ، جنگل هاي انبوه در صورت پرداخت ، اين تنها راه براي دور زدن كرونا است ، خواه دور زدن تلاش هاي كاركنان روند بود. در حال حاضر برخي وجود دارد.

كرونا را دور بزنيد تعطيلات شايد برخي از مردم به مسافرت بروند و برخي ديگر مراسم را انجام دهند عزاداري بايد بدون رعايت پروتكل بهداشتي پايان يابد. در اين بين ، برخي از تورها آگهي هاي سفر به مشهد و ديگر شهرها را پخش مي كنند و عاشورا و تاسوعا را با تخفيف همراه مي كنند! آنها به مردم توصيه كردند كه سفر كنند ، اما آنها بايد بدانند كه بيرون رفتن از خانه ، مكان هاي بسته يا سربازان شلوغ مي تواند مرگ و مير ناشي از كرونا را در حدود 700 تا 800 نفر در روز به همراه داشته باشد.

Photo_2021-08-16_08-29-30

بخشي از اين امر مربوط به افرادي است كه دفتر مركزي كرونا قصد دارد بيماري آنها را كنترل كند ، اما هنوز تعطيلات خود را در سفر آغاز نكرده اند. تعداد آنها بسيار زياد است به طوري كه بزرگراه تهران-كرج از وجود آن مسدود شده است.

به جاي اين سفرها ، دوست دارم به بيمارستاني بروم كه بيماران مبتلا به بيماري عروق كرونا بسته هستند و در هر زمان بو مي دهند. مرگ يا بهشتي را در خود مي كشند يا به آن ضربه مي زنند كه تعداد زيادي جسد كرونا در مركز آن وجود دارد به طوري كه هر يك از آنها مي تواند آنها را بلند كند تا شما بتوانيد جايزه خودخواهي خود را كنار بگذاريد.

انتهاي پيام / 5

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.