سيل در تركيه ۳۸ قرباني گرفت

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

۹ بازديد

تلفات سيل تركيه كه قبلاً در 27 مورد گزارش شده بود به 38 نفر افزايش يافته است و نيروهاي امدادي در منطقه درياي سياه هنوز در تلاش براي يافتن قربانيان و بازماندگان احتمالي هستند. به گزارش مجله آنلاين ، وزير بهداشت تركيه در پيامي كه ديروز (جمعه) در توييتر منتشر كرد ، نوشت: سيل در …

سيل در تركيه ۳۸ قرباني گرفت https://online-mag.ir/2021/08/سيل-در-تركيه-۳۸-قرباني-گرفت/ مجله آنلاين Sat, 14 Aug 2021 18:03:29 0000 مجله رويداد https://online-mag.ir/2021/08/سيل-در-تركيه-۳۸-قرباني-گرفت/ تلفات سيل تركيه كه قبلاً در 27 مورد گزارش شده بود به 38 نفر افزايش يافته است و نيروهاي امدادي در منطقه درياي سياه هنوز در تلاش براي يافتن قربانيان و بازماندگان احتمالي هستند. به گزارش مجله آنلاين ، وزير بهداشت تركيه در پيامي كه ديروز (جمعه) در توييتر منتشر كرد ، نوشت: سيل در …

تلفات سيل تركيه كه قبلاً در 27 مورد گزارش شده بود به 38 نفر افزايش يافته است و نيروهاي امدادي در منطقه درياي سياه هنوز در تلاش براي يافتن قربانيان و بازماندگان احتمالي هستند.

به گزارش مجله آنلاين ، وزير بهداشت تركيه در پيامي كه ديروز (جمعه) در توييتر منتشر كرد ، نوشت: سيل در كاستاموني 32 نفر و 6 نفر را در منطقه سينوپ كشته است.

پس از سيل ، تعداد ناشناخته نيز ناپديد شد.

رجب طيب اردوغان ، رئيس جمهور تركيه ديروز از برخي از شهرهاي آسيب ديده ديدن كرد و گفت: “تلاش مي شود تا همه اقدامات لازم به موقع انجام شود.” شهرونداني كه در اين مورد جان باختند قابل بازيابي نيست ، اما غرامت كساني كه خانواده خود را از دست داده اند تحت پوشش قرار مي گيرد.

وي به گاردين گفت: “خانه ، جاده ها و پل هاي آسيب ديده از سيل بازسازي شده است.” مانند بسياري از نقاط جهان ، كشور ما مدتي است كه با بلاياي طبيعي مقابله مي كند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.