چگونه سازمان غيرانتفاعي شما مي تواند بر روايت بصري تسلط داشته باشد
طبق ISPO News ، ما روزانه حدود 10 هزار تصميم مي گيريم و “محصولات تحريك كننده عاطفه هميشه برنده هستند”. 90٪ تصميمات آنها براساس احساسات است كه وقتي به آن فكر مي كنيد آماري عظيم است. سازمان هاي غيرانتفاعي با دادن پول لازم براي تصميم گيري به سرمايه گذاران ، آگاهي خود را از شركت …
چگونه سازمان غيرانتفاعي شما مي تواند بر روايت بصري تسلط داشته باشد https://hillbilly.ir/چگونه-سازمان-غيرانتفاعي-شما-مي-تواند-ب/ https://hillbilly.ir/چگونه-سازمان-غيرانتفاعي-شما-مي-تواند-ب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 22 Jul 2021 04:55:17 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social pdf https://hillbilly.ir/چگونه-سازمان-غيرانتفاعي-شما-مي-تواند-ب/
چگونه سازمان غيرانتفاعي شما مي تواند بر روايت بصري تسلط داشته باشد
طبق ISPO News ، ما روزانه حدود 10 هزار تصميم مي گيريم و “محصولات تحريك كننده عاطفه هميشه برنده هستند”. 90٪ تصميمات آنها براساس احساسات است كه وقتي به آن فكر مي كنيد آماري عظيم است. سازمان هاي غيرانتفاعي با دادن پول لازم براي تصميم گيري به سرمايه گذاران ، آگاهي خود را از شركت …
چگونه سازمان غيرانتفاعي شما مي تواند بر روايت بصري تسلط داشته باشد
طبق ISPO News ، ما روزانه حدود 10 هزار تصميم مي گيريم و “محصولات تحريك كننده عاطفه هميشه برنده هستند”. 90٪ تصميمات آنها براساس احساسات است كه وقتي به آن فكر مي كنيد آماري عظيم است. سازمان هاي غيرانتفاعي با دادن پول لازم براي تصميم گيري به سرمايه گذاران ، آگاهي خود را از شركت هاي انتفاعي ابراز مي كنند.خوشبختانه امروز در دنيايي از بازاريابي ديجيتال و رسانه هاي اجتماعي زندگي مي كنيم. به نظر مي رسد همه مي خواهند خود را در عكس ها و فيلم هايي غرق كنند كه به انتقال داستان كمك مي كند. اين امر خصوصاً در مورد سازمانهاي غيرانتفاعي بيشتر صدق مي كند زيرا هرگز كمك به جامعه شما در درك كار شما و تأثيري كه ايجاد كرده ايد آسانتر نبوده است.
بسياري از ابزارها و استراتژيهاي آسان براي استفاده از احساسات قهرمانان شما براي حمايت از كساني كه از طريق پشتيباني كلامي و بودجه به دنبال كمك نيستند ، وجود دارد:
عكس بدون كپي – وقتي به عكسي كه مي خواهيد در فيس بوك ، اينستاگرام يا توييتر ارسال كنيد نگاه مي كنيد ، لحظه اي وقت بگذاريد و بدون هيچ توضيحي و داستاني درباره آن فكر كنيد. از خود بپرسيد آيا تصوير به تنهايي منظور شما را نشان مي دهد. اگر متن با هم نباشد ، آيا فقط تصاوير هستند كه داستان را بازگو مي كنند؟ در اين صورت ، اين تصويري است كه بايد با بازاريابي ديجيتال به اشتراك بگذاريد. اگر با ديدن تصوير چيزي احساس نمي كنيد ، مي توانيد براي چيزي كه قويتر است دوباره به آن نگاه كنيد.
فيس بوك – بزرگترين پلت فرم رسانه هاي اجتماعي جهان با بيش از 2 ميليارد كاربر – و تعداد آنها بسيار زياد است. همانطور كه شايد سال گذشته مي دانيد ، فيس بوك به لحاظ استراتژيك تصميم گرفته است كه دوزهاي آلي را براي غير انتفاعي به 1٪ محدود كند. در حالي كه شبكه هاي اجتماعي الگوريتم هاي خود را منتشر نمي كنند ، گزينه هاي خاصي براي عكس ها و فيلم هاي بيشتر و بيشتر وجود دارد. بسياري از سازمان هاي غيرانتفاعي صفحه فيس بوك دارند و بايد از آن زمان براي فروش روزانه برند خود استفاده كنند. اين را بخاطر بسپاريد وقتي مي خواهيد عكسهايتان در صفحه شناخته شوند ، و اين احتمال اشتراك فالوورهاي خود را با ديگران افزايش مي دهد.
ابزارهاي طراحي – اگر مي خواهيد به جاي خالق ، يك تصوير جذاب را به اشتراك بگذاريد ، نترسيد. ابزارهايي مانند پابلو از Buffer يا Canva به همه اجازه مي دهد هنرمند شوند. هر كدام به شما امكان مي دهد عكس هاي خود را جستجو كنيد ، يا عكس هاي خود را بارگذاري كنيد. كلمات يا تصاوير جالب را با عكس هاي خود ارسال كنيد و به راحتي آنها را در حساب هاي شبكه هاي اجتماعي خود به اشتراك بگذاريد. در عرض چند دقيقه مي توانيد يك تصوير جذاب ايجاد كنيد تا مانند يك حرفه اي با پيروان خود به اشتراك بگذاريد.
طرفداران خود را بخاطر بسپاريد – اگر مي خواهيد طرفداران و هواداران خود را در كار خود بگنجانيد و به شما در ايجاد احساسات كمك مي كنند ، هميشه نشان دادن تصويري از اينكه چه كسي نماينده چه كسي است و از چه چيزي خدمت مي كنيد بسيار مهم است.اما ، آيا مي دانيد برخي از عكس هاي شما بايد شامل اهدا كنندگان و حامياني باشد كه در رويداد شما شركت مي كنند يا داوطلب مي شوند؟ تصاوير با تصاوير جالب ، نقل قول ها يا داستان هاي جالب در برقراري ارتباط كاري كه انجام مي دهيد كمك زيادي مي كند. آنها همچنين به سرمايه گذاران و داوطلبان كمك مي كنند تا خود را به عنوان حامي تجارت شما ببينند.
اگر به “چگونگي” توضيح داده شده در بالا با ارسال پست روزانه در شبكه هاي اجتماعي و نگاهي دزدكي نگاه كنيد ، اين آگاهي از برند و درآمد خود را افزايش مي دهد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه چند عكس متحرك و فيلم متحرك از افراد سازمان خود بگيريد.