چالش هاي بازاريابي در 9 فيلم و نحوه حل آنها
راهنماي موفقيت در بازاريابي ويديويي من پيشنهاد كردم كه استراتژي بازاريابي فيلم بايد در پست هاي قبلي وبلاگ گنجانده شود. من اهميت تبليغ براي مخاطبان شما را به اشتراك گذاشتم ، و نحوه ساخت فيلم هاي جذاب به شما كمك مي كند تا آگاهي از نام تجاري خود را افزايش دهيد ، SEO خود را …
چالش هاي بازاريابي در 9 فيلم و نحوه حل آنها https://hillbilly.ir/چالش-هاي-بازاريابي-در-9-فيلم-و-نحوه-حل-آن/ https://hillbilly.ir/چالش-هاي-بازاريابي-در-9-فيلم-و-نحوه-حل-آن/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 24 Jul 2021 05:23:04 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social pdf https://hillbilly.ir/چالش-هاي-بازاريابي-در-9-فيلم-و-نحوه-حل-آن/
چالش هاي بازاريابي در 9 فيلم و نحوه حل آنها
راهنماي موفقيت در بازاريابي ويديويي من پيشنهاد كردم كه استراتژي بازاريابي فيلم بايد در پست هاي قبلي وبلاگ گنجانده شود. من اهميت تبليغ براي مخاطبان شما را به اشتراك گذاشتم ، و نحوه ساخت فيلم هاي جذاب به شما كمك مي كند تا آگاهي از نام تجاري خود را افزايش دهيد ، SEO خود را …
چالش هاي بازاريابي در 9 فيلم و نحوه حل آنها
راهنماي موفقيت در بازاريابي ويديوييمن پيشنهاد كردم كه استراتژي بازاريابي فيلم بايد در پست هاي قبلي وبلاگ گنجانده شود. من اهميت تبليغ براي مخاطبان شما را به اشتراك گذاشتم ، و نحوه ساخت فيلم هاي جذاب به شما كمك مي كند تا آگاهي از نام تجاري خود را افزايش دهيد ، SEO خود را بهبود بخشيد و فروش خود را افزايش دهيد.
در واقع ، يك نظرسنجي توسط گوگل نشان مي دهد كه 55٪ از مصرف كنندگان براي تصميم گيري در خريد از فيلم استفاده مي كنند. براساس اين نظرسنجي ، خرده فروشان سالانه 66 درصد موثرتر هستند. و يك مطالعه توسط Wyzowl نشان مي دهد كه حدود هشت از هر ده كاربر پس از تماشاي يك فيلم مارك دار ، يك نرم افزار يا نرم افزار خريداري كرده اند.
اما در حالي كه من تمركز زيادي بر مزاياي بازاريابي ويدئويي داشتم ، آنچه را كه من پوشش ندادم برخي از چالش هاي صاحبان مشاغل كوچك است.
بنابراين در وبلاگ اين هفته ، من 9 چالش بازاريابي ويدئويي را برجسته مي كنم و براي هر يك راه حل ارائه مي دهم.
1. هيچ هدفي ندارد.
تعيين اهداف خود مهم است. اگر مي خواهيد بدانيد چرا فيلم مي سازيد ، به مخاطب مورد نظر خود و ايده هاي دردناك او بازگرديد. چه مشكلاتي را براي آنها حل خواهيد كرد؟ چرا آنها بايد براي كمك به شما اعتماد كنند؟
بعد ، به نوع كبدي كه مي خواهيد به اشتراك بگذاريد ، فكر كنيد. در اينجا چند نمونه آورده شده است:
دستورالعمل در مورد چگونگي
پرسش و پاسخ
پشت صحنه
مناسبت ها
RESAKA
جعبه گشايي (اگر محصول فيزيكي داريد)
همچنين تعيين نوع احساسي كه مي خواهيد مخاطب شما ببيند خوب است: هيجان زده ، شاد ، الهام بخش. اگر به دنبال شوخ طبعي و قلب سبك هستيد ، مطمئن شويد كه ناراحت و ناراحت نيستيد.
2. قبل از بازي فكر نكنيد.
مهم اين است كه برنامه انتقال را جلوي دوربين (يا روي تلفن معمولاً تلفن دوربين) قرار دهيد. زمان ساختن “بال” نيست. برخي از گلوله هايي را كه مي خواهيد پوشش دهيد يادداشت كنيد – حتي مي توانيد هنگام نوشتن آنها را در جايي كه مي بينيد آويزان كنيد.
مانند اكثر موارد ، ورزش سرگرم كننده است. از اسكريپت چيزي نخوانيد ، زيرا هرچه بيشتر ارتباط برقرار كرده و باور كنيد مخاطبان شما با برند شما ارتباط بيشتري برقرار مي كنند.
3- علاقه مخاطبان خود را جلب نكنيد.
عنوان پست وبلاگ شما هر چقدر مهم است ، بينندگان شما را به روز نگه مي دارد.
شما فقط چند ثانيه فرصت داريد تا توجه مخاطبان خود را به خود جلب كنيد. تصميم بگيريد كه چه س questionsالات ديگري مي توانيد بپرسيد تا آنها را به خود جلب كند و آنها را بيشتر آگاه سازد.
4. سعي كنيد مهربان باشيد.
بيش از حد بسياري از صاحبان مشاغل كوچك بدون گفتن داستان و بدست آوردن اعتبار در مورد چرايي نياز به خريد محصولات يا خدمات آنها دست مي دهند.
بياموزيد كه چگونه به زندگي مردم ارزش افزوده دهيد.چه چيزي مي توانيد به آنها ياد دهيد؟ چگونه مي توانيد آنها را الهام بخش يا سرگرم كنيد؟ اگر كاري ارزشمند انجام ندهيد ، به نتايجي كه انتظار داريد نخواهيد رسيد.
~~~~~
بخوانيد: چگونه مي توان يك استراتژي بازاريابي ويدئويي موثر ايجاد كرد
آيا ويدئو بخشي از استراتژي بازاريابي شماست؟ اگر نه ، بايد انجام شود! چرا ، اكنون مصرف كنندگان در فروش فيلم راحت هستند و بسياري ديگر اكنون در انتظار مارك هايي هستند كه مي شناسند و به آنها اعتماد دارند.
بازاريابي ويدئويي داراي مزاياي زيادي از جمله تبليغ محصول يا خدمات ، جذب مخاطب هدف و كمك به حفظ مشتري است.
اكنون زمان استفاده از اين استراتژي بازاريابي است كه غالباً ناديده گرفته شده است. در اينجا سه مرحله وجود دارد كه مي توانيد براي شروع روند آماده سازي براي مراقبه انجام دهيد.
اطلاعات بيشتر را در وب سايت ما بخوانيد.
~~~~~
5. مارك شما شامل نمي شود.
من مطمئن هستم كه تبليغاتي را مشاهده كرده ايد كه به شما چسبيده اند ، اما آيا هميشه مارك ايجاد كننده تبليغ را به ياد داريد؟ در حالي كه پيام شما بخش بزرگي از آگاهي از برند است ، اما همه چيز نيست.
مهم است كه در قسمت داخلي URL و آرم وب سايت خود را برچسب گذاري كنيد تا به افراد يادآوري كنيد كه كي هستيد و هنگام تصميم به خريد ذهن خود را بالا نگه داريد.
6. فيلم هاي جستجوگرها را فراموش كنيد.
اين فقط محتواي نوشته شده نيست كه از بهينه سازي موتور جستجو بهره مي برد. اما سئو ويدئو همان سئوي سنتي نيست. در اينجا چند نكته اساسي وجود دارد:
كلمات كليدي را براي مخاطبان هدف خود وارد كنيد.
كلمات كليدي مورد نظر خود را بگوييد (YouTube مي تواند آنچه را كه در تصاوير خود مي گوييد درك كند).
توصيفهاي جالب متا را نه تنها براي افراد ، بلكه براي موتورهاي جستجو (به ويژه يوتيوب و گوگل) بنويسيد.
7. اميدوارم آنها را برطرف كنيد و آنها مي آيند.
اگر تصوير را در صفحه اصلي شخصي كه برايش مي فرستيد قرار دهيد و كاري نكنيد تا مردم در آنجا بدانند ، قدرت زيادي نخواهيد داشت. شما بايد بازاريابي ويدئويي موثر را درك كنيد ، از جمله:
تبليغات پولي براي هدايت بازديد به وب سايت شما
سئو به طوري كه افراد بتوانند آن را در موتورهاي جستجو پيدا كنند
اشتراك گذاري در سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي از جمله YouTube
در پست هاي وبلاگ ظاهر مي شود
در آدرس ايميل ظاهر مي شود
شما بايد سعي كنيد مخاطب بگيريد. در اينجا برخي از مزاياي بزرگ داشتن يك شركت بازاريابي حرفه اي آورده شده است كه مي تواند به شما كمك كند تا با چالش هاي بازاريابي ويدئويي روبرو شويد.
8. بدون CTA.
هدف نهايي شما اين است كه با مخاطب خود ارتباط برقرار كنيد ، خواه شما بخواهيد چيزي مانند اشتراك گذاري محتوا يا ثبت نام در ايميل شما خريداري كند.
منطقي است كه به مخاطب خود بگوييد چه كاري مي خواهيد انجام دهد (آن را به عنوان CTA كلامي تصور كنيد!) و يك دكمه يا پيوند به او بدهيد تا مرحله بعدي را دنبال كند.در غير اين صورت ، آنها سايت شما را ترك مي كنند و به رقباي شما روي مي آورند.
9. موفقيت شما بي اندازه است.
شما بايد تصميم بگيريد كه الزامات شركت شما چيست و از شخصيت خود پيروي كنيد. به عنوان مثال ، وقتي كالايي را مي ديديد كه مي فروشيد ، چند نفر آن را خريداري كرده اند؟
اگر بسياري از مردم دريافتند كه هيچ كسي رانندگي يا فروش نمي كند ، وقت آن است كه با دقت بيشتري به اطلاعات خود نگاهي بيندازيد تا ببينيد كجا و چه زماني بازديد كنندگان را از دست داده ايد. آزمايش A / B بين صفحات و متن را امتحان كنيد و نحوه تعامل شما با كاربران خود را ببينيد.
***
به جلو ، بازاريابي ويدئويي م asثر از اهميت بيشتري برخوردار خواهد شد زيرا افراد بيش از ديگران محتواي ويديويي مصرف مي كنند. اگرچه هميشه مشكلاتي وجود دارد ، مزاياي تجارت كوچك شما بسيار زياد است. وقت آن است كه غواصي كنيد و شروع به تيراندازي كنيد!
براي موفقيت در تجارت ،
سوزان