برنامه استراتژيك داراي سه سطح است: بنگاه اقتصادي ، بنگاه اقتصادي و فعاليت. استراتژي ها مي توانند در همه سطوح سازماندهي شوند ، اما برنامه ها در هر سطح از سازمان بايد هماهنگ شوند تا از حداكثر هماهنگي تلاش ها اطمينان حاصل شود. بدون هماهنگي ، بخش ها و كار آنها در جهت اهداف و …
سه سطح برنامه ريزي https://hillbilly.ir/سه-سطح-برنامه-ريزي/ https://hillbilly.ir/سه-سطح-برنامه-ريزي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 13 Jul 2021 15:17:11 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing plan ppt https://hillbilly.ir/سه-سطح-برنامه-ريزي/
برنامه استراتژيك داراي سه سطح است: بنگاه اقتصادي ، بنگاه اقتصادي و فعاليت. استراتژي ها مي توانند در همه سطوح سازماندهي شوند ، اما برنامه ها در هر سطح از سازمان بايد هماهنگ شوند تا از حداكثر هماهنگي تلاش ها اطمينان حاصل شود. بدون هماهنگي ، بخش ها و كار آنها در جهت اهداف و …
برنامه استراتژيك داراي سه سطح است: بنگاه اقتصادي ، بنگاه اقتصادي و فعاليت. استراتژي ها مي توانند در همه سطوح سازماندهي شوند ، اما برنامه ها در هر سطح از سازمان بايد هماهنگ شوند تا از حداكثر هماهنگي تلاش ها اطمينان حاصل شود. بدون هماهنگي ، بخش ها و كار آنها در جهت اهداف و استراتژي كلي شركت كار نمي كند. در اينجا يك مرور كلي استراتژيك در مورد هر يك از سه سطح يك برنامه استراتژيك آورده شده است: سطح سازماني: برنامه در اين سطح بايد جهت گيري استراتژيك كلي براي يك سازمان را ارائه دهد ، معروف به “استراتژي اساسي”. اين بيان مختصري از رهنمودهاي كلي است كه رهبران ارشد قصد دارند در مأموريت يا چشم انداز اعلام شده خود به انجام برسانند. استراتژي مالي در سطح شركت ها اغلب توسط مدير عامل و هيئت مديره تصميم گيري مي شود ، اگرچه ساير رهبران اصلي اغلب در تدوين استراتژي نقش دارند. انتخاب هاي استراتژيك در بخش تجارت ممكن است نياز به تعهد زيادي در تملك مشاغل در دراز مدت داشته باشد و نتايج آن تأثير بسزايي در سلامت سازمان در آينده خواهد داشت. برنامه ريزي استراتژيك در اين سطح اغلب به تجزيه و تحليل و شناسايي قوي گزينه هاي استراتژيك متعدد مبتني بر جهان آينده نياز دارد. در بسياري از سازمانهاي تجاري ، تجزيه و تحليل عميق تواناييهاي شركت انجام خواهد شد و مسئوليتهاي محدودي بين شركت و شركت وجود خواهد داشت. استراتژي بازاريابي موقعيت فعلي شركت را در تجارت فعلي آن منعكس مي كند و روشهايي را مي توان براي بهبود موقعيت شركت در رابطه با رقبا به كار برد. راه هاي مختلفي براي رقابت يك شركت وجود دارد ، اما اين اغلب به USP شركت (خدمات بازاريابي منحصر به فرد) بستگي دارد كه شركت و محصولات آن را از ساير رقبا متمايز مي كند. اگر در محصول يا خدمات يك شركت تفاوتي با رقباي ديگر نباشد ، كالا يا خدمات به يك كالا تبديل مي شود. رقابت بين شركت هاي حمل و نقل اغلب در رقابت قيمت ريشه دارد و سرمايه گذاران كوچك اغلب اين شغل را بر عهده مي گيرند. از طرف ديگر ، شركت هاي مستقل مي توانند با يك سرويس بازاريابي واحد رقابت كنند. اگر آنها بتوانند نشان دهند كه چرا متفاوت هستند و اختلافات چگونه مي تواند سطح بهتري از خدمات يا محصول را ارائه دهد ، شركت ها با دقت بيشتري مي توانند سطح بالاتري از خدمات يا محصول را سفارش دهند. در اينجا “ارزش افزوده” و استراتژي هاي شركت آورده شده است. آنها بايد بر چگونگي استفاده شركت از ارزش خود متمركز شوند. سطح استفاده: سطح عملكرد نشان دهنده اثربخشي شركت است: امور مالي ، بازاريابي ، توليد و منابع انساني نمونه اي از سطح كار هستند. استراتژي هاي اين حوزه بايد براي حمايت از استراتژي كلي در بخش هاي شركتي و شركتي تعريف شود. اگر يك رهبر ارشد بتواند كار و اهداف شركت يا تجارت خود را تعريف كند ، همه افراد در سازمان همسو مي شوند و به اهداف و اهداف سازمان كمك مي كنند. بنابراين ، به عنوان مثال ، يك رهبر كه در IT يا HR كار مي كند بايد بپرسد آيا اين با استراتژي كار آنها يا مسير استراتژيك كلي شركت مورد پشتيباني يا كل شركت مطابقت دارد؟ Micro-Strategic اهميت سازگاري يك شركت را در زمينه هاي استراتژي ، تجارت و استراتژي تشخيص مي دهد.استراتژي سطح عمومي اگر استراتژي و استراتژي پشتيباني با اهداف رهبر ارشد مطابقت نداشته باشد ، مثر نخواهد بود. بنابراين ، نه تنها انتخاب استراتژي مناسب براي بخش تجارت مهم است ، بلكه لازم است اطمينان حاصل شود كه استراتژي ها و استراتژي هاي شركت از استراتژي كلي سازمان پشتيباني مي كنند.. https://hillbilly.ir/سه-سطح-برنامه-ريزي/feed/ 0