آخرين وضعيت ترافيكي جاده‌هاي كشور/ برخورد سختگيرانه با تردد غيرمجاز

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

مدير مركز مديريت اطلاعات راهنمايي و رانندگي پليس راهور ناجا از كاهش سفرهاي بين شهري به ويژه در تهران و آربورت خبر داد. سرهنگ احمد سيراني در گفت وگو با مجله آنلاين وي در مورد آخرين شرايط جوي در جاده هاي كشور گفت: “هيچ رويداد جوي در جاده هاي كشور گزارش نشده است و هيچ …

آخرين وضعيت ترافيكي جاده‌هاي كشور/ برخورد سختگيرانه با تردد غيرمجاز https://online-mag.ir/2021/07/آخرين-وضعيت-ترافيكي-جاده‌هاي-كشور-بر/ مجله آنلاين Tue, 20 Jul 2021 18:15:18 0000 مجله رويداد https://online-mag.ir/2021/07/آخرين-وضعيت-ترافيكي-جاده‌هاي-كشور-بر/ مدير مركز مديريت اطلاعات راهنمايي و رانندگي پليس راهور ناجا از كاهش سفرهاي بين شهري به ويژه در تهران و آربورت خبر داد. سرهنگ احمد سيراني در گفت وگو با مجله آنلاين وي در مورد آخرين شرايط جوي در جاده هاي كشور گفت: “هيچ رويداد جوي در جاده هاي كشور گزارش نشده است و هيچ …

مدير مركز مديريت اطلاعات راهنمايي و رانندگي پليس راهور ناجا از كاهش سفرهاي بين شهري به ويژه در تهران و آربورت خبر داد.

سرهنگ احمد سيراني در گفت وگو با مجله آنلاين وي در مورد آخرين شرايط جوي در جاده هاي كشور گفت: “هيچ رويداد جوي در جاده هاي كشور گزارش نشده است و هيچ مشكلي در جاده هاي كشور وجود ندارد.”

وي گفت: “بر اساس گزارش هاي سراسر كشور ، ترافيك در تمام جاده ها و راهروها ، به ويژه در اطراف دو ايالت تهران و آلبولتز كاهش يافته است.” در حال حاضر ، تمام جاده هاي كشور و جاده هاي منتهي به شمال به راحتي روان هستند و هيچ ترافيك سنگيني گزارش نشده است.

مدير مركز مديريت اطلاعات راهنمايي و رانندگي پليس لاهور ناجا همچنين به انتشار تصاوير راه بندان در برخي جاده ها اشاره كرد. “روز گذشته ، به دنبال ابلاغ آيين نامه راهنمايي و رانندگي ، يكي از همكاران پليس راهنمايي و رانندگي طرح مديريتي را اجرا كرد و از راننده خواست كه خودداري كند.” آنها به سفر خود ادامه دادند. در آن مدت ، ما در چندين محل بوديم. من شاهد گله اتومبيل در داخل بودم ، اما بعد از مدتي حل شد و تا به امروز چنين مشكلي وجود نداشت.

سيراني با تأكيد بر اينكه مقررات اخير همچنين كمك هاي مالي اعطا شده توسط استان براي ترافيك بين شهري را باطل مي كند ، گفت: “اين موضوع با تصميم و ابلاغيه وزارت كشور به تصويب رسيد.

وي در مورد جريمه سفر به شهرهاي قرمز و نارنجي گفت: اين وضعيت در ساير شهرهاي داراي وضعيت قرمز و نارنجي نيز وجود دارد.

سيراني با بيان اينكه اين محدوديت ها شديدتر از قبل است ، گفت: “در وهله اول ، يك همكار پليس راهنمايي و رانندگي به راننده هشدار مي دهد كه به محل خود برگردد.” اما اگر به دليل شرايط قرمز و نارنجي موجود در سطح شهر به سفر پايبند باشند ، اين خودروها 1.5 ميليون تومان جريمه مي شوند و در نهايت ديگر امكان سفر ندارند. به اصل برگردد. برخي از رانندگان اعتقاد ندارند كه با پرداخت جريمه مي توانند به سفر خود ادامه دهند.

مدير مركز مديريت اطلاعات راهنمايي و رانندگي پليس راهور ناجا سرانجام از مردم خواست تا براي شكستن زنجيره عفونت تاج از مسافرت خودداري كنند و در خانه بمانند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.