پشتيباني بازاريابي – آميخته بازاريابي
آميخته بازاريابي (همچنين به عنوان P’s شناخته مي شود) سيستمي براي ايجاد چشم انداز استراتژيك براي محصول شما است. در مبادله سردرگمي وجود دارد. توليد – محصول قيمت محل ايستادن مردم گام شواهد فيزيكي ساخت محصول شما از طريق مخلوط بازاريابي قطعاً موفقيت آميز است ، اما اين به نحوه استفاده از آن و نحوه …
پشتيباني بازاريابي – آميخته بازاريابي https://hillbilly.ir/پشتيباني-بازاريابي-آميخته-بازاريابي/ https://hillbilly.ir/پشتيباني-بازاريابي-آميخته-بازاريابي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 29 Jun 2021 23:45:47 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing model https://hillbilly.ir/پشتيباني-بازاريابي-آميخته-بازاريابي/
پشتيباني بازاريابي – آميخته بازاريابي
آميخته بازاريابي (همچنين به عنوان P’s شناخته مي شود) سيستمي براي ايجاد چشم انداز استراتژيك براي محصول شما است. در مبادله سردرگمي وجود دارد. توليد – محصول قيمت محل ايستادن مردم گام شواهد فيزيكي ساخت محصول شما از طريق مخلوط بازاريابي قطعاً موفقيت آميز است ، اما اين به نحوه استفاده از آن و نحوه …
پشتيباني بازاريابي – آميخته بازاريابي
آميخته بازاريابي (همچنين به عنوان P’s شناخته مي شود) سيستمي براي ايجاد چشم انداز استراتژيك براي محصول شما است. در مبادله سردرگمي وجود دارد. توليد – محصولقيمت
محل
ايستادن
مردم
گام
شواهد فيزيكي ساخت محصول شما از طريق مخلوط بازاريابي قطعاً موفقيت آميز است ، اما اين به نحوه استفاده از آن و نحوه اعمال قوانين در عمل بستگي دارد. بازاريابي يك علم است ، منظور من اين است كه هيچ قانون سخت و سريع براي موفقيت وجود ندارد. نيست – با اين حال ، مانند موسيقي ، يك سيستم زير است. امروزه موسيقي در حدود يك سوم و ششم ساخته مي شود و ساير ساخته ها نادرست در نظر گرفته مي شوند ، اما مردم هميشه محدوديت ها را فشار مي دهند. برنامه بازاريابي يكسان است – براي موفقيت بايد با يك تركيب بازاريابي كار كنيد ، اما مي توانيد بازاريابي خود را ايجاد كنيد و 7P را به روش هاي ديگر ترجمه كنيد. تاريخچه تركيب تجاري توسط نيل بوردون در سال 1953 نوشته شده و توسط Is اصلاح شده است. ساختار اصلي شامل محصولات 4P ، قيمت ، مكان و تبليغات بود ، در حالي كه بعداً افراد ، روندها و شواهد فيزيكي اضافه شدند. چرا ما به يك استراتژي نياز داريم؟ بعضي از افراد ممكن است فكر كنند “بياييد محصولات را بفروشيم” يا “از قفسه پرواز كنيم” – اينها همه عباراتي است كه قبلاً شنيده ام. غالباً افرادي كه اينگونه فكر مي كنند تكاليف خود را انجام نداده اند و به اين فكر نمي كنند كه چه كسي محصول را خريداري مي كند ، قيمت آن چقدر است يا روند بدست آوردن محصول. اگرچه ممكن است در نهايت با “كالايي براي فروش خود” روبرو شوند ، اما باز هم بايد به مردم بگويند كه اين محصول وجود دارد. گزينه هاي زيادي وجود دارد كه مي تواند در تمام تركيباتي كه يك شركت مي تواند هنگام طراحي يك طراحي انجام دهد ، مورد بحث قرار گيرد. استفاده تجاري. بايد تركيبي از فروش در هر مسير به بازار وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، يك شركت مبلمان ممكن است مستقيماً به مشتري بفروشد اما عمده فروشي آن را به شركتهاي ديگر نيز بفروشد. استراتژي بازاريابي براي محصول بسيار متفاوت است. تا زماني كه محصول كاملاً ثابت شده باشد ، يعني مبلمان ، قيمت ، تبليغات ، مكان ، افراد ، مراحل و شواهد فيزيكي متفاوت است. محصول Direct to Consumer (B2C) – همان محصولي كه معمولاً در گذشته اي جهاني خريداري مي شود
قيمت – از آنجا كه قيمت بالايي داريد ، تخفيف عمومي نخواهيد داشت ، اگرچه ممكن است فروش ويژه اي داشته باشد.
مكان – خريد در يك فروشگاه با مشترياني كه به شما مراجعه مي كنند
تبليغات – از طريق روزنامه ها ، بروشورها ، پوسترها ، تبليغات يا حتي در تلويزيون
افراد – تيمي از فروشندگاني كه تصميم به خريد براي كاربر نهايي دارند
مرحله – فروش به مشتريان
اثبات فيزيكي – با نگاهي به فروشگاه ، نحوه تميز كردن ، آيا مي توان آن را تميز كرد و غيره در غير اين صورت ، استراتژي بازاريابي براي عمده فروشان دقيقاً يكسان نخواهد بود. عمده فروش – B2B همان خريد معمولاً چند قطعه است.
قيمت – از آنجا كه يك شركت همزمان بسياري از كالاها را خريداري مي كند ، مي تواند قيمت ارزان تري داشته باشد و قيمت تخفيفي را ارائه دهد (به شما كمك مي كند كتاب بيشتري بفروشيد).
مكان: شما اغلب مجبوريد براي مشتريان خود مبلمان بياوريد.تبليغات: براي حفظ مشتري و سازماندهي خريدهاي برگشتي ، به يك تيم فروش يا تيم فروش نياز است.
همه – تيمي از فروشندگان B2B ، رانندگان حمل و نقل و ارتباطات شركتي در كار آنها نقش دارند.
مرحله – مشتري به دنبال كمك مي رود و فروش نمي گذارد ، يك اتصال شبكه وجود دارد و يك تيم پشتيباني واسطه مورد نياز است. فروشنده سهام شما را مي فروشد و انتظار دارد با مشتريان تعامل داشته باشد.
مشتريان نگران مدارك فيزيكي با كمكي كه از شركت خانگي دريافت مي كنند و رويه ها و استانداردهاي تعيين شده توسط كاركنان فروشگاه مبلمان. دل نمونه اي از شركتي است كه بازار را متحول كرد ، جايگاه خاصي پيدا كرد و از آن استفاده كرد. دل فقط كامپيوتر را به صورت آنلاين مي فروشد ، اين به معناي كاهش ماماها و جمع آوري پول براي كاربران نهايي است. آنها در كنار ساير استراتژي ها / بخش ها ، مدل جديدي از بازاريابي رايانه اي را ايجاد كرده و سهم زيادي از بازار را به دست آورده اند. همچنين بايد بگويم كه Dell در بسياري از زمينه ها ، از جمله محصولات ، استراتژي بازاريابي خود را تغيير داده است – آنها به جاي فروش مارك هاي ديگر ، رايانه هاي شخصي خود را مي سازند. دل تركيب بازاريابي را براي آنها انجام داد. آنها ساختار قيمت گذاري را تغيير داده اند تا ارزان تر از رقبا باشد ، كيفيت خوب است ، آنها تبليغات زيادي انجام مي دهند و يك مارك كاملاً تاسيس شده دارند ، اين روند به اين معني است كه شما يك امتياز مي گيريد تا خود را در اين روند قرار دهيد. . من براي قلب كار نمي كنم و آنها يكي از مشتريان من نيستند. چيزي كه من هميشه نمي شنوم اين است كه تيم فروش آنها بيش از حد “فشار آور” است و مردم رايانه هاي خود را در جاي ديگر مي خرند. اين را بايد از طريق تحقيقات آنها در بازار دانست و همه چيز ممكن است در آينده تغيير كند.
اهميت تركيب شركت هاي موفق مبتني بر يك برنامه بازاريابي قوي است كه با يك تركيب بازاريابي آغاز مي شود. هميشه مشتريان خود را مانند افرادي بدانيد كه محصولات شما را خريداري ، استفاده و اشتراك مي كنند.
. https://hillbilly.ir/پشتيباني-بازاريابي-آميخته-بازاريابي/feed/ 0