اعلام زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده ۳۸

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

۶ بازديد

به گزارش مجله آنلاين ، مهندس سعيد اوحدي با استناد به “ايزار” ، در يك جلسه 90 دقيقه اي وضعيت بودجه جانبازان تحت قانون بودجه 1400 ، اقدامات و حمايت دولت ها ، به ويژه برنامه ها و سازمان هاي بودجه را توضيح داد. و حمايت از مجلس يازدهم. كار دفتر شهيد را ارائه داد.روساي …

اعلام زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده ۳۸ https://online-mag.ir/2021/06/اعلام-زمان-پرداخت-معوقات-جانبازان-مشم/ مجله آنلاين Sun, 13 Jun 2021 16:17:31 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/06/اعلام-زمان-پرداخت-معوقات-جانبازان-مشم/ به گزارش مجله آنلاين ، مهندس سعيد اوحدي با استناد به “ايزار” ، در يك جلسه 90 دقيقه اي وضعيت بودجه جانبازان تحت قانون بودجه 1400 ، اقدامات و حمايت دولت ها ، به ويژه برنامه ها و سازمان هاي بودجه را توضيح داد. و حمايت از مجلس يازدهم. كار دفتر شهيد را ارائه داد.روساي …

به گزارش مجله آنلاين ، مهندس سعيد اوحدي با استناد به “ايزار” ، در يك جلسه 90 دقيقه اي وضعيت بودجه جانبازان تحت قانون بودجه 1400 ، اقدامات و حمايت دولت ها ، به ويژه برنامه ها و سازمان هاي بودجه را توضيح داد. و حمايت از مجلس يازدهم. كار دفتر شهيد را ارائه داد.
روساي بنياد شهيد و امور ايثارگران در ميان اين جانبازان اعلام كردند: با توجه به تأخير در ماده 38 ، حكم جانباز معتبر بايد توسط ستاد نظامي صادر شود. اين احكام به بنياد شهيد و امور ايثارگران داده شده است. هفته گذشته توسط رئيس ستاد ارتش منصوب شد.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به تأكيد بر لزوم تلفيق اين تصميمات و مبالغ آنها ، خاطرنشان كرد: بزهكاري ماده 38 به عزيزان مشمول اين ماده حداكثر تا پايان مرداد ماه پرداخت مي شود.
در ادامه اين جلسه صميمي ، جانبازان همچنين در مورد بند (ز) تبصره 7 قانون بودجه 1400 ، ماده 21 قانون جامع تسهيلات مسكن و خدمات به ايثارگران ، در مورد موضوع حركت خودروهاي اقساطي اظهار نظر كردند. . وي توضيحات و پاسخ هاي لازم را در اختيار اين عزيزان قرار داد.
گفتني است ، صبح امروز بسياري از پيشكسوتان ارزشمند موضوع ماده 38 اداره امور ايثارگران در ساختمان مركزي بنياد جانبازان شهدا جمع شده و روش هاي پرداخت بزهكاري را بررسي و درخواست كردند .. ديدار شهيد و رئيس بنياد جانبازان. مهندس اوحدي به محض اطلاع از وجود جانبازان و پايان يك همايش ملي بزرگداشت شهدا و دختران ايثارگر ، با عزيزان خود ديدار و گفتگو كرد.
جانبازان حاضر در اين نشست ضمن ابراز حمايت و پشتيباني از سياست ها و رويكردهاي جهادي بنياد شهيد و امور ايثارگران ، ابراز عشق و قدرداني خود را از شهدا و رئيس بنياد جانبازان ابراز داشتند.

235 235

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.