تنوع ، برابري و شمول (DEI) در بازاريابي: راهنماي بازارياب

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

تنوع ، برابري و شمول (DEI) در بازاريابي: راهنماي بازارياب

تنوع ، برابري و شمول (DEI) براي مصرف كنندگان اهميت بيشتري پيدا مي كند. يك گزارش تحقيقاتي كه توسط Adobe در سال 2019 انجام شد ، اين را نشان داد 61٪ از نظر آمريكايي ها ، تنوع در بازاريابي حرف اول را مي زند. علاوه بر اين ، 38٪ از مصرف كنندگان تمايل دارند به …

تنوع ، برابري و شمول (DEI) در بازاريابي: راهنماي بازارياب https://hillbilly.ir/تنوع-،-برابري-و-شمول-dei-در-بازاريابي-راهن/ https://hillbilly.ir/تنوع-،-برابري-و-شمول-dei-در-بازاريابي-راهن/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 24 May 2021 22:18:44 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/تنوع-،-برابري-و-شمول-dei-در-بازاريابي-راهن/

تنوع ، برابري و شمول (DEI) در بازاريابي: راهنماي بازارياب

تنوع ، برابري و شمول (DEI) براي مصرف كنندگان اهميت بيشتري پيدا مي كند. يك گزارش تحقيقاتي كه توسط Adobe در سال 2019 انجام شد ، اين را نشان داد 61٪ از نظر آمريكايي ها ، تنوع در بازاريابي حرف اول را مي زند. علاوه بر اين ، 38٪ از مصرف كنندگان تمايل دارند به …

تنوع ، برابري و شمول (DEI) در بازاريابي: راهنماي بازارياب

تنوع ، برابري و شمول (DEI) در بازاريابي: راهنماي بازارياب

اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "تنوع ، برابري و شمول (DEI) در بازاريابي: راهنماي بازارياب" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

تنوع ، برابري و شمول (DEI) براي مصرف كنندگان اهميت بيشتري پيدا مي كند. يك گزارش تحقيقاتي كه توسط Adobe در سال 2019 انجام شد ، اين را نشان داد 61٪ از نظر آمريكايي ها ، تنوع در بازاريابي حرف اول را مي زند. علاوه بر اين ، 38٪ از مصرف كنندگان تمايل دارند به مارك هايي اعتماد كنند كه به طور موثري از تنوع در تبليغات خود پذيرفته اند.

با اين حال ، اين تبليغ هنوز به طور دقيق شكل واقعي جوامع را به تصوير نمي كشد. بر اساس مطالعه اي كه توسط NewsCred تكميل شده است ، بيش از 90٪ از بازاريابان احساس مي كنند كه هنوز هم مي توان كارهاي بيشتري را از نظر نحوه نمايش تنوع در محتواي بازاريابي انجام داد.

نياز به تنوع بيشتر ، برابري و درج در بخش بازاريابي سالهاست كه باعث نگراني و بحث شده است. اميدوارم كه سال 2020 نقطه عطفي براي جنبش Black Lives Matter باشد كه علاقه جديدي را به خود جلب كرده و تمايل بيشتري براي متوقف كردن تبليغات و ايجاد تغيير واقعي ايجاد مي كند.

از نظر بازاريابي ، روش هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد DEI را ارتقا دهيد. اين كه صرفاً در مورد اطمينان از دسترسي به ايميل هاي شما باشد و يا انجام فرايند گسترده تري براي رفع بي عدالتي هاي اجتماعي مانند نابرابري نژادي ، ضروري است كه مارك ها شروع به تغيير نحوه بازاريابي كنند.

تنوع ، برابري و گنجاندن در بازاريابي: تغيير روش بازاريابي شما:

DEI چيست؟

تنوع ، برابري و شمول (DEI) ايجاد محيطي است كه در آن همه احساس مي كنند دعوت شده اند و به آنها فرصت مشاركت و مشاركت مي دهند. اين امر مستلزم اين است كه ما تفاوت مردم را تشخيص دهيم. اين تفاوت ها مي تواند شامل جنسيت ، سن ، قوميت ، گرايش جنسي ، وضعيت اقتصادي اجتماعي و توانايي باشد. علاوه بر اين ، اين بدان معناست كه ما همچنين بايد سيستم هايي را كه باعث تفرقه و ظلم شده اند ، بپذيريم و سيستم هاي جديدي ايجاد كنيم كه مشاركت برابر همه را امكان پذير كند.

چرا DEI در بازاريابي مهم است؟

انتخاب خريد مصرف كنندگان بيشتر و بيشتر به مقاديري كه برند بيان مي كند بستگي دارد. گزارش فرهنگ مصرف كننده روابط عمومي 5W نشان مي دهد كه اكثريت قريب به اتفاق هزاره ها (83٪آنها احساس مي كنند كه مارك هايي كه براي پشتيباني انتخاب مي كنند با ارزش هاي خود همسو شوند بسيار مهم است. رون توروسيان بنيانگذار و مدير روابط عمومي 5W مي افزايد كه بازاريابي رشد چشمگيري خواهد داشت. همان تحقيق نشان داد كه بيش از 70٪ هزاره ها در صورت پرداخت هزينه بيشتر براي كالايي ، اگر بدانند كه درصدي از پول به امور خيريه اهدا مي شود ، هزينه بيشتري پرداخت مي كنند.

تحقيقات Sprout Social اين احساس را بازتاب مي دهد. يكي از نظرسنجي هاي آنها نشان داد كه 70٪ از نظر مصرف كنندگان ، موضع گيري براي مارك ها در مورد مسائل سياسي و اجتماعي مهم است. در حقيقت ، دو سوم پاسخ دهندگان اظهار داشتند كه پس از ديدن تبليغي كه فكر مي كنند جامع يا متنوع است ، اقدامي انجام داده اند.

اين آمار نشان مي دهد كه تمركز بر DEI بايد يكي از شماره هاي ديجيتالي شما باشد استراتژي هاي بازاريابي براي سال 2021 و سالهاي آينده مصرف كنندگان ديگر قادر به حمايت از مارك هايي نخواهند بود كه از نظر آنها نظاره گر غيراخلاقي يا منفعل هستند.

DEI در بازاريابي چگونه است؟

در حالي كه ايجاد حس انحصار بخشي همان چيزي است كه به فروش محصولات كمك مي كند ، ايجاد فرهنگ فراگيري چيزي است كه به مخاطبان هدف شما كمك مي كند با برند شما ارتباط برقرار كنند. بنابراين ، از كجا مي دانيد كه مارك و بازاريابي شما تبليغ DEI مي كند؟

ورنا مايرز ، كاتاليزور تغييرات فرهنگي ، و نويسنده و نويسنده ، متنوع و گنجانشي را به گونه اي صريح بيان كرده است: “تنوع به مهماني دعوت مي شود. از شمول براي رقص خواسته مي شود.” از اين رو ، تنوع اساساً اولين قدم است. اين در مورد اطمينان از احساس دعوت همه است.

در بازاريابي ، اين بدان معني است كه محتواي شما (تصاوير ، وب سايت ، پيام ها و غيره) همه را منعكس مي كند و از طريق طيف وسيعي از رسانه ها براي اطمينان از دريافت “دعوت” توسط همه ، به آنها منتقل مي شود. به عنوان مثال ، اگر اكثر عكسهاي شما فقط يك گروه قومي را نشان دهند ، جاي پيشرفت دارد.

با وجود اين ، برخي از مصرف كنندگان با موانعي روبرو هستند. در حالي كه از آنها نمايندگي مي شود و از آنها خواسته مي شود مشاركت كنند ، توانايي هاي آنها ممكن است مانع از شركت آنها شود. اينجاست كه انصاف به تصوير مي آيد.

در بازاريابي ، اين بدان معني است كه محتواي و ارتباطات شما بايد براي افراد معلول بهبود يابد. به عنوان مثال ، بهينه سازي وب سايت خود براي جستجوي صوتي، مطمئن باشيد كه به سهام عدالت توجه شايسته خود را مي دهيد.

نكاتي براي پذيرش DEI در بازاريابي

گرچه مهم است كه تغيير در بالاترين سطح آغاز شود ، صنعت بازاريابي نقش مهمي دارد كه مي تواند نيز ايفا كند. به هر حال ، بازارياب ها در داستان سرايي تبحر كافي دارند و مي توانند با به اشتراك گذاشتن ايده ها ، عقايد و احساسات افراد ، جوامع حاشيه اي و فرهنگ ، مكالمه را تشويق كنند. در اينجا چند روش عملي وجود دارد كه مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه DEI توجه مورد نياز شما را جلب مي كند.

تيم متنوعي بسازيد

براي درك تفاوت هاي ظريف ، ضروري است كه شما با تيم متنوعي از بازاريابان كه شامل مشترياني هستند كه بخشي از مخاطبان شما هستند ، كار كنيد. با داشتن بيشتر افراد فخرفروش از درك عميق از مخاطب مورد نظر خود ، براي ايجاد محتواي آنلاين به جاي جرم ، مجهزتر خواهيد بود.

روابط صميمي با مشتريان و جامعه محلي را در اولويت قرار دهيد

هر بازارياب بايد تمايل و تمايل زيادي به تعامل بيشتر با مخاطبان هدف خود در محيط طبيعي خود داشته باشد. خواه از طريق زمان ، ابزار و يا آموزش باشد ، اطمينان حاصل كنيد كه همه اعضاي تيم بازاريابي شما براي شناخت مخاطباني كه از نزديك به آنها خدمت مي كنند ، آنچه را كه لازم دارند ، دارند. به عنوان مثال مي توانيد به كارمندان خود زمان مرخصي استحقاقي پيشنهاد دهيد تا آنها بتوانند در كارهاي اجتماعي شركت كنند.

صميميت مشتري ارتباط نزديكي با سرمايه گذاري در جامعه محلي شما دارد. در حالي كه شناخت مشتريان خود مهم است ، بايد به جامعه محلي نيز توجه كنيد. تنها با توسعه درك خود از ارزش ها ، نيازها و موضوعات مخاطبان هدف خود و جامعه ، قادر خواهيد بود محيطي فراگيرتر را متحول و ايجاد كنيد.

خود را در فرهنگ هاي مختلف غرق كنيد

اگر مي خواهيد با سبك زندگي و جهان بيني مختلف آشنا شويد ، بهترين راه اين است كه براي مدتي در فرهنگ هاي مختلف غوطه ور شويد. فقط با پيمودن مسافت بيشتر مي توانيد تفاوت هاي ظريف را درك كرده و همدلي لازم براي ايجاد محتواي مرتبط را پرورش دهيد.

در حالي كه اگر عضو مخاطبان هدف آن نباشيد ، ايجاد محتوا براي يك برند كاملاً امكان پذير است ، شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه از هوش فرهنگي كافي در مورد مخاطبان هدفي كه خدمت مي كنيد ، برخوردار هستيد. به عبارت ديگر ، اگر مي خواهيد محتواي مرتبط ايجاد كنيد ، بايد خود را در جهان مخاطبان هدف خود غرق كنيد. فقط با انجام اين كار مي توانيد نقطه نظرات و مسائلي را كه مخاطب هدف شما با آن روبرو مي شود ، درك كنيد. فقط وقتي مشتريان بالقوه خود را در سطح عميق تري درك كنيد ، قرباني كليشه ها ، عدم حساسيت فرهنگي و ناشنوايي زنگ نخواهيد شد.

گفتگوي سخت داشته باشيد

اگرچه براي اعضاي تيم شما بسيار جالب است كه در مورد مشتريان ، جامعه و فرهنگ هاي مختلف اطلاعات كسب كنند ، اما اگر اين تجربه ها را با كل تيم بازاريابي و بقيه شركت به اشتراك بگذاريد ، اين تجربيات حتي ارزش بيشتري پيدا مي كنند. اين گفتگوها ممكن است چالش برانگيز باشد ، اما بايد به عنوان فرصتي براي تعريف مجدد ارزش ها و ادغام آنها در كارهايي كه انجام مي دهيد ، مورد استقبال قرار گيرند. تنها در اين صورت است كه شركت شما واقعاً مي تواند رشد كند.

منطقي و معتدل كنيد

در حالي كه برقراري ارتباط با تنوع بايد در اولويت باشد ، شما بايد مواظب باشيد كه به نظر نمي رسد بيش از حد تلاش مي كنيد. با استفاده بيش از حد از آن ، به راحتي مي توانيد نتيجه معكوس را بدست آوريد و به اعضاي مخاطب خود اهانت كنيد.

روي لحن صدا تمركز كنيد

وقتي صحبت از توليد محتوا مي شود ، تمركز شما بايد ايجاد احساس تعلق براي همه باشد. اين بدان معناست كه محتواي شما به جاي برجسته كردن تفاوت كاربران با يكديگر ، بايد با گفتگو با انواع مختلف كاربران احساس خوشبختي كند.

براي اطمينان از جامع بودن متن ، با راهنماهاي سبك نيز دوست شويد. بيشتر راهنماهاي سبك ، مسائل مربوط به تنوع را پوشش مي دهند و هنگامي كه مطمئن نيستيد چگونه يك جمله را تنظيم كنيد ، مي توانند به شما كمك كنند. علاوه بر اين ، بررسي كنيد كه راهنماي سبك مارك تجاري شما همچنين بخشي از استفاده از زبان براي ارتقا diversity تنوع ، برابري و فراگير بودن را پوشش مي دهد.

به عنوان مثال مي توانيد راهنماي Mindful Style را كه توسط كارن ين ايجاد شده است بررسي كنيد. شما در اينجا منابع زيادي پيدا خواهيد كرد تا به شما كمك كنند در مورد نژاد ، مليت ، معلوليت ، سن ، جنسيت ، جنسيت و جنسيت بنويسيد.

اتصال خود را در دسترس قرار دهيد

در حالي كه اين روزها بيشتر مكالمه پيرامون تنوع ، عدالت و شمول معطوف به بي عدالتي اجتماعي است ، لازم به يادآوري است كه اين موضوع به توانايي نيز اشاره دارد. بنابراين ، مطمئن شويد كه همه مي توانند ايميل ها و وب سايت شما را بدون در نظر گرفتن توانايي خود بخوانند.

ما از مشاركتهاي گروههاي كم نماينده استقبال مي كنيم

اگر كمپين هاي شما چشم به تنوع ببندند ، نتيجه اين مي شود كه بعضي از مخاطبان احساس كنار بودن مي كنند (حتي اگر اين هرگز قصد شما نبوده باشد). بنابراين ، اگر با مشاركت كنندگان يا تأثيرگذاران محتوا كار مي كنيد ، وقت آن است كه همكاري با ديگران را كه ممكن است بخشي از شبكه عادي شما نباشند شروع كنيد. همچنين مي توانيد شركت خود را به كار بيشتر با آنها ترغيب كنيد تأثيرگذار از اقليت ها خود اشتغالي از گروه هاي حاشيه اي و كم نماينده هستند. اين به مخاطب هدف شما كمك مي كند احساس كند انگار واقعاً ديده مي شود. از اين گذشته ، بسياري از فرهنگهاي غني وجود دارند كه داستانهاي بي شماري بي حد و حصر دارند كه به ديگران كمك مي كند احساس درك و قدرداني كنند.

براي الهام بخشيدن به ديگران مراجعه كنيد

گرچه چالش برانگيز است ، DEI مي تواند (و بايد) به طور م marketingثر در بازاريابي پياده سازي شود. اگر گير بيفتيد ، مارك هاي زيادي وجود دارند كه توانسته اند تغيير در فعاليت هاي بازاريابي و شركت هاي خود را برطرف كنند. بنابراين ، فراتر از مارك تجاري خود نگاه كنيد و ببينيد ديگران با تبليغات خود چه كرده اند.

پيچيدن چيزها

شناخت بيشتر مخاطبان هدف خود ، فداكاري ، وقت و منابع شما را مي گيرد. اين يك شبه اتفاق نخواهد افتاد در حقيقت ، ممكن است برخي از مشترياني را كه با ارزشهاي “جديد” كه شما بر آنها تأكيد مي كنيد مخالف هستند ، از دست دهيد.

با اين حال ، مزاياي آن بسيار بيشتر از سرمايه گذاري مورد نياز است. با اطمينان از اينكه بازاريابي شما DEI را ارتقا مي دهد ، برند شما قابل اعتمادتر و پيگيري آن براي مشتريان وفادار بيشتر مي شود.

علاوه بر اين ، اگر آن را اشتباه بگيريد ، اين يك PR PR است. تبليغات بايد پس گرفته شود. عذرخواهي بايد نوشته شود. مشتري از دست رفته.

در نهايت ، براي تجارت خوب است و حتي براي جامعه نيز بهتر است. جوامعي كه ما در خدمت آنها هستيم يكپارچه نيستند. مواد بازاريابي كه ايجاد مي كنيم بايد بازتابي دقيق از اين جهان باشد. در طول چالش ، بسيار مهم است كه ما يك گفتگوي مداوم با يكديگر داشته باشيم و درباره ديدگاه هاي مختلف بيشتر بدانيم تا بتوانيم نحوه بازاريابي و تعامل با آنها را تغيير دهيم.

https://hillbilly.ir/تنوع-،-برابري-و-شمول-dei-در-بازاريابي-راهن/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.