بازاريابي از خانه اجاره اي تعطيلات خود قسمت دوم – بازاريابي اينترنتي

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

بازاريابي از خانه اجاره اي تعطيلات خود قسمت دوم – بازاريابي اينترنتي

اين مقاله ، قسمت دوم اين مجموعه ، به صاحبان خانه هاي اجاره اي در تعطيلات كمك مي كند تا درباره بازاريابي آنلاين املاك اجاره اي اطلاعات بيشتري كسب كنند. درك اين نكته مهم است كه افرادي كه به دنبال خانه اجاره اي براي تعطيلات هستند ، به طور كلي به دنبال چيزي بيش از …

بازاريابي از خانه اجاره اي تعطيلات خود قسمت دوم – بازاريابي اينترنتي https://hillbilly.ir/بازاريابي-از-خانه-اجاره-اي-تعطيلات-خود/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-از-خانه-اجاره-اي-تعطيلات-خود/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 12 May 2021 04:38:42 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing expert orlando https://hillbilly.ir/بازاريابي-از-خانه-اجاره-اي-تعطيلات-خود/

بازاريابي از خانه اجاره اي تعطيلات خود قسمت دوم – بازاريابي اينترنتي

اين مقاله ، قسمت دوم اين مجموعه ، به صاحبان خانه هاي اجاره اي در تعطيلات كمك مي كند تا درباره بازاريابي آنلاين املاك اجاره اي اطلاعات بيشتري كسب كنند. درك اين نكته مهم است كه افرادي كه به دنبال خانه اجاره اي براي تعطيلات هستند ، به طور كلي به دنبال چيزي بيش از …

بازاريابي از خانه اجاره اي تعطيلات خود قسمت دوم – بازاريابي اينترنتي

اين مقاله ، قسمت دوم اين مجموعه ، به صاحبان خانه هاي اجاره اي در تعطيلات كمك مي كند تا درباره بازاريابي آنلاين املاك اجاره اي اطلاعات بيشتري كسب كنند. درك اين نكته مهم است كه افرادي كه به دنبال خانه اجاره اي براي تعطيلات هستند ، به طور كلي به دنبال چيزي بيش از آنچه مي توانند از يك هتل مارك دار دريافت كنند ، هستند. معمولاً آنها فضاي ، حريم خصوصي و امكانات لباسشويي را مي خواهند – و هميشه هم مي خواهند – ارزان تر از اين كه در هتل اقامت داشته باشند.

تنها تفاوت عمده بين رزرو خانه اجاره اي تعطيلات خصوصي و هتل هاي زنجيره اي مارك دار اين است كه شما از قبل مي دانيد هنگام رزرو در هتل هاي زنجيره اي چه چيزي بدست خواهيد آورد. به علاوه ، اگر اوضاع كاملاً درست نيست ، شما هميشه يك مدير در دست داريد تا كارها را براي شما مرتب كند. از طرف ديگر ، خانه هاي استيجاري غالباً در مالكيت خصوصي و بهره برداري هستند و در گذشته شما مطمئن نبوديد كه چه چيزي بدست آوريد.

اينترنت همه چيز را در مورد بازاريابي ملك اجاره اي تغيير داده است. اكنون ، مستاجران احتمالي مي توانند قبل از تصميم گيري نهايي ، به يك وب سايت مراجعه كنند تا تصاوير را مشاهده كرده و اطلاعات مربوط به خانه اجاره اي تعطيلات را بخوانند – اين بدان معناست كه بازاريابي آنلاين يك ملك اجاره اي بايد يك اولويت اصلي باشد.

مزاياي بازاريابي آنلاين يك ملك اجاره اي

با بازاريابي آنلاين ملك اجاره اي خود ، بهترين روش كم هزينه را براي نشان دادن اجاره تعطيلات خود به جهان داريد. بازاريابي اينترنتي مي تواند شما را با يك هتل بزرگ زنجيره اي در يك شرايط بازي برابر قرار دهد. در واقع ، اين به شما يك مزيت مي دهد. اگرچه سايت هاي آنها كاربردي و آموزنده خواهد بود ، با اختصاص وقت و TLC سايت خود را گرم و خوشامد مي كنيد ضمن اينكه به مستاجر بالقوه اطمينان مي دهيد كه خانه اجاره اي تعطيلات شما نيازهاي آنها را برآورده مي كند.

به علاوه ، ايجاد يك وب سايت براي خانه اجاره اي شما حضوري جهاني دارد. در حالي كه بازار اجاره تعطيلات در ايالات متحده هنوز در مراحل ابتدايي است ، در بسياري از كشورهاي ديگر معمول است كه خانواده ها به جاي هتل در خانه هاي اجاره اي بمانند. بازاريابي آنلاين يك ملك اجاره اي مي تواند به يك موجر در ايالات متحده كمك كند تا خانواده هاي خود را از خارج از كشور جذب كند و آنها را جذب كند.

خانه اجاره اي تعطيلات خود را بصورت آنلاين قرار دهيد

روش هاي مختلفي وجود دارد كه مي توانيد از اينترنت براي بازاريابي ملك اجاره اي خود استفاده كنيد:

  • وب سايت خود را ايجاد كنيد
  • خانه اجاره اي تعطيلات خود را با يك عامل يا مدير اجاره املاك و مستغلات ليست كنيد
  • خانه تعطيلات خود را در يكي از بسياري از سايت هاي اجاره تعطيلات قرار دهيد

در حالي كه هر سه گزينه براي بازاريابي ملك اجاره اي جاي خود را دارند ، ايجاد وب سايت خود ضروري است. داشتن سايت شخصي به شما امكان كنترل كامل نحوه ارائه خانه اجاره اي شما به مستاجران بالقوه را مي دهد. اگر كسي با شما تماس گرفت كه مي خواهيد خانه خود را اجاره كنيد ، آيا واقعاً مي خواهيد او را به سايتي بفرستيد كه خانه هاي ديگري مشابه خانه شما دارد؟ به ياد داشته باشيد ، هميشه دارندگان ديگري نيز هستند كه در استفاده از اينترنت براي بازاريابي ملك اجاره اي خود مشاركت دارند و فقط براي گرفتن اجاره خانه قصد دارند شما را تضعيف كنند. ليست كردن سايت ها مي تواند به شما كمك كند تا افراد بيشتري را جلب كنيد ، اما در نهايت مي خواهيد يك مستاجر سايت مجرد شما را ببيند.

وب سايت شخصي خود را براي خانه تعطيلات خود ايجاد كنيد

وب سايت شما بايد از صفحات استاندارد زير تشكيل شده باشد كه همه آنها براي بازاريابي بهينه از ملك اجاره اي شما مهم هستند:

  • صفحه نخست
  • شرح ملك
  • گالري عكس
  • اطلاعات بازديد كننده
  • نرخ ها
  • اطلاعات تماس

صفحه نخست

صفحه اصلي شايد مهمترين قسمت در استراتژي بازاريابي ملك اجاره اي شما باشد ، زيرا اولين نقطه تماس بازديد كننده با خانه شما است. اطمينان حاصل كنيد كه طراحي صفحه اصلي شما ساده ، تميز و مرتب است. در نظر بگيريد كه به جاي فقط يك عكس ، دو تصوير اضافه كنيد تا سايت شما از رقابت برجسته شود. يكي از تصاوير مي تواند عكس سنتي در جلوي خانه باشد ، در حالي كه ديگري مي تواند مربوط به چيزي باشد كه ملك اجاره اي را تعريف مي كند – يك منظره عالي ، يك طلوع آفتاب زيبا ، يك صحنه كنار استخر و غيره. همچنين مي توانيد عكس گرفتن از خانه اي را كه شب روشن است ، در نظر بگيريد كه قطعاً اين عكس را فراموش نشدني مي كند.

پيامك

همچنين بايد متني بنويسيد كه به شما در بازاريابي ملك اجاره اي شما كمك كند. لازم نيست اين مرحله دشوار باشد ، اما بايد كمي وقت بگذاريد و به صحبت هاي خود فكر كنيد. شما مي خواهيد خانه خود را بفروشيد ، نه فقط بيان واقعيت ها. اين متن بايد به مستاجر احتمالي كمك كند تصور كنند در كنار استخر شما با يك نوشيدني خنك هنگام تماشاي بچه ها در حال گردش هستند. ابتدا مناظر را تنظيم كنيد ، نه اينكه با ليستي از بهترين چيزها درباره اجاره تعطيلات شروع كنيد. توصيفي داشته باشيد و از تصورات خود استفاده كنيد تا ملك اجاره اي خود را به شكلي بازاريابي كنيد كه خواننده را به دانستن بيشتر بشناساند.

به منظور دريافت ايده هايي در مورد تمركز در متن ، س yourselfالات زير را از خود بپرسيد:

  • خانواده و دوستانتان از اجاره تعطيلات چه چيزي را دوست دارند؟
  • در حالي كه آنجا هستيد از انجام چه كارهايي لذت مي بريد؟
  • آيا چيزي پيدا كرده ايد كه در خانه تعطيلات يا در نزديكي آن دوست داشته باشيد اما آن را دوست نداريد؟
  • خانه شما چه ويژگي هاي خاصي را ارائه مي دهد؟
  • اگر مي خواهيد اين ملك را اجاره كنيد چه مي خواهيد بدانيد؟

ايده هاي كلي عكس

استفاده از تصاوير با كيفيت بالا از نماي خارجي و داخلي خانه شما براي بازاريابي موفقيت آميز يك ملك اجاره اي نمي تواند بيش از حد ارزش داشته باشد. در منطقه اي كاملاً رقابتي مانند فلوريدا ، عكس ها مي توانند تفاوتي بين تأمين يا از دست دادن رزرو ايجاد كنند. گاهي اوقات يك مهمان بالقوه به چندين ملك با ويژگي هاي يكسان و هزينه يكسان فكر مي كند. در اين صورت ، بدون شك مهمانان خانه اجاره اي تعطيلات را كه دوست دارند انتخاب مي كنند. اين بدان معني است كه كيفيت تصوير براي بازاريابي موفقيت آميز ملك اجاره اي شما ضروري است. نقص رايج عكسهاي كم نور است كه از زاويه هاي عجيب و غريب گرفته شده ، از عرشه استخر و بالكن فاقد مبلمان يا اشيا objects نامناسب (حوله هاي مرطوب ، انبوه كاغذها و غيره) گرفته شده است.

برخي از موارد اضافي كه ممكن است بخواهيد هنگام بازاريابي ملك اجاره اي خود با عكس در نظر بگيريد عبارتند از:

  • استفاده از گل را در نظر بگيريد. يك گلدان گل تازه مي تواند مورد استقبال قرار گيرد ، اما در مصرف آن زياده روي نكنيد و وسوسه نشويد كه يك گلدان گل را جابجا كنيد – اگر دائماً همان گلدان در اتاق هاي مختلف ظاهر شود احمقانه به نظر مي رسد.
  • جداول را تنظيم كنيد. در منطقه غذاخوري رسمي ، يك بطري شراب باز كنيد ، ليوان هاي شراب را پر كنيد ، شمع روشن كنيد و از دستمال استفاده كنيد. در قسمت غذاخوري آشپزخانه آن را براي شام با خانواده تنظيم كنيد ، با تنظيمات مكان هاي گاه به گاه ، يك كوزه ليموناد ، و غيره
  • مطمئن شويد كه آشپزخانه اجاره تعطيلات شما برق مي زند. بايد تميز باشد و يك ظرف ميوه روي ميز باشد. در واقع ، شما مي خواهيد خانه را طوري جلوه دهيد كه گويي منتظر ورود مهمانان هستيد.
  • با چرخاندن ملحفه ، بالش زدن و قرار دادن مجله ها و كتابها روي ميزهاي شب ، اتاق خواب ها را خوشآمد كنيد.
  • عكاسي از كبوترها در شب. سينك را پر كنيد ، مقدار زيادي حباب ، شمع روشن ، حوله هاي كركي و شايد يك ليوان شراب قرمز در دست اضافه كنيد تا جو ايجاد شود.
  • از يك دوربين ديجيتال استفاده كنيد تا بتوانيد صدها عكس از اجاره تعطيلات خود بگيريد. حتي اگر عكاس نباشيد ، مطمئناً عكاسان خوبي داريد كه مي توانيد از آنها براي بازاريابي ملك اجاره اي خود استفاده كنيد.

بازاريابي يك ملك اجاره اي با استفاده از وب سايت شما مي تواند بخشي از استراتژي باشد كه از بسياري از فناوري هاي ديگر استفاده مي كند ، از تبليغات چاپي تا ليست هاي آنلاين در سايت هاي بازاريابي املاك و مستغلات ، به شما امكان مي دهد مستاجران بيشتري را به ملك خود جذب كنيد. مقالات آينده اين مجموعه روشهاي ديگري را براي بازاريابي خانه اجاره اي تعطيلات و مزاياي آن براي شما كشف مي كنند.

https://hillbilly.ir/بازاريابي-از-خانه-اجاره-اي-تعطيلات-خود/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.