راهنماي يك بازارياب آنلاين براي فروش موفق
اگر از يك فروشنده موفق بخواهيد كه م keyلفه اصلي فرآيند فروش را نام ببرد ، ليست زير را به شما ارائه مي دهد: 1. ايجاد رابطه. 2. نيازهاي آنها را پيدا كنيد. 3. اين نيازها را برآورده كنيد. 4. فروش را ببنديد. به عنوان يك بازارياب آنلاين ، يا در هر شرايط فروش براي …
راهنماي يك بازارياب آنلاين براي فروش موفق https://hillbilly.ir/راهنماي-يك-بازارياب-آنلاين-براي-فروش-م/ https://hillbilly.ir/راهنماي-يك-بازارياب-آنلاين-براي-فروش-م/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 14 Apr 2021 23:20:42 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing what is https://hillbilly.ir/راهنماي-يك-بازارياب-آنلاين-براي-فروش-م/
راهنماي يك بازارياب آنلاين براي فروش موفق
اگر از يك فروشنده موفق بخواهيد كه م keyلفه اصلي فرآيند فروش را نام ببرد ، ليست زير را به شما ارائه مي دهد: 1. ايجاد رابطه. 2. نيازهاي آنها را پيدا كنيد. 3. اين نيازها را برآورده كنيد. 4. فروش را ببنديد. به عنوان يك بازارياب آنلاين ، يا در هر شرايط فروش براي …
راهنماي يك بازارياب آنلاين براي فروش موفق
اگر از يك فروشنده موفق بخواهيد كه م keyلفه اصلي فرآيند فروش را نام ببرد ، ليست زير را به شما ارائه مي دهد:
1. ايجاد رابطه.
2. نيازهاي آنها را پيدا كنيد.
3. اين نيازها را برآورده كنيد.
4. فروش را ببنديد.
به عنوان يك بازارياب آنلاين ، يا در هر شرايط فروش براي آن موضوع ، خواه ايميل ، كمپين تبليغاتي يا ملاقات حضوري پس از اين فرآيند باشد ، نرخ تبديل بالاتري را به همراه خواهد داشت. بنابراين بياييد جزئيات بيشتري به هر يك از مواد تشكيل دهنده نگاه كنيم.
ايجاد رابطه كنيد.
ايجاد روابط در واقع شناختن فردي به عنوان شخص و ايجاد رابطه است. در بيشتر موارد ، همدلي با شرايط فرد باعث ايجاد اعتماد كامل مي شود ، خريد افراد از كساني كه مي شناسند و به آنها اعتماد دارند. در مصاحبه حضوري ، اين ساده ترين كار است زيرا شما مي توانيد كسي را وادار كنيد كه در آنجا درباره يك موضوع مورد علاقه صحبت كند – معمولاً خود او. با استفاده از يك تبليغ يا ايميل ، اين كار زمان بيشتري را مي برد و شما بايد قبل از اينكه شخصي به شما اعتماد كافي براي حركت رو به جلو را داشته باشد ، خود را به عنوان يك مرجع در بازار خود تعيين كنيد ، بنابراين ممكن است به تعدادي تبليغات يا ايميل نياز باشد. صرف وقت در اين مرحله براي توسعه روابط شما ممكن است اين امكان را به شخصي كه چندين بار از شما خريد مي كند تبديل كند و پاسخ خودكار يك كمپين ايميل بسيار ارزشمند است ، گرچه هيچ جايگزيني براي لمس شخصي وجود ندارد.
نيازهاي آنها را پيدا كنيد.
تبليغات و ايميل ها تصور مي كنند نيازهاي كسي در عناوين اصلي است ، به عنوان مثال “شما با تلاش خود در AdWords از دست دادن پول خسته شده ايد” يا “شما مي توانيد زندگي روياهاي خود را ادامه دهيد …” ، يا “هرگز ترافيك نياوريد به صفحه وب خود برويد! “” ، اين نوع موارد. ” آنها توجه افراد را به خود جلب كرده و آنها را به خواندن مطالب بيشتر ترغيب مي كنند و معمولاً در بيشتر موارد م effectiveثر است زيرا افرادي كه آگهي / ايميل را مي خوانند اين كار را انجام مي دهند زيرا شما آنچه را كه مي خواهيد ارائه مي كنيد. اگرچه در يك جلسه حضوري ، بايد بپرسيد ، و اگر ليستي از هديه هاي پيشنهادي خود را داشته باشيد و از آنها بخواهيد كدام يك را دوست دارند ، اين يك مزيت است ، اين نيز يك روش خوب براي هدايت مكالمه است . مسيري كه مي خواهيد.
نيازها را برآورده كنيد.
وقتي دانستيد كه فرد در باقيمانده مكالمه يا محتواي نوشته شده شما به دنبال چه چيزي است ، بايد به سمت توضيح مزاياي محصول شما و چگونگي تأمين اين نيازها باشد. تأييد اينكه آنها در حال ملاقات هستند يك نكته مفيد است ، يا مي توانيد از آنها بپرسيد كه فكر مي كنند از محصول شما چه سودهايي مي برند. انجام اين كار به تنهايي مشتري بالقوه را متقاعد مي كند كه به آنها احتياج دارد و كار شما تمام مي شود.
فروش را ببنديد.
اگر ساختار را دنبال كرده باشيد ، بستن فروش به اين دليل است كه بايد با كليك كردن روي پيوند به صفحه پرداخت يا اينكه از او س ifالي داريد ، قبل از انجام كارهاي اداري ، از او بخواهيد تا اقدامي انجام دهد. غالباً شيرين سازي اضافي گزارش ، بازبيني رايگان ، فيلم رايگان يا دوره آزمايشي باعث مي شود مشتري احتمالي در صورت عدم اطمينان كامل ، اقدام كند ، در اصل ارزش بيشتري مي دهيد.
بنابراين دفعه بعدي كه درباره كالايي نوشتيد يا آن را به شخصي معرفي كرديد ، پيروي از اين راهنما تأثير بسزايي در نرخ تبديل شما خواهد داشت.
https://hillbilly.ir/راهنماي-يك-بازارياب-آنلاين-براي-فروش-م/feed/ 0