سيستم هاي مديريت محتوا – تاريخچه و آينده

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

۱۱ بازديد

سيستم هاي مديريت محتوا – تاريخچه و آينده

سيستم هاي مديريت محتوا (CMS) هر روشي براي سازماندهي اطلاعات الكترونيكي است. با ظهور اينترنت ، اين عبارت به عنوان يك پرونده جامع براي توصيف طيف گسترده اي از سيستم ها كه به كاربران امكان ايجاد ، ويرايش ، مديريت و انتشار محتواي وب سايت را داده است ، پذيرفته شده است. اگرچه در اوايل …

سيستم هاي مديريت محتوا – تاريخچه و آينده https://hillbilly.ir/سيستم-هاي-مديريت-محتوا-تاريخچه-و-آينده/ https://hillbilly.ir/سيستم-هاي-مديريت-محتوا-تاريخچه-و-آينده/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 28 Mar 2021 10:56:50 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing wiki https://hillbilly.ir/سيستم-هاي-مديريت-محتوا-تاريخچه-و-آينده/

سيستم هاي مديريت محتوا – تاريخچه و آينده

سيستم هاي مديريت محتوا (CMS) هر روشي براي سازماندهي اطلاعات الكترونيكي است. با ظهور اينترنت ، اين عبارت به عنوان يك پرونده جامع براي توصيف طيف گسترده اي از سيستم ها كه به كاربران امكان ايجاد ، ويرايش ، مديريت و انتشار محتواي وب سايت را داده است ، پذيرفته شده است. اگرچه در اوايل …

سيستم هاي مديريت محتوا – تاريخچه و آينده

سيستم هاي مديريت محتوا (CMS) هر روشي براي سازماندهي اطلاعات الكترونيكي است. با ظهور اينترنت ، اين عبارت به عنوان يك پرونده جامع براي توصيف طيف گسترده اي از سيستم ها كه به كاربران امكان ايجاد ، ويرايش ، مديريت و انتشار محتواي وب سايت را داده است ، پذيرفته شده است.

اگرچه در اوايل دهه 1990 مردم مي توانستند نوعي از محتوا را بصورت آنلاين با محصولات مايكروسافت و لوتوس به روز كنند ، اولين مثال از يك ابزار مديريت محتواي خالص از Vignette با StoryServer در حدود سال 1996 ارائه شد. مانند Documentum ، Interwoven و Broadvision.

بين سالهاي 2000 و 2005 ، اين بخش موج گسترده اي از ادغام و ادغام را پشت سر گذاشت ، كه باعث شد تعدادي از كاربران پس از كنار گذاشته شدن و مشكلات هنگام ادغام بسته ها ، پشتيباني نشوند.

تا سال 2007 ، 3 نوع سيستم مديريت محتوا وجود داشت:

1) ويرايش برنامه ها

اين سيستم ها با ويرايش در يك ماشين محلي يا شبكه سروكار دارند و سپس براي بارگذاري محتواي جديد در سايت به انتشار متكي هستند. اين سيستم هاي آفلاين معمولاً قبل از ويرايش نياز به نصب نرم افزار دارند.

2) ويرايش آنلاين

اين سيستم ها معمولاً به نصب هيچ نرم افزاري احتياج ندارند ، كه به شرط دسترسي كاربر به گذرواژه ، قابليت تغيير در هر دستگاه را دارد. CMS آنلاين با عملكردهاي پيچيده ويرايشگر CMS مانند Vx مي تواند به سادگي Wiki باشد.

3) سيستم هاي تركيبي

سيستم هاي تركيبي به كاربران اجازه مي دهند تا از طريق سيستم ويرايش آنلاين مطالب را به صورت آنلاين ويرايش كنند ، اما به آنها اجازه مي دهد “قبل از بازگشت محتوا به ويرايشگر آنلاين” ، محتوا “كشيده شود” تا از سيستم دور شود.

2008 و آينده …

سيستم هاي مديريت محتوا بسيار پيچيده شده اند و به كاربران امكان مديريت و دستكاري متن ، تصاوير ، اسناد ، صوت ، فيلم و انيميشن را مي دهند.

تحولات جديد ، مفاهيم موجود در پشت سيستم هاي مديريت محتوا (افراد غيرتكنولوژيست يا تيم طراحي كه وب سايت هاي خود را اجرا مي كنند) را به ساير زمينه هاي آميخته بازاريابي وارد كرده است. تعدادي از سيستم ها قابليت بازاريابي ايميل را در سيستم مديريت محتواي خود دارند ، و امكان پيگيري بين عملكرد ايميل و وب سايت را فراهم مي كنند.

جديدترين سيستم ها شروع به ورود حالت آفلاين به سيستم مديريت محتوا مي كنند. مواد چاپي ، PDF و ساير ارتباطات آفلاين اكنون از طريق سيستم هاي CMS به روشي مشابه وب سايت ها و ايميل ها مديريت مي شوند.

https://hillbilly.ir/سيستم-هاي-مديريت-محتوا-تاريخچه-و-آينده/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.