سير تحول بازاريابي اينترنتي

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

۸ بازديد

سير تحول بازاريابي اينترنتي

وب اغلب آزمايشگاهي با سرعت بالا براي تكامل است. اگر اطلاعاتي را به وب اضافه كنيد و هيچ كاري براي ارتقا آن انجام ندهيد ، اطلاعات شما در سرور آرام خواهد خوابيد و هرگز از الياف تشكيل دهنده اتصال وب عبور نخواهد كرد. از طرف ديگر ، برخي از مقاصد وب با تبليغات اوليه كمي …

سير تحول بازاريابي اينترنتي https://hillbilly.ir/سير-تحول-بازاريابي-اينترنتي/ https://hillbilly.ir/سير-تحول-بازاريابي-اينترنتي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 22 Mar 2021 05:42:04 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing web https://hillbilly.ir/سير-تحول-بازاريابي-اينترنتي/

سير تحول بازاريابي اينترنتي

وب اغلب آزمايشگاهي با سرعت بالا براي تكامل است. اگر اطلاعاتي را به وب اضافه كنيد و هيچ كاري براي ارتقا آن انجام ندهيد ، اطلاعات شما در سرور آرام خواهد خوابيد و هرگز از الياف تشكيل دهنده اتصال وب عبور نخواهد كرد. از طرف ديگر ، برخي از مقاصد وب با تبليغات اوليه كمي …

سير تحول بازاريابي اينترنتي

وب اغلب آزمايشگاهي با سرعت بالا براي تكامل است. اگر اطلاعاتي را به وب اضافه كنيد و هيچ كاري براي ارتقا آن انجام ندهيد ، اطلاعات شما در سرور آرام خواهد خوابيد و هرگز از الياف تشكيل دهنده اتصال وب عبور نخواهد كرد. از طرف ديگر ، برخي از مقاصد وب با تبليغات اوليه كمي بسيار محبوب شده اند. كاربران اوليه – كه اين خبر را از طريق ايميل منتشر مي كنند – مي توانند در كمترين زمان موجي از بازديدكنندگان ايجاد كنند. اكثريت قريب به اتفاق اطلاعات موجود در وب در جايي بين اين دو حالت افراطي قرار دارد.

در اوايل ، بيشتر افرادي كه چيزي براي فروش داشتند ، به پتانسيل ذاتي وب پي بردند. تبليغات چاپي و تلويزيوني گران بود و فضاي پيام شما محدود بود. يك وب سايت مي تواند دقيقاً برعكس باشد – يك تبليغ ارزان قيمت با فضاي تقريباً نامحدود براي پيام شما. تنها ايراد مشكل “برداشت ها” است. با تبليغات چاپي ، همه اين ايده را مي پذيرند كه هر خواننده هر تبليغ را در نظر مي گيرد. با داشتن يك وب سايت ، سايت محصولات يا خدمات شما را مي فروشد ، اما شما با يك عملكرد فروش كاملاً جدا (يا شايد بهتر توصيف شده به عنوان يك عملكرد بازاريابي) روبرو شده ايد تا مخاطب را متقاعد كنيد كه از وب سايت شما بازديد كند و مدتي را در آنجا بگذراند.

امروزه تقريباً همه چيز در وب به فروش مي رسد. در ميان اين فروشندگان ، زيرمجموعه اي از بازرگانان هستند كه ابزارهايي را طراحي مي كنند كه براي سهولت زندگي همه اين فروشندگان ديگر طراحي شده است. دقيقاً مانند Gold Gold Rush ، بالاترين پتانسيل براي به دست آوردن ثروت نه معدن كاران طلا ، بلكه بازرگاناني مي فروشند كه چوب ، بيل و جعبه سد جديد و بهبود يافته دارند. بازرگانان به دو دليل مي توانند قيمت هاي بالايي را از بازاريان اينترنتي بفروشند:

زيرا محصولاتي كه به فروش مي رسند ، اگر به درستي استفاده شوند ، در واقع درآمدزايي دارند كه بيش از هزينه آنها است و

زيرا هزينه اين ابزارها در صورت استفاده در حسن نيت كاملاً كسر ماليات است.

به نظر مي رسد اين زيرمجموعه فروشندگان فروش به بازاريابان اينترنتي با پتانسيل تكامل وب سازگاري بيشتري داشته باشد. روش كار آنها آزمايش فن آوري هاي رقيب در برابر يكديگر ، حفظ بهترين ها و سپس آزمايش آنها در برابر تازه وارد است. وقتي تكنيكي را يافتيد كه به خوبي كار مي كند ، به آن پايبند باشيد. پس از جمع آوري برخي از داده هاي عملكرد عالي ، آنها را به يك دوره آموزشي براي فروش به بازارياب هاي اينترنتي جديد تبديل كنيد.

به همين دليل تقريباً هر محصول در اين گروه با «صفحه فرود» طولاني به فروش مي رسد – با بسياري از توصيفات و ادعاهاي چشمگير در مورد عملكرد خوب محصول در گذشته. اگر بعد از خواندن صفحه اول متقاعد به خريد نيستيد ، حداقل آدرس ايميل خود را به آنها بدهيد و آنها يك كتاب PDF رايگان در اين زمينه به شما پيشنهاد مي دهند (البته قبلاً با قيمت 97 دلار فروخته مي شد!).

اكنون ، من نمي گويم كه ذاتاً هيچ مشكلي در اين روش وجود دارد. طي شش ماه گذشته ، آدرس ايميل خود را به هر فروشنده ابزار بازاريابي آنلاين كه به نظر مي رسد محصول يا خبرنامه اميدوار كننده اي دارد تحويل داده ام. در نتيجه ، من در مورد اين موضوع اطلاعات رايگان (عمدتا) رايگان دريافت كردم. من حتي تعداد زيادي محصول خريداري كردم. و هيچ يك از اين بازرگانان به اشتباه از آدرس ايميل من استفاده نكرده اند. در اكثر موارد ، خوشحالم كه هر چند وقت يك بار پيام آنها را دريافت مي كنم.

اما ، در اين حالت ، آيا توسعه وب مي تواند سايه محكوم به نابودي را دور كند؟ آيا كسي واقعاً هر كلمه را در يكي از آن صفحات مقصد خوانده است؟ بسياري از بازرگاناني كه به بازاريابان اينترنتي مي فروشند ، نياز به ايجاد يك ليست پستي با كيفيت را اعلام مي كنند ، زيرا ليست پستي منبع بيشتر فروش شما خواهد بود. اما آيا اين تمركز روي ليست هاي پستي مي تواند شبيه “همخوني” باشد – با تعداد كمي امكان ، هر كدام در ليست هاي متعدد؟ آيا ممكن است بسياري از مشتريان بالقوه به دليل اينكه نمي خواهند آدرس ايميل آنها تحويل شود ، گم شوند؟

در طي تحقيق خود ، من برخي از ابزارها را شناسايي كردم كه واقعاً مورد استفاده بازارياب هاي اينترنتي و ناشران AdSense قرار مي گيرد. بيشتر اين بازرگانان با استفاده از تخته هاي سفيد و فيلم هاي صفحه نمايش ، صفحات فرود خود را به طور قابل توجهي كوتاه كرده اند. ما در سايت جديد YourBiz.tv نگاهي دقيق تر به استفاده از جريان ويدئو در بازاريابي اينترنتي خواهيم انداخت

https://hillbilly.ir/سير-تحول-بازاريابي-اينترنتي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.