Snap Spotlight چيست (و چگونه مي توانم از آن استفاده كنم)

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

۸ بازديد

Snap Spotlight چيست (و چگونه مي توانم از آن استفاده كنم)

اسنپ ​​پاسخ خود را در TikTok در نوامبر سال 2020 اعلام كرد ، اما آنها اشاره كردند كه اين ويژگي را براي مدتي اضافه مي كنند ، و حتي در اوت سال 2020 قابليت هاي موسيقي را اضافه كردند. اين مارك رسانه هاي اجتماعي اميدوار است كه كاربران شروع به اشتراك گذاري الگوهاي رفتاري خنده …

Snap Spotlight چيست (و چگونه مي توانم از آن استفاده كنم) https://hillbilly.ir/snap-spotlight-چيست-و-چگونه-مي-توانم-از-آن-استفاده-ك/ https://hillbilly.ir/snap-spotlight-چيست-و-چگونه-مي-توانم-از-آن-استفاده-ك/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 23 Mar 2021 00:22:28 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/snap-spotlight-چيست-و-چگونه-مي-توانم-از-آن-استفاده-ك/

Snap Spotlight چيست (و چگونه مي توانم از آن استفاده كنم)

اسنپ ​​پاسخ خود را در TikTok در نوامبر سال 2020 اعلام كرد ، اما آنها اشاره كردند كه اين ويژگي را براي مدتي اضافه مي كنند ، و حتي در اوت سال 2020 قابليت هاي موسيقي را اضافه كردند. اين مارك رسانه هاي اجتماعي اميدوار است كه كاربران شروع به اشتراك گذاري الگوهاي رفتاري خنده …

Snap Spotlight چيست (و چگونه مي توانم از آن استفاده كنم)

Snap Spotlight چيست (و چگونه مي توانم از آن استفاده كنم)

اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "Snap Spotlight چيست (و چگونه مي توانم از آن استفاده كنم)" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

اسنپ ​​پاسخ خود را در TikTok در نوامبر سال 2020 اعلام كرد ، اما آنها اشاره كردند كه اين ويژگي را براي مدتي اضافه مي كنند ، و حتي در اوت سال 2020 قابليت هاي موسيقي را اضافه كردند. اين مارك رسانه هاي اجتماعي اميدوار است كه كاربران شروع به اشتراك گذاري الگوهاي رفتاري خنده دار بيشتري كنند. محتواي من به جاي سبك vlog كه اسنپ در طول عمر سيستم عامل تشويق كرده است. اكنون ، همراه با ويژگي هاي مبتني بر موقعيت مكاني كه به كاربران امكان مي دهد بدون توجه به اينكه از Snap Map در كجاي دنيا حضور داشته باشند ، به مهماني بپيوندند ، كاربران مي توانند محتواي ويدئويي عمودي طراحي شده براي گسترش ايجاد كنند.

اسنپ ​​اميدوار است بدون توجه به تعداد دنبال كنندگان اين پلتفرم ، از Spotlight براي برجسته سازي محتواي با كيفيت بالا از سازندگان استفاده كند. اين به افراد تأثيرگذار بالقوه ، گروه كمتري از رقبا را نسبت به اين روزها در TikTok مي دهد.

هنوز از Snap Spotlight مطمئن نيستيد؟ آيا مي خواهيد در مورد چگونگي استفاده واقعي از آن بيشتر بياموزيد؟ به خواندن ادامه دهيد – ما شما را تحت پوشش قرار داديم.

Snap Spotlight چيست (و چگونه مي توانم از آن استفاده كنم):

Snap Spotlight چيست؟

Snap Spotlight يك برگه جديد در است چت سريع برنامه اي كه محتواي ويديويي با فرم كوتاه يا “Spotlight Snaps” را نشان مي دهد. ضربه محكم و ناگهاني در بخش Spotlight مي تواند تا 60 ثانيه طول بكشد. آنچه در هنگام استفاده از برگه Spotlight مشاهده مي كنيد ، مبتني بر الگوريتم Snapchat است كه مانند TikTok به شما نشان مي دهد براساس آنچه قبلاً و مدت زمان تماشا كرده ايد ، مي خواهيد چه چيزي را ببينيد.

در اينجا دو تفاوت بزرگ بين TikTok و Spotlight وجود دارد: Spotlight Snaps شامل ويژگي نظر نيست و پروفايل ها به طور پيش فرض خصوصي هستند. اين بدان معناست كه سازندگان مي توانند پرونده هاي شخصي خود را پنهان نگه دارند در حالي كه هنوز Spotlight Snap را به اشتراك مي گذارند. با توجه به حملات و خارهايي كه در نظرات TikTok اتفاق مي افتد ، تأثيرگذار بر اسنپ چت ممكن است اين ويژگي براي شما بسيار جالب باشد.

افزودن فيلم هاي كوتاه و زبانه Spotlight در برنامه اي مانند Snap نشان مي دهد كه TikTok عصبي را در رسانه هاي اجتماعي نشان داده است كه اكنون همه در آن مشترك هستند. اينستاگرام در ماه آگوست سال 2020 با راه اندازي مجدداً به مدل محتواي ويديوي كوتاه ويروسي پريد حلقه هاي اينستاگرام اسنپ ​​به جاي از دست دادن اين سازندگان به اينستاگرام و TikTok ، با نسخه خود از پست پاسخ داد.

نحوه استفاده از Snap Spotlight

ايجاد و به اشتراك گذاري Spotlight Snaps آسان است. به سادگي يك Snap را مانند حالت معمول ضبط كنيد و “Spotlight” را در بالاي صفحه “Send to” انتخاب كنيد. اين به معناي واقعي كلمه است. فيلم هاي كانون توجه بايد فيلم هاي عمودي باشند و بايد شامل صدا باشند. تصاوير منظره ، تصاوير ثابت ، فقط متن يا Snap هاي تار در تب Spotlight ظاهر نمي شوند.

يك شات خاص ايجاد كنيد

اگر به مرحله به مرحله نياز داريد ، در اينجا نحوه ايجاد Spotlight Snap آورده شده است:

  • Snapchat را باز كنيد
  • دكمه دوربين را فشار دهيد و نگه داريد (براي جابجايي بين حالت سلفي و دوربين عقب ، فقط روي دكمه ضامن ضربه بزنيد يا روي صفحه دو ضربه بزنيد)
  • براي فعال يا غيرفعال كردن فلاش ، بر روي رعد و برق كليك كنيد
  • پس از اتمام فيلم خود ، فشار دادن دكمه دوربين را متوقف كنيد
  • همچنين مي توانيد فيلم ها را از Camera Roll در تلفن خود بارگيري كنيد اما بايد:

    • عمودي باشيد
    • نسبت ابعاد بايد حداقل 3: 4 باشد
    • حداقل وضوح افقي بايد 640 پيكسل باشد
    • كادر را پر كنيد (بدون جعبه نامه)

    عكس فوري خود را ارسال كنيد

    براي ارسال يك ضربه محكم و ناگهاني به Spotlight

  • همانطور كه در بالا نشان داده شده يك Snap ايجاد كنيد
  • براي دسترسي به صفحه بازيگران ، روي نماد ارسال در پايين سمت راست صفحه كليك كنيد
  • “Spotlight” را در بالاي صفحه “ارسال به” انتخاب كنيد.
  • هشتگ ها را به بخش “#AddTopic” اضافه كنيد
  • اسنپ ​​خود را ارسال كنيد
  • اسنپ ​​مي خواهد “بهترين هاي خود را ببيند” ، بنابراين شما هر چيزي و همه چيز را براي Spotlight ارسال نمي كنيد. براي اطمينان از اينكه Spotlight واقعاً تركيبي از محتواي جالب چندين نفر مختلف است ، ممكن است Snapchat تعداد كاربران Snaps را كه مي توانند در يك بازه زماني خاص آنها را به Spotlight بفرستند ، محدود كند. ما حدس مي زنيم كه محرك كيفيت از بين خواهد رفت و Spotlight در نهايت بيشتر شبيه خواهد شد صفحه TikTok براي شما اين محتوا هنوز براساس آنچه در سيستم عامل مشاهده مي كنيد وجود دارد اما هر بار بالاترين كيفيت را ندارد.

    پس از ارسال Snap به Spotlight ، مي توانيد وضعيت بازيگران Spotlight خود را از نمايه خود بررسي كنيد. فقط كافي است به آنجا برويد و روي Snap كه آن را ارسال كرده ايد ضربه بزنيد تا بفهميد كجاست.

    ارسال شده: Snap شما ارسال شده است اما هنوز منتشر نشده است.

    محله: Snap شما در تب Spotlight به اشتراك گذاشته شده است.

    عكس هاي نوري را پس از ايجاد و ارسال كنيد

    خارج از ايجاد و ارسال Spotlight Snaps ، كاربران Snap همچنين مي توانند Snaps را از Spotlight ترجيح دهند ، ذخيره يا حذف كنند. آيا چيزي را مشاهده مي كنيد كه شرايط خدمات Snap (يا Basic Human Fitness) را نقض كند؟ مي توانيد گزارش دهيد.

    مورد علاقه: فقط كافيست روي نماد قلب كليك كنيد تا موارد دلخواه را اضافه كنيد و محتواي بيشتري مانند آن را تماشا كنيد. موارد دلخواه شما فقط براي شما قابل مشاهده است ، بنابراين خجالتي نباشيد.

    ذخيره يا حذف: براي باز كردن تنظيمات ، روي نماد چرخ دنده در نمايه خود كليك كنيد. براي ديدن Snap ها ، از آنجا روي “Spotlight & Snap Map” كليك كنيد. بعد ، روي نماد بارگيري كليك كنيد تا Snap در خاطراتتان ذخيره شود يا براي حذف آن روي نماد سطل آشغال كليك كنيد. از آنجا كه اسنپ هاي ارسالي به Spotlight به عنوان محتواي عمومي در نظر گرفته مي شوند ، اگر Snapchat از قبل در خارج از سيستم عامل به اشتراك گذاشته شده باشد ، Snapchat همچنان ممكن است ظاهر شود.

    منتقل كردن: اگر محتواي نامناسبي در Spotlight پيدا كرديد ، Snapchat مي خواهد در مورد آن اطلاعاتي كسب كند تا بتواند امنيت جامعه را حفظ كند. براي گزارش محتواي Spotlight ، Spotlight post را فشار دهيد و نگه داريد. در مرحله بعد ، روي نماد پرچم يا “گزارش ضربه محكم و ناگهاني” ضربه بزنيد و به Snapchat اطلاع دهيد چه مشكلي دارد.

    Snapchat چگونه تصميم مي گيرد كه كدام محتوا را به نمايش بگذارد؟

    بنابراين چگونه اسنپ چت تعيين مي كند دقيقاً چه محتوايي را در تب Spotlight نمايش دهد؟ اين تب با تمركز Snapchat در “ارائه اسنپ هاي مناسب به فرد مناسب در زمان مناسب” عمدتا بر اساس اولويت هاي فردي ساخته شده است. الگوريتم Snapchat همچنين اين فاكتورها را هنگام قالب بندي محتوا در نظر مي گيرد:

    • زمان را تماشا كنيد
    • دوست دارد
    • گرفتار
    • نرخ گزاف گويي

    علاوه بر اين ، قبل از اينكه محتوا در برگه Spotlight ظاهر شود ، توسط ناظران بررسي مي شود كه به اطمينان از مرتبط بودن و سرگرم كننده بودن محتوا كمك مي كنند. Snapchat تمام تلاش خود را براي تأكيد بر محتواي سرگرم كننده انجام مي دهد و اظهار مي دارد كه اين بستر محلي براي محتواي بيش از حد سياسي يا خبري نيست.

    دستورالعمل Snaplight Snap

    هدف Snapchat ايجاد يك تجربه مثبت ، سرگرم كننده و ايمن براي كاربران خود است. براي اين منظور ، دستورالعمل هاي مختلفي براي كساني كه مايلند مطالب خود را در Spotlight به اشتراك بگذارند در دسترس است. براي واجد شرايط بودن در برگه Spotlight ، Snaps بايد به دستورالعمل هاي انجمن Snapchat ، دستورالعمل هاي Spotlight ، شرايط خدمات و شرايط Spotlight پايبند باشد. علاوه بر اين ، هر كسي كه داراي Snapchat باشد نمي تواند در Spotlight شركت كند. در حالي كه اسنپ چت خود به كاربران بالاي 13 سال نياز دارد ، در برخي بازارها كاربران بايد بالاي 16 سال باشند (آلمان ، فرانسه و ايرلند). فقط Snapchatters با نمايه عمومي مي تواند نام نمايشي خود را به Spotlight Snaps خود پيوند دهد.

    خارج از دستورالعمل ها و شرايط خدمات ، نكات و نكات ديگري نيز توسط Snapchat ارائه شده است تا كاربران بهترين شانس را براي دسترسي به تب Spotlight داشته باشند.

    سرگرمي و خلاقيت

    در حالي كه Snapchat پارامترهاي مشخصي را براي Spotlight Snaps به صراحت بيان مي كند (بايد عمودي باشد ، بايد شامل صدا باشد ، مبهم نباشد و فقط متن نباشد) ، موارد ديگري نيز به سازندگان باقي مانده است:

    • # مبحث را در صفحه ارسال قرار دهيد تا Snaps شما به راحتي پيدا شود
    • هر ثانيه از Snaps خود را خلاقانه جلوه دهيد
    • از ابزارهاي خلاقانه موجود مانند صداها ، زيرنويس ها ، GIF و لنزها استفاده كنيد تا Snap هاي شما از بقيه برجسته شود
    • طول عكس هاي فوري مي تواند تا 60 ثانيه باشد
    • Spotlight از فيلم هاي Camera Roll شما پشتيباني مي كند اما بخشي از Snap است كه با دوربين Snapchat ايجاد شده است
    • از محتواي تكراري فاصله بگيريد

    باز هم ، Snapchat ممكن است تعداد اسنپ هايي را كه مي توانيد در يك بازه زماني خاص به Spotlight ارسال كنيد محدود كند ، بنابراين بايد مطمئن شويد كه Snap هاي ارسال شده بهترين تجارت شما هستند.

    فقط محتواي اصلي ارسال كنيد

    Snapchat محتوايي را نقض مي كند كه حق چاپ توسط ديگران را نقض مي كند ، بنابراين مطمئن شويد كه محتواي شما اصلي است و از موسيقي كتابخانه صوتي مجاز Snapchat استفاده مي كنيد.

    مراقب باش

    ارسال هاي Spotlight بايد براي مخاطبان بالاي 13 سال مناسب باشد و نبايد شامل موارد زير باشد:

    • قمار
    • تنباكو
    • بازوها
    • ماده كنترل شده
    • مصرف بيش از حد الكل
    • نوشيدن خردسالان

    علاوه بر اين ، شما نبايد سعي كنيد مردم را در مورد علم ، سياست ، پول ، بهداشت يا هويت خود فريب دهيد. اگر واقعاً برداشت خوبي از يك فرد مشهور داريد ، او را بزرگ كنيد ، اما وانمود نكنيد كه شخصيت او هستيد.

    بدون درز

    از زمان نوشتن اين مقاله (مارس 2020) ، اسنپ چت هيچگونه سياست زورگويي ندارد. اين بدان معناست كه كاربران نمي توانند اقدام به فروش يا درخواست محصولات يا خدمات كنند و همچنين نبايد اسنپ هاي اسپانسر يا پرداخت شده را به Spotlight ارائه دهند. همچنين ، استفاده از پيوست يا URL در Spotlight Snaps ممنوع است.

    آيا شما برندي علاقه مند به استفاده از Snapchat براي تبليغ هستيد؟ Snapchat for Business را ببينيد.

    Spotlight در كجا موجود است؟

    كانون توجه در همه جا موجود نيست. در كشورهاي ديگر به آرامي در حال گسترش است و در حال حاضر فقط در:

    • استراليا
    • كانادا
    • دانمارك
    • فرانسه
    • آلمان
    • ايرلند
    • نيوزلند
    • نروژ
    • سوئد
    • انگلستان
    • ايالات متحده

    چگونه مي توان به يك Snapchatter موفق در كانون توجهات توجه كرد

    در اينجا چند نكته مفيد آورده شده است كه مي توانيد با استفاده از آنها جذابيت بيشتري در محتواي خود براي قدرت Spotlight ايجاد كنيد كه احتمال ضربه زدن به تب Spotlight را افزايش مي دهد.

    از ابزارهاي خلاقانه اصلي اسنپ چت استفاده كنيد

    Snapchat ابزارهاي خلاقانه زيادي دارد كه مي توانيد با استفاده از آنها محتواي خود را در سيستم عامل بهبود ببخشيد. با يك نگاه سريع به خبرخوان Spotlight به شما نشان داده مي شود كه محتواي توليد شده در آن از اين ويژگي ها استفاده مي كند ، بنابراين ويژگي ها احتمالاً اندكي الگوريتم را نشان مي دهند. به علاوه ، اين ابزارها واقعاً بسيار قدرتمند هستند ، بنابراين دليلي براي استفاده نكردن از آنها وجود ندارد – مخصوصاً اگر به برجسته شدن محتواي شما كمك كنند.

    هشتگ هاي مرتبط را اضافه كنيد

    مي توانيد حداكثر 100 هشتگ را در Spotlight Snap اضافه كنيد. آن خيلي زياد است. توصيه نمي كنيم اين تعداد زياد را اضافه كنيد. با اين حال ، استفاده از هشتگ مهم است. هشتگ ها يك روش عالي براي اين است كه به ساير Snapchatters اجازه دهيد محتواي شما را پيدا كنند و ببينند چه چيزي در مورد آن است. فقط مطمئن شويد كه آن را با محتواي خود مرتبط كنيد. اگر محتواي خود را با هشتگ هاي نامرتبط زيادي بارگذاري كنيد ، به احتمال زياد رد مي شود.

    بگذاريد خلاقيت شما بدرخشد

    اگرچه شما بايد زمان دقيق خود را براي افزودن تزئينات خلاقانه به Snap هايي كه به Spotlight ارسال مي كنيد اختصاص دهيد ، اما لازم نيست كه آنها تخريب شوند. در حقيقت ، به نظر نمي رسد كه فيلم هاي پرمصرف در سيستم عامل عملكرد خوبي داشته باشند. توليد محتواي خلاقانه و سپس اصلاح آن با استفاده از ابزارهاي خلاقانه 1 تا 3 Snapchat بسيار مهم است.

    آنچه را مي خواهند به مودها بدهيد

    اگر فكر مي كنيد كه دريافت Spotlight به جاي عبور از تعديل محتوا ، شامل “دستكاري الگوريتم” است ، ممكن است در سمت اشتباه ويرايش ها قرار بگيريد و از كانون توجه خارج شويد. محتوايي را با تصاوير داراي حق چاپ ، موسيقي خارجي ، بومرنگ ، آرم TikTok ، فونتهاي اينستاگرام يا جلوه هاي Superzoom ارسال نكنيد. به ابزارهاي خلاقانه بومي Snapchat پايبند باشيد و از كتابخانه صداي آن موسيقي انتخاب كنيد.

    در مسير خود باشيد

    شايد بهترين توصيه اي كه مي توانيم به شما كنيم ادامه دادن است. بله ، Snapchat اين حق را براي خود محفوظ دارد كه تعداد دفعات ارسال اسنپ به Spotlight را محدود كند ، اما به طور منظم اگر محدوديت داشته باشيد ، هيچ اثر منفي روي شما نخواهد گذاشت. بنابراين ، به ايجاد محتواي عالي ادامه دهيد و به ارسال آن ادامه دهيد.

    يادداشتي به علائم تجاري در مورد عكسهاي Spotlight

    در حال حاضر ، Spotlight فقط يك انتخاب براي سازندگان است – علائم تجاري مجاز نيستند. البته اين بدان معنا نيست كه مارك ها به Spotlight توجه نكنند. از آنجا كه اين كار محبوبيت بيشتري پيدا مي كند ، تفكر در مورد اين اغراق نيست Snapchat شروع به ارائه فرصت هاي تبليغاتي مي كند پسنديدن تيك توك انجام دادن.

    با يك ميليون دلار در روز چطور؟

    شايد شنيده باشيد كه اسنپ روزانه 1 ميليون دلار به سازندگان مي پرداخت تا آنها را به استفاده از Spotlight برساند. تنها بخشي از اين قضيه درست است. بله ، اسنپ روزانه 1 ميليون دلار پيشنهاد مي كند كه بين محبوب ترين سازندگان برنامه تا پايان سال 2020 تقسيم مي شود. نه ، پرداخت هزينه اي براي توليدكنندگان محتواي عالي نبود.

    اين برنامه براي ايجاد يك سر و صدا در مورد ويژگي Spotlight در نظر گرفته شده بود. و سلام ، به نظر مي رسد كه كار كرده است.

    Snaplight نمونه هاي ضربه محكم و ناگهاني

    بياييد با برخي از Spotlight Snaps كه در حال حاضر دوست داريم خلاصه شويم تا به شما ايده بدهيم كه ناظران محتوا به دنبال آن هستند:

    منبع: چت سريع

    منبع: چت سريع

    منبع: چت سريع

    منبع: چت سريع

    https://hillbilly.ir/snap-spotlight-چيست-و-چگونه-مي-توانم-از-آن-استفاده-ك/feed/ 0

    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.