Clubhouse Influencer – چگونه Clubhouse افراد تأثيرگذار را تشخيص مي دهد
Clubhouse مبتني بر صدا يكي از جديدترين برنامه هاي اجتماعي است كه موج ايجاد مي كند (صدا). اگرچه اين برنامه در ابتدا فقط يك برنامه آيفون بود ، اما اخيراً با تكثير گسترده به هر دو بازار Android و Windows PC گسترش يافته است. و تقريباً مانند هر برنامه اجتماعي ، كلابهاوس يك مجموعه برتر …
Clubhouse Influencer – چگونه Clubhouse افراد تأثيرگذار را تشخيص مي دهد https://hillbilly.ir/clubhouse-influencer-چگونه-clubhouse-افراد-تأثيرگذار-را-تشخيص-م/ https://hillbilly.ir/clubhouse-influencer-چگونه-clubhouse-افراد-تأثيرگذار-را-تشخيص-م/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 12 Mar 2021 21:21:29 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/clubhouse-influencer-چگونه-clubhouse-افراد-تأثيرگذار-را-تشخيص-م/
Clubhouse Influencer – چگونه Clubhouse افراد تأثيرگذار را تشخيص مي دهد
Clubhouse مبتني بر صدا يكي از جديدترين برنامه هاي اجتماعي است كه موج ايجاد مي كند (صدا). اگرچه اين برنامه در ابتدا فقط يك برنامه آيفون بود ، اما اخيراً با تكثير گسترده به هر دو بازار Android و Windows PC گسترش يافته است. و تقريباً مانند هر برنامه اجتماعي ، كلابهاوس يك مجموعه برتر …
Clubhouse Influencer – چگونه Clubhouse افراد تأثيرگذار را تشخيص مي دهد
Clubhouse Influencer – چگونه Clubhouse افراد تأثيرگذار را تشخيص مي دهد
اين پست از سايت باشگاه مشتريان خبري اينفوجاب كه از دانشنامه ويكي پديا مطلبي در مورد "Clubhouse Influencer – چگونه Clubhouse افراد تأثيرگذار را تشخيص مي دهد" ارائه شده است، در صورتي كه محتواي اين پست مورد توجه تان واقع شده است، مي توانيد براي مشاهده مطالب بيشتر در زمينه اموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ به دسته بندي " "مراجعه كنيد..post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}
Clubhouse مبتني بر صدا يكي از جديدترين برنامه هاي اجتماعي است كه موج ايجاد مي كند (صدا). اگرچه اين برنامه در ابتدا فقط يك برنامه آيفون بود ، اما اخيراً با تكثير گسترده به هر دو بازار Android و Windows PC گسترش يافته است. و تقريباً مانند هر برنامه اجتماعي ، كلابهاوس يك مجموعه برتر از تأثيرگذاراني كه مأموريت را هدايت مي كنند ، ايجاد كرده است. يكي از تأثيرگذارهاي بسيار محبوب ، ايلان ماسك ، به شهرت كلابهاوس كمك كرد.
ماسك در ژانويه اولين بازي خود را در كلاب انجام داد ، و به يك سري از سالات پاسخ داد ، بيشتر در مورد سافت بال ، و نظرات خود را در مورد موضوعاتي مانند سفر به فضا ، كلني هاي مريخ ، رمزنگاري ، هوش مصنوعي و واكسن Covid-19 به اشتراك گذاشت. سپس وي با ولاد تنف ، مديرعامل Robinhood ، در مورد آنچه در هفته گذشته با فاجعه وال استريت بيتس رخ داد مصاحبه كرد. چت ماسك منجر به اين شد كه بيش از 5000 نفر به طور همزمان در اتاق باشند و سقف شماره گوش دادن به كلاب هاوس را بشكنند. برخي از شنوندگان وي حتي اتاقهاي شنود ثانويه را در كلابهاوس ايجاد كردند تا افراد بيشتري بتوانند نظرات ماسك را جذب كنند. ديگران براي تشويق شنوندگان بيشتر ، از يوتيوب پخش مستقيم كرده اند.
امتياز پادكست ماسك در كلاب هاوس در Sriram Krishnan و Aarthi Ramamurthy زمان مناسب را نشان دهيدو لبه Clubhouse به عنوان “متوسط براي پادكست” توصيف شده است. آنها افزودند: “ورود وي به كلابهاوس اعتبار شركت و ايده پخش مستقيم و تعاملي صوتي به طور كلي بود.”
تعداد اين باشگاه بسيار زياد شده است. در ماه مه سال 2020 ، كلاب هاوس فقط 1500 كاربر داشت. محبوبيت آن به سرعت رشد كرد و تا ژانويه 2021 به 2 ميليون كاربر رسيد. فوريه با رشد چشمگيري روبرو شد (به احتمال زياد به دليل معرفي برنامه اندرويد) و تعداد آنها 5 برابر افزايش يافت و در پايان همان ماه به 10 ميليون كاربر رسيد.
كلاب هاوس تأثيرگذاران خود را مي شناسد:
باشگاه چيست؟
توصيف كلاب هاوس مي تواند مشكل باشد. در ساده ترين حالت ، كلابهاوس يك شبكه اجتماعي چت صوتي است. اردن صغير در نقد و بررسي كلوپ PC Mag اين برنامه آن را چنين توصيف مي كند: “اگر توييتر پادكستي بود كه در آن زندگي مي كردي چه مي كردي؟” صفحه اصلي باشگاه هاي مربوطه را نشان مي دهد كه در حال حاضر چت هاي صوتي زنده دارند. برخلاف اكثر برنامه هاي اجتماعي ديگر ، اين برنامه فقط صوتي است و فاقد پشتيباني تصوير يا فيلم است. تنها تصاوير موجود در برنامه ، نمادهاي نمايه كوچك هستند. همچنين ، رونوشت ارائه نمي دهد و مكالمات ضبط شده بدون اجازه رد مي شود. Clubhouse الگوهاي مكالمه كاربران خود را ترك مي كند ، و آنها بسيار متفاوت هستند. هر كسي در اتاق مي تواند “دست خود را (مجازي) بلند كند تا صحبت كند ، اما اگر اجازه صحبت به شما بدهد اين به عهده مدير اتاق است.
يكي ديگر از ويژگي هاي غير معمول Clubhouse اين است كه در حال حاضر فقط با دعوت نامه مانند بسياري از باشگاه هاي واقعي در دسترس است. براي دسترسي به يك دعوت نامه از كاربر موجود Clubhouse نياز داريد. هنگامي كه كلاب هاوس شما را به عنوان عضو پذيرفت ، آنها دو دعوت به شما مي دهند تا به ديگران منتقل كنيد.
Clubhouse در طي COVID19 محبوب شد زيرا به افراد امكان مكالمه بدون رو در رو را مي دهد. برخي افراد آن را با بزرگنمايي مقايسه كردند ، اما بدون تصاوير. البته برخلاف Zoom كه نسبتاً خصوصي است و شما فقط نمي توانيد به هر مكالمه ناخوانده اي بپيونديد ، Clubhouse به صورت عمومي طراحي شده است كه در آن اعضا مي توانند در همه بحث ها گوش فرا دهند (و اغلب به طور فعال شركت مي كنند).
اينفلوئنسرها و افراد مشهور از اين كلوپ استفاده مي كنند
Clubhouse ممكن است حدود يك سال فعاليت داشته باشد ، اما طولي نكشيد كه تأثيرگذاران و افراد مشهور متوجه پلت فرم شدند. تيفاني هديش بازيگر آمريكايي اولين نفري بود كه يك ميليون دنبال كننده را در كلاب هاوس شكست.
اگرچه بسياري از افراد مشهور مانند اكثر سيستم عامل هاي اجتماعي از كلابهاوس استفاده مي كنند ، اما افراد تأثيرگذار به مشهور بودن محدود نمي شوند. تأثيرگذارهاي كلاب هاوس افرادي هستند كه شخصيت مغناطيسي دارند و شنوندگان را به خود جلب مي كنند ، زيرا آنها را جالب مي دانند و ارزش آنها را فراهم مي كنند. آنها لزوماً قبلاً در ساير سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي يا رسانه هاي سنتي به شهرت رسيده اند.
بسياري از تأثيرگذاران Clubhouse بسيار مسن تر از Millennials و Generation Z هستند كه بر اكثر شبكه هاي اجتماعي ديگر حكومت مي كنند. شايد اين انعكاس مخاطبان عام كلابهاوس باشد ، دقيقاً همانطور كه ستارگان راديو Talkback و پادكست هاي اخير ، معمولاً از كساني كه محبوبيت خود را در شبكه هاي بصري بيشتري ساخته اند ، قديمي تر هستند. به عنوان مثال ، كاترين كانرز 50 ساله ميزبان دو برنامه گفتگوي مشهور باشگاهي است ، يكي درباره فمينيسم و ديگري درباره فلسفه.
“برنامه آزمايشي سازندگان” كلاب هاوس فقط براي دعوت است
كلاب هاوس اكنون متوجه شده است كه اينفلوئنسرها در سيستم عامل آن قرار دارند. او برنامه “خلبان خالق” را ايجاد كرده است ، كه فقط به يك سري تأثيرگذارهاي برجسته دعوت شده است كه به نظر او پخش كنندگان مشهوري هستند. بيشتر كاربران بتا نمايش هاي محبوب با هزاران مخاطب را برگزار مي كنند (به ياد داشته باشيد كه در بيشتر موارد ، كلابهاوس مخاطبان خود را به 5000 نفر محدود مي كند.)
از اعضاي برنامه سازندگان دعوت شده است تا به “باشگاه” ديجيتالي Clubhouse با نام “همه چيز در حد متوسط” و چت گروهي بسته WhatsApp با حضور بنيانگذاران و رهبران باشگاه بپيوندند.
هنوز هيچ روش استانداردي براي كسب درآمد وجود ندارد
در صورت اجراي برخي از تكنيك هاي استاندارد درآمدزايي ، يك مسئله كه Clubhouse مجبور است به آن توجه كند ، اگر به عنوان يكي از دوستان تأثيرگذار شناخته شود. البته ، مانند تمام بازاريابي هاي تأثيرگذار ، تأثيرگذاران Clubhouse مي توانند در پشت صحنه با مارك هايي كه مي خواهند در اين برنامه باشند معاملات انجام دهند. با اين حال ، هيچ سيستم پرداخت رسمي براي كاربران محبوب Clubhouse وجود ندارد. مطابق با مجله نيويورك تايمزيكي از س questionsالات مطرح شده توسط تأثيرگذاران در “ميزگرد سازندگان” كه در دسامبر سال 2020 بين رهبران شركت ها و تأثيرگذاران برگزار شد ، “پول كجاست؟” بليط ها ، نكات و اشتراك ها به عنوان گزينه هاي احتمالي كسب درآمد در نظر گرفته شده اند.
تعداد زيادي از تأثيرگذاران در كلاب هاوس اين كار را يك حرفه بالقوه مي دانند و معتقدند بايد روش هاي ساده تري براي كسب درآمد به عنوان خلاق در سيستم عامل وجود داشته باشد. برخي از سرمايه گذاران فناوري همچنين اين سوال را مطرح كرده اند كه چگونه افراد تأثيرگذار در سيستم عامل هاي ديگر مانند OnlyFans ، حساب هاي خود را سرمايه گذاري كرده اند. لي جين ، بنيانگذار آتليه ، اشاره كرد كه “TikTok … [treat] افراد خلاق به عنوان شهروندان درجه يك و [make] آنها احساس سرويس دهي و مراقبت مي كنند. من فكر مي كنم اين باعث شد سرمايه گذاران بفهمند كه خدمت به نوآوران يك استراتژي تجاري خوب بود. “
برخي از افراد اظهار داشته اند كه اينفلوئنسرها بايد بتوانند با استفاده از مهارت هاي خود در Clubhouse درآمدزايي كنند. به عنوان مثال ، يك وكيل پيشنهاد داد كه مي تواند از طريق به اشتراك گذاشتن تجربه خود با قانونگذاري در اتاق باشگاه ، درآمد كسب كند.
كلابهاوس اعلام كرده است كه آنها قصد ندارند با استفاده از تبليغات از اين طريق درآمد كسب كنند.
نگراني در مورد اين باشگاه
يك عارضه جانبي منفي كه برخي از كاربران كلاب هاوس كشف كرده اند اين است كه تجربه كاربري برنامه به اين معني است كه مردم مي توانند بدون پاسخگويي حرف هايي بزنند. به طور كلي ، هيچ گزارشي درباره اظهارات نامناسب افراد گفته نمي شود و برخي از اتاق ها به طور قطع مكالمات نامناسب دارند.
همه فكر نمي كنند Clubhouse تمام تلاش خود را براي كمك به اعضاي خود انجام مي دهد. برخي از افراد شكايت كرده اند كه كلاب هاوس نتوانسته است محافظ كافي براي كاربران خود ارائه دهد. به عنوان مثال ، يك تأثيرگذار (سابق) Clubhouse و عضو خلبان خالق ، Rhian Beutler ، اعلام كرد كه او نمايش معروف چيزهاي معروف Clubhouse خود را به حالت تعليق در خواهد آورد. وي در توئيتر خود نوشت: “من نمي توانم به دليل عدم ادامه فعاليت CH در مقابله با يهودستيزي ، همجنس بازي ، ترنس هراسي ، زن ستيزي ، نژادپرستي (و غيره) به چيزهاي مثبت ادامه دهم”
لينزي روفين اين را در كشور خودش برداشت پست وبلاگ Park Road Studiosزنان سياه ، آيا باشگاهي است كه واقعاً مي خواهيد در آن حضور داشته باشيد؟ وي مكالمات مشابهي را از اعضاي گروه هاي اقليت يافت كه در Vanity Fair و The Verge گزارش شده است. رافين آن را خلاصه كرد: “در سال 2021 ، شما يا بخشي از راه حل هستيد يا بخشي از مشكل هستيد. تا زماني كه اين اتفاق براي شما نيفتد ، نمي توانيد با گفتار نفرت و عدم تحمل خوب باشيد. وقتي مردم اين كار را مي كنند ، ما آن را امتياز سفيد مي ناميم. “
كلاب هاوس ادعا مي كند كه “انواع نژادپرستي ، سخنان نفرت انگيز و سو abuse استفاده در كلاب هاوس ممنوع است و نقض مستقيم دستورالعمل ها و شرايط خدمات جامعه است. اين شركت داراي روش هاي اطمينان و امنيتي براي بررسي و رسيدگي به هرگونه نقض اين قوانين است ، كه ممكن است شامل تعليق يا حذف از برنامه باشد. ” آنها ادعا مي كنند كه مكالمات ديگري را كه شامل نژادپرستي ، آزار و اذيت ، زن ستيزي و همجنس گرايي است بررسي مي كنند.
چرا كلاب ها اينقدر محبوب هستند؟
عليرغم نگراني هايي كه توسط برخي ابراز شده ، Clubhouse اخيراً رشد چشمگيري داشته است. چرا يك برنامه فاقد تصاوير بصري بسيار محبوب شناخته شده است؟
اين بيشتر به اين دليل است كه چت هاي مجازي Clubhouse بسيار به عنوان يك رويداد عمل مي كنند ، و افراد را از طريق صدا از سراسر جهان متصل مي كند. طيف گسترده اي از مكالمات افراد از صنايع ، مشاغل ، علايق و زمينه هاي مختلف را به خود جلب مي كند و تعداد زيادي از موضوعات مختلف را پوشش مي دهد. مكالمه ها به صورت زنده انجام مي شوند و به طور كلي ضبط نشده اند ، بنابراين اگر در آنجا نباشيد صحبت هاي مردم را از دست مي دهيد. در نتيجه ، برخي از افراد وقت زيادي را صرف برنامه مي كنند و به مكالمات درباره موضوعات مورد علاقه خود گوش مي دهند.
به ناچار ، برخي از افراد خود را بعنوان يك متخصص شايسته معرفي كرده اند كه در برخي موضوعات شنيده مي شوند. اينها تأثيرگذارهاي كلاب هاوس هستند. مارك ها به سرعت در مي يابند كه اين افرادي هستند كه ديگران به آنها گوش مي دهند. آنها افراد “مهم” در موضوعات تخصصي خود هستند.
در واقع ، اين نحوه كار همه تأثيرگذاران را توصيف مي كند. اين فقط در كلاب هاوس مشهود است. اينفلوئنسرها فقط به دليل شفافيت و قدرت فكري گفته هاي خود مي توانند محبوبيت كسب كنند و اين فقط به دليل جذابيت بصري يا ويرايش يك فيلم خوب ساخته نشده است.
اين فرصت هاي كافي را براي ايجاد آگاهي از نام تجاري و جذب مخاطبان هدف در زمينه هاي تجاري براي برندها فراهم مي كند. برخي از مارك ها حتي اكنون شروع به امتحان اتاق هاي حامي مالي مي كنند.