۳ درمان خانگي با عسل

به خبرنامه به روز و تخصصي طراحي سايت و سئو خوش آمديد.

۱۶ بازديد

مشكلات تنفسي نسبتاً شايع است. دلايل اصلي آن سرفه ، آنفولانزا ، سرماخوردگي ، التهاب لوزه و خلط است. اگر اغلب از اين بيماري رنج مي بريد ، استفاده از عسل يكي از گزينه هايي است كه مي تواند به شما در مراقبت از سلامت تنفسي كمك كند. به گزارش مجله آنلاين عصر ايران وي …

۳ درمان خانگي با عسل https://online-mag.ir/2021/03/۳-درمان-خانگي-با-عسل/ مجله آنلاين Sun, 14 Mar 2021 01:22:48 0000 مجله همگاني https://online-mag.ir/2021/03/۳-درمان-خانگي-با-عسل/ مشكلات تنفسي نسبتاً شايع است. دلايل اصلي آن سرفه ، آنفولانزا ، سرماخوردگي ، التهاب لوزه و خلط است. اگر اغلب از اين بيماري رنج مي بريد ، استفاده از عسل يكي از گزينه هايي است كه مي تواند به شما در مراقبت از سلامت تنفسي كمك كند. به گزارش مجله آنلاين عصر ايران وي …

مشكلات تنفسي نسبتاً شايع است. دلايل اصلي آن سرفه ، آنفولانزا ، سرماخوردگي ، التهاب لوزه و خلط است. اگر اغلب از اين بيماري رنج مي بريد ، استفاده از عسل يكي از گزينه هايي است كه مي تواند به شما در مراقبت از سلامت تنفسي كمك كند.

به گزارش مجله آنلاين عصر ايران وي گفته است: “لازم به ذكر است كه داروهاي خانگي حاوي عسل بايد با داروهاي تجويز شده توسط پزشك مصرف شود و جايگزيني براي درمان نيستند.”

عسل غذايي مفيد است كه فوايد زيادي براي سلامتي انسان دارد. مطالعات مختلف خواص آنتي اكسيداني عسل را نشان داده است ، اما مزاياي اين ماده مغذي تنها نيست.

فوايد عسل

عسل منبع طبيعي آنتي اكسيدان است. عسل به محافظت از سلول ها در برابر آسيب كمك مي كند. يعني روند تخريب را به تأخير مي اندازد و از پيري زودرس جلوگيري مي كند.

عسل پاسخ سيستم ايمني بدن را بهبود مي بخشد و به مبارزه با بيماري ها كمك مي كند. اگر مشكلات تنفسي زيادي داريد ، مقدار متوسط ​​عسل مي تواند به شما كمك كند.

عسل ضد عفوني كننده خوبي است. ثابت شده است كه عسل داراي فعاليت ضد باكتري است كه از رشد قارچ ها و باكتري ها جلوگيري مي كند.

عسل سطح قند خون را تنظيم مي كند و به تعادل توليد و مصرف گلوكز كمك مي كند.

اين انتخاب از آنجا مهم است كه عسل ارگانيك حاوي قند يا مواد نگهدارنده مصنوعي نيست. عسل ارگانيك محصولي با كيفيت بالا و بسيار سالم تر از محصولات تجاري است.

سه درمان خانگي با عسل براي محافظت از سلامت تنفس

تركيب آب و عسل

اين تركيب به راحتي آماده مي شود و از مزاياي زيادي برخوردار است.

جزء

2 قاشق غذاخوري عسل (20 گرم)

3 فنجان آب (300 ميلي ليتر)

آب ليمو ترش

آماده سازي

در ظرفي آب بريزيد و بگذاريد تا روي حرارت متوسط ​​جوش بيايد. وقتي به نقطه جوش رسيد ، حرارت را كم كنيد و بگذاريد 3 دقيقه بماند. 2 قاشق غذاخوري عسل اضافه كنيد. در آخر ، آب ليمو ترش يا برش هاي ليمو را به اين نوشيدني اضافه كنيد.

شربت عسل و ليمو ترش را با هم تركيب كنيد

شربت عسل و شربت ليمو يكي ديگر از درمان هاي خانگي براي مراقبت هاي بهداشتي تنفسي است. در حقيقت ، ليمو يك مكمل ضروري براي عسل است زيرا داراي اثر ضد باكتري است.

جزء

2 قاشق چايخوري عسل (10 گرم)

نصف آب ليمو ترش

آماده سازي

2 قاشق غذاخوري عسل را در يك كاسه بريزيد. نصف آب ليمو ترش را اضافه كنيد. ظرف را به مدت 30-20 ثانيه در مايكروويو قرار دهيد. وقتي اين مخلوط هنوز داغ است ، آن را با قاشق برداريد.

تركيبي از عسل و سير

سير داراي خواص ضد عفوني كننده است و تركيب آن با عسل به مبارزه موثرتر با مشكلات تنفسي كمك مي كند.

جزء:

عسل 3.5 فنجان (350 گرم)

10 قطعه سير

آب ليمو ترش

آماده سازي

كدو تنبل را پوست بگيريد ، آن را رنده كنيد ، آب آن را بگيريد و در يك ظرف شيشه اي تميز بريزيد. 350 گرم عسل و آب ليمو ترش را به آن اضافه كنيد. شيشه را ببنديد و بگذاريد يك هفته استراحت كند. بعد از اين مدت روزانه 1 قاشق چاي خوري از اين مخلوط را با معده خالي ميل كنيد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.